Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Mei 17, 2013

Panas!!! Kajian sokong 'Anwar bersara’ hanya palsu



KUALA LUMPUR: Kajian laman web The Edge yang menunjukkan 81 peratus pembacanya bersetuju bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim harus bersara daripada politik rupa-rupanya palsu.

Mengikut laporan penjelasan The Edge, editor laman webnya Ho Wah Foon mendapati kajian yang berusia seminggu itu telah menarik 12,736 reaksi yang berat sebelah. Ini menyebabkan beliau menghentikan kajian tersebut pada 14 Mei yang lalu.

Setelah disemak, jabatan IT The Edge telah mendapati 6,354 reaksi datang daripada satu alamat IP yang sama, dan 1,700 datang daripada beberapa alamat IP yang lain dari bangunan yang sama.

“Manakala 2,000 lagi datang daripada tujuh alamat IP berlainan. Daripada ini, ia adalah jelas kajian telah digodam dan keputusannya tidak boleh diambil sebagai satu yang objektif dan boleh dipercayai,” kata The Edge.

Difahankan keadaan ituberlaku akibat telah digodam cybertroopers.

Dalam kajian yang keputusannya disiar media kelmarin, laman itu bertanya samada Anwar harus terus memimpin Pakatan Rakyat atau bersara ekoran kegagalan pakatan itu untuk memenangi pilihanraya 5 Mei yang lalu.

81 peratus atau 10,396 daripada 12,736 reaksi yang diterima berpendapat Anwar patut bersara.

HarakahDaily
    

3 ulasan:

  1. menipu dah memang jadi wirid puak2 ni. sebab tu kena buang terus... bagi hancur...

    BalasPadam
  2. Mana satu yang asli dan yang palsu ni???

    BalasPadam
  3. Dah la pilihanraya menipu, suruh Anwar bersara pun menipu???? Memang sah dilahirkan keturunan penipu.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...