Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Ogos 01, 2014

Saya kenal Hadi, dia sangat komited pada Pakatan Rakyat [ Anwar Ibrahim ]

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan Pakatan Rakyat kini di ambang perpecahan berikutan tindakan PKR yang ingin menguggurkan Tan Sri Khalid Ibrahim sebagai menteri besar Selangor. 

Bercakap kepada wartawan di Permatang pauh hari ini, katanya, beliau sangat optimistik kerana amat mengenali sikap pemimpin seperti Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang sangat komited kepada Pakatan. mk


4 ulasan:

  1. Kamu sendiri mengkianati PAS - buat langkah Kajang tanpa berunding dengan parti komponan PR.

    Kamu ingat parti komponan hanya rubber stamp atau fixed deposit PKR

    BalasPadam
    Balasan
    1. Khalid Ibrahim yang mahu dijadikan contoh pentadbir cemerlang sudah tidak mahu berkerjasama dengan kempimpinan parti sendiri malah mencari pelindungan dibawah pengaruh PAS.

      Bagi pandangan aku Langkah Kajang adalah untuk mengenal pasti siapa kawan siapa lawan dalam Pakatann Rakyat sebelum dapat menawan Putrajaya. Untuk memasang perangkap mesti berahsia takkan nak beri tahu pada mangsa bahawa disitu ada perangkap ?

      Lihat siapa yang kena chekmate Anwar Ibrahim atau Hadi Awang ?

      Padam
  2. Yang pasti Musuh gelak berdekah-dekah terutama musuh dlm selimut...lebih teruk dari UMNO!

    BalasPadam
  3. sepatutnya ini cerita dalam kelambu pkr..apasal jadi macam ni?khalid pun satu,kalau parti kata undur,undur lah..ni tidak kehulu kehilir tagih simpati!kau ingat dia orang peduli?be like a proffesional la khalid...rakyat lebih respect kau dgn cara itu.....

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...