Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, Oktober 26, 2015

PANAS!!! : UMNO DAN AJK PAS PUSAT SENADA

Di Mana RM2.6 Bilion

KUALA SELANGOR - “Pemimpin pembangkang macam budak-budak," demikian kata Pengerusi Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar berikutan tindakan ahli Parlimen pembangkang menayangkan plakad “Di Mana RM2.6 Bilion” pada pembentangan Bajet 2016 oleh Perdana Menteri, Jumaat lalu.

Beliau berkata, tindakan tersebut menunjukkan ahli parlimen pembangkang seolah-olah tiada idea untuk menarik perhatian rakyat.

"Mereka harap dengan buat ‘pertunjukan sarkas’ seperti itu, ia akan viral di media sosial kononnya memperjuangkan nasib rakyat,” katanya selepas menyampaikan Anugerah Desa Sejahtera 1Malaysia Peringkat Negeri Selangor kepada Kampung Sungai Sembilang, Jeram, di sini.

Noh berkata, cara yang ditunjukkan kesemua ahli parlimen pembangkang itu tidak betul dan hanya menonjolkan sikap tidak bertanggungjawab mereka.

“Rakyat boleh nilai ahli parlimen pembangkang ini melalui aksi mereka yang memalukan di Dewan Rakyat itu,” katanya.

Turut hadir Ahli Parlimen Kuala Selangor, Datuk Irmohizam Ibrahim. 

Dalam perkembangan lain, Noh yang juga Ahli Parlimen Tanjong Karang menyarankan Pengerusi JKKKP di negeri ini agar memberi penekanan kepada pembangunan modal insan yang masih belum memenuhi matlamat yang digariskan.

“Kerajaan sudah sediakan banyak kemudahan dan kita mesti gerakkan anak buah supaya merebut setiap peluang yang ada sama ada dari segi pendidikan, keusahawanan dan sebagainya,” katanya.

sh
http://iklanviral.blogspot.my/

1 ulasan:

  1. Dr Zuhdi Marzuki menujukkan betapa PhD hanya kerja kajian...bukan intelijen....

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...