Khamis, Jun 07, 2012

Kejahatan Umno/BN Terdedah lagi!!!!!! Panas!!!


Gambar, audio dakwaan beli MP Pakatan didedah
 
Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad hari ini mendedahkan rakaman audio dan gambar didakwa cubaan membeli wakil rakyat PKR dengan harga RM2 juta oleh BN, melalui sebuah NGO.

NONEBagaimanapun, Khalid yang juga timbalan pesuruhjaya PAS Selangor enggan mendedahkan secara terperinci mengenai video perbualan yang melibatkan lima orang individu itu.

"Kita akan dedahkan keseluruhan video ini pada Selasa depan.

"Sama ada di Parlimen atau di pejabat saya. Kita tunggulah," katanya pada sidang media di pejabatnya di Shah Alam petang ini.

Menurut Khalid, video penuh tersebut berdurasi selama tiga jam.

Tetapi hanya rakaman statik dan audio empat minit sahaja didedahkan hari ini.

Berdasarkan gambar yang ditayangkan kepada pemberita, kelihatan lima orang individu - dua wakil ahli parlimen, dua wakil NGO dan seorang pemandu.

"Video yang kita tunjukkan hari ini membuktikan bahawa usaha untuk membeli ahli parlimen memang berlaku.

"Video ini sudah setahun lebih...antara hujung Oktober 2010 atau pertengahan 2011. Kita dedahkan sekarang sebab dah dekat dengan pilihan raya," katanya lagi.

Perbualan rakaman tersebut antaranya berbunyi:

Wakil ahli parlimen PKR: "Saya terus terang OK... Itu (RM) 2 juta tak berapa cukuplah."

Wakil NGO: "Empat batang kayu saja... (ketawa)."

Khalid berkata, beliau difahamkan terhadap 15 orang disenaraikan untuk dibeli.

Sebelum ini, beberapa anggota Pakatan Rakyat keluar parti dan memilih menjadi wakil rakyat bebas./MalaysiaKini


KEMPEN KUBURKAN UMNO/BN PADA PRU13 (SOKONG SILA KLIK)    
 
  Artikel Yang Wajib Di Baca Oleh Umat Islam Malaysia!!!   
  DSAI Jawab Tuduhan Umno Isu Israel
#Kopi Susu Harimau!!!! Terkini!!!!!!!!

7 ulasan:

  1. United Malays National Organization Baru atau UMNOB atau UMNON (N - New), mana satu ni???????????

    BalasPadam
  2. tak puas2 lg kau org kena kelentong dek anwar ibrahim....anwar adalah ejen yahudi untuk hancurkan malaysia....kau ni memang buta mata hati...ataupun kau ni dibyr oleh anwar pengkianat agama bangsa dan negara tu.......apapun kau dengar sini aku nk beritau.....buatlah mcm mana pun...anwar jangan mimpi nk jd perdana menteri...tp kalau dia kemaruk jugak...kau org carilah mana2 kampung...kau lantiklah dia jd perdana menteri kau org....bumi malaysia adalah bumi yg dijanjikan..yg akan jd tapak daulah untuk kebangkitan Islam kali kedua yg sgt ditakuti oleh puak2 yahudi geng anwar ibrahim....pm penganti ds najib adalah pemimpin yg dijanjikan...pilihan tuhan bukan dipilih melalui undi

    BalasPadam
  3. anwar ibrahim ejen yahudi....kau pulak ejen anwar ibrahim..........dua2 adalah pengkianat agama bangsa dan negara

    BalasPadam
  4. aku bukan org umno atau pas jugak bukan pkr...apa yg aku boleh kata ialah....najib pun manusia biasa tak lepas dari salah dan silap...salah dan silapnya tak sampai nak gadai negara dan bangsa....tp anwar ibrahim demi mencapai cita2nya semua pun sanggup digadainya..agama bangsa dan negara malah kalimah Allah pun sanggup digadaikan.....fikir2kan lah

    BalasPadam
  5. Wooii jgn jadi bodoh... kamu ni di tipu oleh TV3, RTM dan utusan... Kalau ada bukti sila kemukakan jgn duk buat fitnah merata2... kamu bakal di masukan kedalam neraka sekiranya org yg kamu buat Fitnah tidak memaafkan... sedarla kembali kepada Al-Quran dan hadis nabi.

    BalasPadam
  6. Hahaahahahahah... Jawapan cliche puak pembangkang (KLAU ADA BUKTI SILA KEMUKAN)... korang dah dilatih ye... Huhuhuhu.. Sudahlah!!hahaha

    BalasPadam
  7. assalamualaikum? maaf jika saya tersalah cakap. Kenape harus kalian semua bergaduh sana sini.. Bn,pkr,pas,?? Ape ni semua?? Cubalah fikir sama2x,. Fikir secara semua orang terima.. Bukan semua orang mengata.. Pemimpin harus ada sifat macam nabi,. Ingatlah semua orang islam.. Kita sama2x manusia, renungkan lah umur dan riwayat kita hidup..

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng