Jumaat, Julai 24, 2015

HOT!! : DULU PAS...SEKARANG HARAPAN BARU KUDA TUNGGANGAN DAP PULA KAH KAH KAH...

Mustapha Yaakub

SHAH ALAM - Veteran Umno mendakwa Gerakan Harapan Baru hanya akan menjadi alat dan kuda tunggangan DAP dalam usaha mereka menghancurkan kuasa Melayu di negara ini.



Setiausahanya, Datuk Mustapha Yaakub berkata namun,  beliau yakin pengundi dan penyokong Pas  tidak akan menggadai maruah dan dasar perjuangan ulama dengan menyokong Harapan Baru.

“Veteran Umno tidak nampak Harapan Baru boleh menggantikan Pas. Seperti Semangat 46 yang lahir dari serpihan Umno, maka begitu juga Harapan Baru yang menjadi parti serpihan Pas.

“Semangat 46 mampu bertahan beberapa tahun dengan talian hayat dari Pas dan akhirnya dibubarkan. Begitu juga dengan Harapan Baru yang akan hidup dengan ihsan dan talian hayat dari DAP tidak akan bertahan lama dan akan terkubur.



“Harapan Baru hanya menaruh harapan kepada DAP untuk berkongsi memerintah Pulau Pinang. DAP pula mengharapkan Harapan Baru dapat memenangi kerusi Dun yang sekarang dimenangi Pas  di samping mengharapkan Harapan Baru mempengaruhi undi Melayu di kawasan yang calon DAP bertanding,” katanya.

sh

7 ulasan:

  1. pak botak sokong kuat pas kenapa ye?

    BalasPadam
  2. sampai botak memikirkan nk halang GHB

    sampai botak memikirkan nk terima PAS yg dh tk popular
    ke dlm umnu

    pusing2 itulah saja hujah puak botak ni

    DAP ni adalah penunggang2 kuda yg hebat.

    kerja DAP tunggang org lain je.... hahahahah

    DAP ni sebuah kelab kuda kepang kot, bukan parti politik

    org xcerdik ialah org yg asyik merasa diri kena tunggang

    BalasPadam
  3. kalau DAP nk laksana agenda kan lebih mudah masuk BN
    tunggang pula umno
    lebih mudah dpd tunggang parti yg tk berkuasa
    DAP takde masalah masuk BN, bukan nk perjuang islam pun

    agak2 kalau DAP masuk BN mcmana senario politik malaysia kan

    BalasPadam
  4. Biarlah mereka ini menyalak, kami insyaAllah akan bersama2 GHB. Tak tergugat pun provakasi Umno. Kalau PRU 14 GHB tak menang pun kami akan tetap menyokong sehingga hayat kami ada insyaAllah sekiranya GHB ini memperjuangkan nasib kami rakyat marhaen.

    BalasPadam
  5. Smg ghb terkubur sblm dilahirkn..perosak islam, say no liberal dan syiah.

    BalasPadam
  6. dulu lain sekarang zaman IT tau tak Botak !!! . GHB didokong oleh rakyat yg sedar dan mahu masa depan yg cerah utk anak2 dan cucu2 . kalau pasai fatwa ularmak pas ni kalau di bahas 10 tahun pun tak ada perubahan semua simpan di serban dan jubah saja . Kalau dah berjaya hapus semua parasit2 dan barua2 dari Pas , pimpin parti2 masing buat apa cakap banyak. Semua jawapan akan diketahui selepas PRU 14 . Ubah

    BalasPadam
  7. MANA TAK CELARU INI SEMUA kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
    1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
    2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
    3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb?
    4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha
    5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
    6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
    7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
    8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
    9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
    10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
    11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
    12. dia selalu ponteng sidang parlimen?
    13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
    14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng