Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Mei 14, 2011

Saya kenal siapa!! DSAI..

May 14, 2011
SHAH ALAM, 14 Mei — Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail malam tadi melahirkan kekecewaan kerana masih ada pihak yang terus mengaitkan lelaki dalam video seks, yang didedahkan trio “Datuk T” Mac lalu adalah suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu juga memberitahu beliau dikecam oleh pelbagai pihak sehingga ada yang menyuruhnya agar mencari suami lain.

“Saya kenal siapa suami saya... tengok badan pun saya tahu. Takkanlah saya tak kenal dia.  Itu (lelaki dalam video) bukan suami saya.
“Ada yang suruh saya cari suami lain dan bercerai dengan Anwar. Cerai itu memang dibolehkan tetapi ia tidak disukai Allah dan saya sendiri tidak suka,” kata beliau lagi.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Khalid Abu Bakar semalam berkata rakaman video seks itu adalah tulen setelah mendapat input pakar pengimejan video Amerika Syarikat (AS).
Bagaimanapun beliau enggan mendedahkan siapa si pelaku dalam video itu.
Dr Wan Azizah (gambar) menambah, “banyak yang telah saya lalui bersama Anwar dalam perkahwinan saya.”

“Lagipun atas alasan apa saya mahu tinggalkan dia,” kata beliau pada satu ceramah di Jalan Kebun dekat sini malam tadi.
Selain itu, beliau juga berkata, video seks yang disebarkan itu, yang difahamkan kini boleh didapati dalam benuk CD merupakan satu penipuan dan suatu fitnah.

Malah, sedutan rakaman itu disebarkan menerusi Internet sebelum ini.
“Datuk T” mempertontonkan kepada media pada 21 Mac lalu.
“Ini satu penipuan. Ini Fitnah. Fitnah itu lebih teruk dari membunuh. Fitnah ini, kita akan tanggung dosa sampai bila-bila... jangan main-main dengan fitnah. Cukup-cukuplah kata dekat Anwar,” kata Dr Wan Azizah yang telah beberapa kali menafikan si pelaku dalam rakaman video seks adalah Anwar.

Bagi membuktikan lelaki dalam video tersebut bukan suaminya, Dr Wan Azizah turut menceritakan rutin harian Anwar ketika beliau dipenjarakan selama enam tahun.
“Semasa enam tahun dipenjarakan, dia (Anwar) berpuasa Isnin-Khamis dengan makan makanan yang dalam kuantiti yang sedikit.

“Dia akan makan setengah untuk sahur dan setengah lagi untuk berbuka. Jadi lelaki dalam video itu bukan suami saya, tengok perut pun tau. Dia tak ada perut macam itu,” seloroh Dr Wan Azizah.

Dalam pada itu, Dr Wan Azizah turut mengecam tindakan individu yang menghantar mesej SMS ugutan terhadap anaknya Nurul Izzah Anwar yang mengugut mahu menculik anak sulungnya.
“Semalam ada orang hantar SMS kepada Nurul Izzah untuk apa-apakan cucu saya. Apa jenis manusia ini?” tegas beliau.

Semalam, Nurul Izzah, yang juga Naib Presiden PKR berkata, beliau menerima mesej SMS yang mengugut anak perempuan berusia tiga tahun akan diculik jika beliau terus memberi sokongan kepada Anwar.
Dalam ceramahnya Dr Wan Azizah juga berkata, pihak musuh kini lebih menumpukan usaha untuk menjatuhkan Anwar berbanding isu lain yang lebih penting.
“Berapa banyak pelajar kita yang habis belajar tidak bekerja, isu gula... tetapi apa isu di negara kita? (Tapi hanya) pasal Anwar.

“Negara kita perlu diselamatkan. Saya tak boleh buat seorang... tak menjadi tak apa. Sekurang-kurangnya kita boleh jawab di akhirat nanti,” ujarnya.TheMalaysiaInsider

Komen : Kami orang muda pun kenal DSAI...... Jangan risau orang muda dan rakyat malaysia akan bersama anda.... kita lawan umnobn biar sampai menang dlm PRU13 NI.......
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...