Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Ogos 13, 2014

Rakyat mahu isu MB Selangor tak jejas kemajuan Selangor

sukSHAH ALAM, 13 OGOS: Rakyat mahu isu Menteri Besar Selangor tidak menjejaskan kemajuan negeri termaju Malaysia itu demi kepentingan rakyat.

DYMM Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah memperkenankan supaya Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim terus menjalankan tugas beliau sebagai Menteri Besar.

Pekerja swasta, Nasharudin Yusuf, 41, yakin perkenan yang diberikan Sultan Selangor itu merupakan langkah yang tepat demi kebaikan rakyat.

“Tuanku Sultan Selangor pula sudah tentu memikirkan kesejahteraan rakyatnya di bawah pentadbiran Menteri Besar yang ada sekarang dan peruntukan undang-undang yang ada,” kata Nasharuddin kepada Selangor Kini di sini.


Nasharuddin juga menyifatkan perkembangan mukhtahir ini membuktikan kebijaksanaan politik rakyat memberikan sokongan kepada pemimpin berdasarkan integriti seseorang pemimpin politik dan tidak lagi berdasarkan parti politik semata-mata.

Ahli perniagaan Fatima Wati Ahmad, 41, berharap Abdul Khalid dapat meneruskan kecemerlangannya pentadbiran Kerajaan Selangor yang ada.

“Sebelum ni berdebar tapi sekarang lega bila Tuanku Sultan perkenan Tan Sri terus mentadbir dan berharap beliau membuktikan bersih daripada tohmahan dilemparkan kepadanya,” katanya.
Sementara itu kakitangan awam, Jamal Sulong, 31, berkata perkembangan terkini melegakan tapi mungkin hanya sementara.

“Saya hormati dan kagum dengan keputusan Tan Sri kerana pendirian dan gaya urus tadbir beliau di mata rakyat amat terpuji,” katanya.

sk

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...