Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Oktober 31, 2015

PANAS!! : PARTI PAS AKAN BERPUTIH MATA DI SELANGOR....

Tony Pua

SHAH ALAM - DAP mengumumkan parti itu telah bersiap siaga untuk meletakkan calon sekaligus bersedia untuk bertanding di lapan kerusi Dun di Selangor yang kini disandang Pas.

Pengerusi DAP Selangor, Tony Pua berkata, namun perkara itu akan diperhalusi dalam mesyuarat Pakatan Harapan Selangor terlebih dahulu.

“Kita akan buat persediaan untuk bertanding di kawasan-kawasan ini. Sama ada kita akan bertanding di kesemua Dun itu atau beberapa daripadanya akan di bincang dalam mesyuarat.

“Ia bergantung kepada rundingan, namun kami akan lakukan persiapan yang sewajarnya untuk bertanding di lapan kerusi tersebut yang kini dipegang oleh wakil Pas,” ujar Tony, petik Astro Awani.

Terdahulu, Tony Pua berkata, lapan kawasan Dun yang dimaksudkan itu ialah Taman Templer, Lembah Jaya, Paya Jaras, Sri Serdang, Meru, Chempaka, Dusun Tua dan Tanjung Sepat.

Untuk langkah permulaan, DAP telah pun melantik Naib Pengerusi DAP Bandar Utama,  Edry Faizal Eddy Yusof sebagai penyelaras bagi Dun Taman Templer, untuk menjalankan langkah-langkah persediaan bagi DAP bertanding di situ.

sh
http://iklanviral.blogspot.my/
      

3 ulasan:

  1. DAP ni dah mula tunjuk perangai tamak..

    BalasPadam
  2. Tak kira partai apa pun...yang berkerja kuat akan dapat hasil nya....

    BalasPadam
  3. Bukankah pas yg umumkan dulu utk tanding kawasan dap. Berentaplah

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...