Iklan Penaja 1

Picture

Isnin, Ogos 31, 2015

NAJIB DAH MULA..SASAU KAH KAH KAH KAH...

 Image result for najib razak

Sejak semalam, beribu-ribu penunjuk perasaan berdemonstrasi di ibu negara untuk mendesak perdana menteri meletakkan jawatan ekoran kontroversi 1MDB serta sejumlah RM2.6 bilion derma yang dimasukkan ke dalam akaun peribadi beliau.

Datuk Seri Najib Razak bagaimanapun berkata meskipun pihak polis telah mengisytiharkan acara itu menyalahi undang-undang, dan ia tidak dibenarkan tetapi mereka tetap meneruskan.

Malah, Najib turut peserta himpunan BERSIH 4 sebagai “tidak matang” dan “berminda cetek” sekali gus memberi amaran kepada sesiapa sahaja yang menjadi dalang serta pengkhianat yang mahu memusnahkan negara.

 http://rm20segera.com/?r=te2u

"Seperti yang kita semua tahu, apa yang telah berlaku sejak dua hari lepas adalah sangat tidak sesuai. Ia menunjukkan mentaliti cetek.

"Kerana itulah kita menolak sebarang bentuk demonstrasi jalanan yang boleh mengganggu-gugat ketenteraman awam dan hanya menyusahkan rakyat, kerana ia tidak langsung mencerminkan kematangan, bahkan ia bukanlah sebagai saluran yang betul untuk menyuarakan pandangan dalam sebuah negara demokrasi," kata Najib.

Malah mufti Kelantan telah menyatakan bahawa demonstrasi jalanan dan BERSIH 4 adalah haram dari segi hukum Islam," kata Najib dalam perutusan Hari Merdeka malam ini.

mk

5 ulasan:

  1. Mufti kelantan dah ishtihar demo bersih tu haram? Betoi ka? Tapi tok mufti,apasal tak kuar lagi fatwa berkenaan dengan penjawat awam iaitu PM menerima wang "derma" dan masukkan wang derma tu kedalam poket dia sendir? Apasal hukum tentang BERSIH tu cepat je kuar tapi tang terima rasuah ..err...derma semua senyap dan sunyi berlagak macam tikus? Sama gak dengan perangai Tuang Presideng PAS dan Tuan Murshidul Am sebagai pimpinan tertinggi PAS...apasal tak de pun kuar hukum pasal duit RM2.6 billion tu? Bila buat donno atau buat2 lupa atau saje je tak nak bagi komen, tu tak berdosa ke, wahai ulamak2? Bila kena tang rakyat laju je kuar hukum tapi bila kena tang pemimpin, ulamak buat donno dan diam macam tikus? Ada dua hukum ke didalam Islam? Satu untuk rakyat...hukumnya cepat dan keras tapi bila kena kat pemerintah...lembut dan bertolak ansur? Islam apa yang korang guna ni? Islam anutan ulamak2 musang berjanggut? Semua boleh adjust asalkan soru tak miss, pangkat tak hilang, kemewahan dok bertimbun? Pirahhh!

    Nick.
    Cape Tiger.

    BalasPadam
  2. Curi balak ta keluar fatwa ka?Mana lapuran kewangan utk buat highway Kuala Kerai tu? Project ta jadi ada baki ka ta duit2 itu

    BalasPadam
  3. perlahanlahan rakyat Malaysia mula ragu2 tentang kesahihan jawatan mufti...apa kerjanya ya....buat kenyataan mengampu kerajaan ke...

    BalasPadam
  4. Mufti cari makan bos...

    BalasPadam
  5. Biarkan dia dengan Allah.Alahh maha mengetahui apa yang berada didalam dada dan nawaitunya.kita tidak tahu adakah dia hidup selesa atau malam tidurnya mengigau.Kalau dia melihat akan makanan nya yang akan disuap oleh isteri dan anak2nya adakah dia terfikir adakah gajinay halal atau haram yang siang tadi mengelurakan pendapat bahawa demo itu haram dan diam bila dalam isu curi duit rakyat DIAM MEMBISU.mufti mufti .

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive