Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Khamis, Julai 12, 2012

Panas!!!!! Tun Mahathir ‘songlap’ duit rakyat Selangor ke Langkawi

Mahathir bimbang tembelangnya bocor

SHAH ALAM 12 Julai: Tun Dr Mahathir Mohamad melarikan wang rakyat Selangor ke Langkawi ketika menjadi Perdana Menteri.

Perkara itu didedahkan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim di persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) hari ini.
“Semasa Mahathir jadi Perdana Menteri, duit pembayar cukai rakyat Selangor (yang dilarikan) ke Langkawi adalah paling tinggi, tapi perkara itu tidak pernah dibincangkan.

“Dulu wakil dalam sidang DUN tidak berani nyatakan perkara tersebut,” kata Adun Ijok itu menjawab pertanyaan Adun Meru, Abd Rani Osman berkenaan pembayaran cukai rakyat Selangor kepada Kerajaan Pusat.
Khalid berkata, sejak memegang tampuk pimpinan negeri itu pada 2008, beliau tidak akan membenarkan duit pembayar cukai Selangor ‘dikebas’ begitu sahaja.

“Sekarang saya berani untuk bertemu Kerajaan Pusat bagi membincangkan perkara tersebut kerana melibatkan duit rakyat. Saya akan carikan keadilan bagi mereka.

“Walaupun setiap tahun Kerajaan Pusat tidak pernah keluarkan pernyataan terperinci, namun kita boleh anggarkan jumlah pembayaran cukai rakyat Selangor melalui gaji perkapita dan pendapatan bulanan mereka,” jelas Khalid./KeadilanDaily
 
KEMPEN KUBURKAN UMNO/BN PADA PRU13 (SOKONG SILA KLIK)    
 
  Artikel Yang Wajib Di Baca Oleh Umat Islam Malaysia!!!   
  DSAI Jawab Tuduhan Umno Isu Israel
#Kopi Susu Harimau!!!! Terkini!!!!!!!!
    

1 ulasan:

  1. Sebelum ini dah banyak kali saya memberi komen tentang Mamak Kutty ni. Bagi saya dia lah pengkhianat Kabir yang pernah Malaysia hasilkan. Dalam segenap cabang kehidupan rakyat negara ini, mesti ada tangan si pengkhianat ini melangkau. Lihat saja bagaimana wang rakyat yang dikebas oleh George Soros angkara kebodohan Mamak Kutty ini. Lihat apa yang diperlakukan terhadap rakyat oleh Mamak Kutty ini dalam konsep kronismanya, nepotisma nya. Lihat saja perlantikan penjawat penting dalam pentadbiran negara, semuanya menjurus kepada kepentingan diri dan puak-puaknya.
    Pendek kata, Mamak Kutty inilah perosak negara no wahid, dan sekarang hidup Mamak Kutty ini paling resah, gelisah dan takut BN tumbang dalam PRU13 nanti.Walaupun ada kebaikan, tapi keburukan tindakan nya jauh melebihi hasil untuk negara.
    Celaka Mamak Kutty!!!!!!

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...