Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Mei 05, 2013

Jangan subahat musnahkan dokumen k'jaan - DSAI


Sehari sebelum pilihan raya, Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim menggesa 13 juta pengundi di seluruh negara supaya memangkah dengan keyakinan, keberanian dan bervisi.

Katanya, keputusan yang dibuat akan membawa Malaysia ke era baru, justeru mengundilah dengan kekuatan dan galakkan anggota keluarga dan sahabat handai terlibat sama.

NONEBercakap dalam sidang media di Kubang Semang hari ini, Anwar juga mengucapkan terima kasih kepada penjawat awam atas dedikasi dan perkhidmatan membantu melancarkan perjalanan kerajaan.

Beliau juga menggesa mereka tidak terlibat memusnahkan atau menyorokkan dokumen kerajaan jika Pakatan Rakyat berjaya merampas Putrajaya daripada BN selepas hari pengundian esok.

"Tolong jangan bersubahat dengan mana-mana pihak untuk mengganggu kelancaran peralihan kuasa kerana ia bertentangan dengan undang-undang," kata Anwar.


Malaysiakini
    

1 ulasan:

  1. Hey,

    I just signed the petition "United Nation: Voting Fraud in the Malaysian GE13 calls for world invigilation." and wanted to see if you could help by adding your name.

    Our goal is to reach 200,000 signatures and we need more support. You can read more and sign the petition here:

    http://www.change.org/petitions/united-nation-voting-fraud-in-the-malaysian-ge13-calls-for-world-invigilation?share_id=oiQRCgoCJC

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...