Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Julai 08, 2012

Pakatan Rakyat akan ke PUTRAJAYA....

Pagi ini suasana yg baik, hari ini aku nak bagi pandangan. Pada pandangan peribadi aku pakatan rakyat boleh menewaskan barisan nasional pada pru ini. ada beberapa fakta yg aku nak ulaskan kat sini.

1.PENGUNDI CINA DAN INDIA - kalau 15 tahun yg lalu ini la kekuatan bn kerana mereka hanya mendapat maklumat hanya daripada tv dan akhbar kerajaan. Tapi sekarang ini sudah berubah mereka tidak lagi percaya dan mereka sudah banyak memenuhi ceramah2 pakatan rakyat. 

2.DSAI - Dia sebagai ketua pakatan rakyat yg mampu menyatukan kaum di malaysia termasuk sabah dan sarawak. Ceramahnya sentiasa akan medapat sambutan tak kira kaum cina,inda dan melayu, mampu berhujah dengan fakta dan boleh di terima akal kita. Orang yg berpengaruh bukan saja di malaysia dan di seluruh dunia. Bekas menteri kewangan tebaik di malaysia. Sangat di takuti oleh umno. 

3.PARTI PAS - Satu satunya parti islam di malaysia yg di pimpin ramai ulama2 hebat seperti TGNA,TGHA,TGHD dan ramai lagi dan keahlian sudah melebihi 1 juta. Dan bergabung dengan PR dan mampu menganti kan umno jika diberi kememnagan. Pengalaman merintah negeri lebih 20 tahun. Mejoriti rakyat malaysia yg beragama islam yg teguh akan pasti memberi sokonagan kepada pas. 

4.RAKYAT YG DAHAGAKAN KERAJAAN BARU - Rakyat yg sudah bosan dgn kerajaan umno/bn dgn rasuah menjadi2,salah guna kuasa, guna polis, guna makhmah, penipuan SPR, yg jelas undang untuk rakyat dan untuk menteri boleh buat iku suka.... 

5.MEDIA BARU - Rakyat tidak lagi bergantung kepada media kerajaan saja. Rakyat sudah ada pilihan cth sinar harian, malaysiakini, FB, Blog dan sebagainya..

6.DOA RAKYAT DAN ALIM ULAMA - Pasti doa2 alim ulama dan seluruh rakyat mahu perubahan akan di makburkan oleh ALLAH... Insayaalah. 

Dengan fakta yg aku tulis ini kita akan melihat perubahan akan berlaku pada pru13 nanti insayallah PR akan ke putrajaya....... Terima kasih.

KEMPEN KUBURKAN UMNO/BN PADA PRU13 (SOKONG SILA KLIK)    


  Artikel Yang Wajib Di Baca Oleh Umat Islam Malaysia!!!   
  DSAI Jawab Tuduhan Umno Isu Israel
#Kopi Susu Harimau!!!! Terkini!!!!!!!!
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...