Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Mei 28, 2011

Polis FRU ‘sambut’ DSAI di Muar

MUAR: Sanggup diperalat parti pemerintah, polis menggunakan Unit Simpanan Persekutuan (FRU) bagi menakut-nakutkan rakyat dari mengikuti ceramah Pakatan Rakyat yang dihadiri tokoh pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.Malah, kehadiran Ketua Pembangkang di lokasi ceramah di Markaz PAS Parit Pechah, Muar itu disambut sekumpulan FRU yang ditempatkan kira-kira dua kilometer dari lokasi berkenaan.
Bagaimanapun, kehadiran polis ternyata gagal  menggerunkan rakyat yang dahagakan maklumat tepat yang tidak diperoleh dari media arus perdana.

Hampir 1,000 penduduk setempat mengikut amanat Ketua Umum KEADILAN itu disamping ucapan beberapa pimpinan Pakatan Rakyat, walaupun beberapa trak polis ditempatkan di kawasan berdekatan.
Kira-kira jam 11.15 malam, Ketua Polis Daerah Muar dilihat mahu memasuki perkarangan ceramah tetapi gagal berikutan pintu lokasi berkenaan dikunci dan dikawal rapi.

Sekalipun polis mengancam untuk membuat ‘rempuhan’, hal itu diselesaikan Timbalan Pengerusi KEADILAN Johor, Hassan Karim yang mengadakan perbincangan kepada pihak berkuasa.
Ceramah berakhir jam 12 tengah malam dan kumpulan polis berkenaan beredar dari lokasi, sekadar berkeliaran di kawasan berhampiran tapak ceramah.KeadilanDaily

Komen : Polis Sekarang Alat, Anjing parti Umno Yahudi..... PRU 13 Kita bersihkan polis yang macam sial ni......
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...