Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Ogos 12, 2011

Hishammuddin Tun Hussein Menteri Gay???

Wikileak tuduh menteri dan pegawai Najib homoseks Oleh Chegu Bard

Semua pasti tidak lupa dengan keghairahan Utusan Malaysia yang memanipulasi maklumat yang didedah wikileak yang kononnya mendedahkan kabel sulit US yang mengaitkan Anwar dengan sesuatu yang negatif. Maklumat tersebut yang sejengkal sudah jadi sedepa dipusing Utusan Malaysia.

Namun terbaru laman yang sama wikileak juga telah mendedahkan nota sulit US yang berbunyi :

Mengikut pendedahan WIKILEAKS yang terbaru, bekas Duta Amerika ke Malaysia melaporkan:

Anwar's prosecution is not part of a morals campaign. The GOM does not aggressively target non-heterosexual behavior; if it did so, a recent cabinet minister, senior staff associated with PM Najib and other prominent citizens linked to the government also would find themselves under investigation.

TERJEMAHAN: Pendakwaan Anwar (untuk kes liwat II) bukanlah kempen untuk memperjuangkan moral. Kerajaan Malaysia tidak agresif di dalam membasmi amalan homoseks; jikalau tidak nescaya seorang ahli kabinet yang baru dilantik, pegawai kerajaan yang berkaitan dengan Najib serta beberapa tokoh penting yang berkait rapat dengan kerajaan akan turut sama disiasat (atas tuduhan homoseks)

Namun Utusan Malaysia terus senyap dengan tuduhan ini. Sememangnya majoriti rakyat Malaysia maklum. Pendakwaan Liwat 2 ke atas Anwar bukanlah tujuannya untuk memperjuangkan Islam ataupun nilai-nilai moral. Ianya bertujuan untuk memusnahkan apa-apa harapan bagi Anwar untuk menjadi Perdana Menteri.

che'GuBard ingin mencabar kepimpinan UMNO atau mana - mana NGO 'tanggungan' regim untuk mendesak pihak berwajib memulakan siasatan serta mendedahkan nama-nama orang yang disebut dalam laporan bekas duta Amerika ke Malaysia ini.

Mungkin sahaja US tahu siapa mereka dan mereka ini duduk dikedudukan strategik negara berpotensi untuk diugut apabila tiba masa US atau sekutunya memerlukan sesuatu dari negara.

Ulasan GB

Seperti biasa sebelum membongkar sesuatu, GB pun memulakan dengan membaca doa ini:


اللهُمَّ أَرِنَا الحَقَّ حَقّاً وَارْزُقْنَا التِبَاعَةَ
وَأَرِنَا البَاطِلَ بَاطِلاً وَارْزُقْنَااجْتِنَابَهُ


1) Allahumma arinaal haqqa haqqaan, warzuqnattiba’ah,
wa arinaal bathila bathilaan, warzuqnajtinaabah


Ya Allah, tunjukkanlah yang haq itu sebagai haq, dan kurniakanlah kami kekuatan utk mengikutinya, dan tunjukkanlah yg batil itu sebagai batil dan kurniakanlah kami kekuatan untuk menjauhinya.

رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ
وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَاناً نَّصِيراً
وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً

2) Rabbi adkhilni mudkhala sidqin wa akhrijni mukhraja sidqin waj'alli min ladunka sulthanan nashiran wa qul ja alhaqqu wa zawaqal bathil innal bathila kaana zahuuqa

Ya Allah, masukkanlah kami dengan cara yang benar dan keluarkanlah(pula) kami dengan cara yang benar dan berikanlah kepada kami dari sisi-Mu kekuasaan yang menolong. Dan katakanlah yang benar telah datang dan yang batil telah lenyap. Sesungguhnya yang batil itu adalah sesuatu yang pasti lenyap.

Kebenaran tetap akan menang mengalahkan kebatilan. Sember : GreenBoc

Nilaikan apa yang ditemui:

KERETA MEWAH BUAT ARTIS LELAKI, SIAPA MENTERI KANAN


Ribut dan kalut! Tabloid Suara Keadilan mendedahkan ada Menteri Kanan yang telah menghadiahkan kereta mewah kepada seorang artis lelaki. Menteri Kanan juga seorang lelaki dikatakan memberi kereta mewah tersebut dan ini menimbulkan banyak spekulasi. www.selamatkanumno.blogspot.com turut bertanya kepada kawan-kawan media siapa Menteri Kanan itu dan siapa artis terbabit.



TERKEJUT – menurut rakan media – Menteri Kanan itu adalah Menteri Dalam Negeri – Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan artis itu adalah Anuar Zain kata rakan media. Alamat – kita tidak mahu meneruskan spekulasi ini dan meminta Menteri Kanan tersebut menafikan secepat mungkin sebelum PKR meneruskan spekulasi tersebut. Tindakan ini perlu dilakukan segera agar spekulasi itu tidak merosakkan Umno tambahan ini melibatkan Menteri Kanan – saudara Perdana Menteri – dah la Perdana Menteri penuh dengan spekulasi dan tuduhan penglibatan dengan kes Altantuya, SU Politiknya dengan rasuah, rakan baiknya Razak baru terbebas dari tuduhan membunuh, ini saudaranya pula dikatakan terlibat dengan skandal bagi Anuar Zain kereta mewah.





* perhatikan gelang oren yang dipakai Anuar Zain..dan Hishamuddin..aik..????


Sumber
Komen : Mengata Orang... Diri sendiri yang lebih.... 
 Iklan Penaja
Kongsi Untung Sesama Pelangan..!!!

Jawapan Kepada Puak-Puak Umno Yang Kurang Didikkan Agama..!!
    

15 ulasan:

  1. Biasa le puak juak umno bn mana bolih terima benda benda ini semua sebab semua ahli keparat mereka yg berada diatas itu sama belaka yg dibawah 2 kali 5.Akibat Tolak bersih suka kotor ambil kau.

    BalasPadam
  2. Omg! !!

    Menteri yang paling kuasa keselamatan negara! !

    BalasPadam
  3. Kuat lah fitnah orang.. Menjawab la ko kat akhirat nanti.. Wallahualam!

    BalasPadam
  4. Ahmad Soffian, tak perlu dijawab kat akhirat, boleh jawab sekarang kalau menteri kanan itu menjawab dahulu. Jangan apa-apa pun kata jawab di akhirat sehingga ramai yang sangsi dengan akhirat pula.

    BalasPadam
  5. tak tumbuh tak melata, tak sungguh orang tak kata..

    BalasPadam
  6. keraguan ini tak sanggup aku, kehilangan mu.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini semua ada lah fitnah ke atas Hishamuddin...giler

      Padam
  7. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Kota: _______________ Malacca
    pekerjaan: _ Pemilik bisnis
    Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya melamar Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

    Aplikasi / Pusat Kontak
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    BalasPadam
  8. شركة بيرم للخدمات المنزلية
    شركة نقل عفش ببريدة
    تقدم شركة شركة صيانه منزليه بيرم للخدمات المنزلية كافة خدمات صيانة المنازل والأجهزة الكهربية التي قد يحتاجها المنزل أو الشركة أو مقر العمل، وتعتبر الشركة هي الأولى من نوعها في تقديم الخدمات المنزلية في المملكة العربية السعودية.
    خدمات الصيانة المنزلية شركة مكافحة حشرات ببريده :
    تعد خدمات مكافحة النمل الابيض ببريدة الصيانة المنزلية من أهم الضروريات للمحافظة على صحة أسرتك وعلى أمان المنزل من الكهرباء والانهيارات والحرائق، كما تساهم الصيانة في زيادة العمر الافتراضي للمنزل والأجهزة المنزلية. وتمتلك شركة العربية للخدمات المنزلية فريق صيانة منازل كامل، متخصص في كافة مجالات الصيانة داخل المنزل بداية من الجدران والحوائط مرورًا بأنظمة الكهرباء والعزل وحتى صيانة الأجهزة الكهربائية.
    وعلى مدار 10 سنوات اكتسبت شركة مكافحة حشرات ببريدة للخدمات المنزلية خبرة واسعة في مجال خدمات الصيانة وترميم المنازل الأجهزة الكهربائية والمنازل المعزولة وغير المعزولة في مدن (الرياض – الدمام – القصيم – جدة).
    افضل شركة تنظيف منازل ببريده
    لن يساعد إجراء الصيانة المنتظمة لنظام تكييف الهواء على إطالة عمره فحسب ، بل سيساعدك أيضًا على الحفاظ على صحتك وصحة أسرتك. إذا كان لديك نظام تدفئة وهواء مركزي ، فمن المهم أن يخرج محترف مرخص على الأقل مرة واحدة في السنة لخدمة نظامك، هناك العديد من الخطوات التي لا يستطيع سوى المحترف القيام بها.
    لتنظيف مكيف الهواء تجب إزالة جميع الحطام من حول المروحة ، وتقليص أي نباتات في المنطقة، تميل زعانف ضاغط الهواء حول الوحدة إلى بناء الأوساخ ، مما يجعل مكيف الهواء يعمل بجد أكبر.
    والخطوة التالية هي تسوية أي من الزعانف التالفة، ثم تنظيف ملفات مروحة الضاغط، باستخدام منظف مناسب منتقى بعناية. أما إذا تعطل مكيف الهواء الخاص بك، أو شعرت بوجود خلل ما فإن لدى شركة العربية للخدمات المنزلية فنيون متخصصون، في فحص المكيفات وإصلاحها، قم بالاتصال بموظفنا ودع اكتشاف موضع الخلل للمتخصص المحترف.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...