Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Ogos 26, 2015

PANAS!! : LAGI KELUAR PAS..

19 AJK Pas Sri Gading umum letak jawatan

JOHOR BAHRU - Seramai 19 ahli jawatankuasa Pas Sri Gading, Batu Pahat meletakkan jawatan dalam parti kira-kira 10.25 malam, tadi.

Majlis peletakan jawatan tersebut diketuai Yang DiPertua Pas Kawasan, Mohd Salleh Samad dan turut disertai jawatankuasa atasan Pas kawasan tersebut.

Antara lain yang turut berbuat demikian ialah Timbalan Yang DiPertua Pas Kawasan, Mohd Alias Sabu dan Naib Yang DiPertua Pas Kawasan, Noor Khalim Shakib.

http://rm20segera.com/?r=te2u

Majlis berlangsung dalam suasana harmoni di Markas Kampung Baru Sri Gading.

Pengumuman peletakkan jawatan tersebut juga disusuli dengan majlis penyerahan kunci markas kepada ahli jawatankuasa yang kekal dalam parti itu, yang diwakili Nazaruddin  Saali dan Nasir  Abdullah.

sh

      

7 ulasan:

  1. Khalid Samad dah keluar PAS ke belum??

    BalasPadam
  2. Khalis Samad belum keluar .dia sengaja nak buat hadi dan semua peminpin Pas sakit jiwa.Jangan keluar lagi wahai Samad ,biarkan mereka2 ini meggelupur nak marah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku setuju... ghb sengaja nak mengolok2kan kepimpinan cai PAS, kuasa apa yang PAS cai ada untuk ambil tindakan.... dulu sombong konon hadi ada kuasa veto... kan dah nampak veto punggung kera... veto.... vetolah.... sembang deraih basic perlembagaan pun tak faham.... rasanya semua yang akan keluar dr PAS lebih faham perlembagaan PAS berbanding yang kekal di dalam kepimpinan cai. Esok depa boleh olok2 salah laku pemimpin PAS dari luar je.

      Padam
  3. Mungkin belum dapat arahan dari LGE utk keluar PAS lagi kut?

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Kamu nak pilih pemimpin DAP yg halalkan arak dan babi terpulanglah.. kami tetap istiqamah dgn pemimpin PAS yg haramakan arak dan babi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haram babi dan arak .Curi balak ok halal.Ta haram.Fitnah pil kuda halal lepas itu ta berani mengaku,halal ?

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...