Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Ogos 05, 2014

[ MP PAS ] Serangan Saifuddin ke atas MB Selangor kurang bijak...PANAS!!!!

Grafik-Selangor-Pakatan

SHAH ALAM, 5 OGOS: Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad menyifatkan serangan berhubung isu intergriti Menteri Besar Selangor oleh Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Saifuddin Nasution sebagai tindakan kurang bijak.

Hal itu berikutan, serangan terbabit akan memberi persepsi kepada rakyat bahawa parti itu hanya bersedia mendedahkan penyelewengan seseorang pemimpin apabila mahu melaksana proses penyingkiran.

“Ini seakan memberi gambaran jika betul ada penyelewengan dan kalau pemimpin itu masih dikehendaki, kita akan sorokkan penyelewengannya daripada pengetahuan rakyat.


“Rakyat akan melihat keadaan ini, yang mana kita serupa dengan Umno,” katanya dalam sidang medianya di Pejabat Ahli Parlimen Shah Alam, di sini, hari ini.

Beliau berkata, PKR harus mengadakan perbincangan dengan PAS dan DAP terlebih dahulu bagi menentukan langkah seterusnya.

_MG_0083

“Seharusnya, perkara ini dibentangkan dahulu kepada PAS dan DAP untuk tindakan selanjutnya, sebelum memanggil Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim untuk mendapatkan penjelasan beliau.

“Mungkin dalam perbincangan itu juga boleh mencapai persetujuan bersama untuk menyelesaikan isu kerusi Menteri Besar,” katanya.

sk

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...