Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Ogos 25, 2015

MAT SABU SANGGAH HADI AWANG..

 Image result for HAJI MAT SABU
Semua wakil rakyat daripada PAS yang menyertai Gerakan Harapan Baru (GHB) tidak perlu meletak jawatan sebagai anggota parlimen atau dewan undangan negeri kerana kemenangan mereka adalah atas tiket Pakatan Rakyat, kata Mohamad Sabu.

Bekas timbalan presiden PAS itu berkata soal peletakan jawatan tidak timbul kerana perundangan dan perlembagaan tidak memaksa wakil rakyat yang menyertai parti lain mengosongkan kerusi yang dimenangi pada pilihan raya umum.

"Sebaliknya, wakil rakyat (PAS) di luar Pakatan yang seharusnya melepaskan jawatan mereka," katanya kepada pemberita selepas perasmian GHB Pulau Pinang di Butterworth.

 http://rm20segera.com/?r=te2u

Mohamad, lebih dikenali sebagai Mat Sabu mengulas desakan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang supaya anggota parlimen dan Adun PAS berkenaan meletak jawatan.

Sementara itu, Mohamad yang akan menjadi pengerusi parti baru itu berkata beliau yakin jumlah keanggotaan GHB akan meningkat dalam beberapa minggu lagi berikutan beberapa peletakan jawatan dan keahlian dalam PAS sekarang, dan didakwa akan terus berlaku.


mk

6 ulasan:

  1. Bestnya.... melepas kentut terbusuk tepat di depan hidung kepimpinan cai yang sedang senaman tarik nafas.

    BalasPadam
  2. Selepas MUKTAMAR tiada lagi hati pada PAS.
    Mulut kata isle isle tapi kelaku menjebon, mentolol dan membarua kan orang. Banyak lagi ulama yg boleh kita ikut tapi bukan LEBAI HADI
    Lihat kelakunya dalam berpolitik, lihat bahasa mulut longkang nya PASTI akan dijauhi kecuali yg membabi buta

    Sedih begini model kunun islam

    BalasPadam
  3. Terima kasih mat sabu kerana membenarkan pilihan aku utk kekal dgn PAS.. masa kes lompat parti oleh adun2 PKR dan DAP kpd BN di perak dulu di mana mereka tidak pun meletak jawatan utk diadakan pilihanraya kecil spt yg sepatutnya.. Rupa2nya mat sabu adalah salah seorang penyokong tindakan mereka dalam diam..

    Alhamdulillah kami akan terus menyokong tuan presiden.. segala tindakan2 tuan presiden selama ini adalah punyai kredibiliti yg kami kagumi..

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenapa ulasan dibuang? Dia promosi TOGEL AKI ALHI ke?

      Padam
  5. Pas sudah terlePAS berdakwa kepada non muslim khususnya orang cina DAP. sedangkan tanpa gerakan dakwa islam susah diterima jika pemimpinnya mulut longkang.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...