Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Jun 30, 2012

DS Nizar Puji Akhbar Sinar Harian..

Sinar Harian diharap kekalkan pemberitaan adil

Muhammad Faeez, 29 Jun 2012
IPOH: Mantan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin mengaharapkan akhbar Sinar Harian mengekalkan pemberitaan adil dan telus sekalipun menjelang pilihan raya umum ke-13 nanti.

Katanya, setakat kini keterbukaan akhbar itu yang memberi ruang kepada laporan program PAS dan Pakatan Rakyat, boleh dipuji dan sikap itu diharap terus kekal.

“Saya berharap akhbar ini teruskan memberikan berita yang telus dan tulus kepada rakyat dan berharap menjadi akhbar rujukan utama orang Malaysia khususnya Melayu bagi menggantikan Utusan dan Berita Harian yang semakin tidak relevan,” ujar beliau.

Beliau berkata demikian sewaktu mengadakan kunjungan tidak rasmi ke Pejabat Sinar Harian Perak, Grenntown, dekat sini hari ini.

Beliau juga berharap akhbar berbahasa Melayu itu tidak menjadi alat mana-mana parti politik khususnya menjelang pilihan raya bagi kepentingan mereka.

Sementara itu, mengulas kunjungan hari ini Nizar berkata ianya bertujuan untuk menjalinkan hubungan baik antara PAS dan pihak akhbar dibawah naungan Karangkraf itu.

Terdahulu kunjungan tersebut disambut ceria oleh staff pejabat yang diketuai oleh Saifullah Ahmad yang juga Ketua Wartawan Sinar Harian Perak.

Kunjungan tersebut turut disertai oleh Ketua Penerangan PAS Negeri, Ustaz Nuri Al-Amin dan pimpinan Pemuda PAS Perak./HarakahDaily


KEMPEN KUBURKAN UMNO/BN PADA PRU13 (SOKONG SILA KLIK)    
 
  Artikel Yang Wajib Di Baca Oleh Umat Islam Malaysia!!!   
  DSAI Jawab Tuduhan Umno Isu Israel
#Kopi Susu Harimau!!!! Terkini!!!!!!!!
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...