Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Mei 15, 2011

6 ulasan:

  1. Kerja kau tak de lain la Juburi....menipu je la

    BalasPadam
  2. apsal ko ni sakit ker? makan la ubat jgn meracau kat sini!

    BalasPadam
  3. biar lah mahathir saja yang tuduh dsai buat kerja itu,yang lain2 apasal nak ikut sama,kalau kaya macam anak dia dan adik najib tak pa lah,ni jadi pencacai angkat najis depa aja pun tak sedar diri....nasib kau lah umnogok...

    BalasPadam
  4. umno edar cd lucah.... kita cetak dan edarkan cd ceramah pkr buat semua rakyat malaysia....
    rakyat mesti bangkit dan kuburkan bn..
    lawan tetap lawan...

    BalasPadam
  5. Hancurkan BN

    BalasPadam
  6. makanlah duit haram rasuah, judi dan arak. Allah bagi kesenangan dunia,tapi ingat takut tak terjawab di akhirat kerna kesenangan dengan hasil haram. Hanya sedekah, ilmu yg munafaat dan anak yg soleh dari benda yg halal semasa kita masih hidup dapat menolong di alam akhirat kelak. Bila duit tak bersih mana nak ingat tolong orang, dapat belajar ilmu ugama dan anak berakhlak baik nanti mati terseksa lah dengan azab.Dalam dunia dapat lah penyakit rohani riak, terkabur,phd(perasaan hasak dengki),pandang rendah orang lain. kedekut dll. Ya Allah aku berlidung daripada penyakit ini yg tak ada ubat cuma beri lah ketakwaan berkekalan Amin

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...