Ahad, Oktober 18, 2015

PANAS!! : GURU YIK SAHKAN APA YANG YB HUSAM DEDAHKAN..

Image result for yik kelantan

Terima Kasih Dato Husam

Memahami tulisan yang Dato tulis hari ini, menjadi penyambung harapan kepada saya (mungkin juga para guru² yang terpalit dengan kemelut tersebut).

Saya antara ratusan guru² yang terlibat menegaskan, apa yang Dato tulis itu betul. Sudah beberapa kali isu ini di panjangkan kepada pihak Exco malah Dato TMB juga telah tahu isu ini sekian lama.

Akibat kemelut ini, ada antara kami yang membuat potongan gaji terus le bank, beberapa kali dihubungi oleh pihak bank untuk membayar cash kerana pihak YIK tidak membayar wang yang sudah dipotong
Ada antara kami tidak dapat mengeluarkan duit simpanan di Tabung Haji ketika kecemasan kerana kemelut YIK ini

Sahabat kami yang juga ahli KOOP MAIK sekaranh tidak dapat lagi boleh membuat loan dengan KOOP MAIK akibat kemelut ini

Terima kasih Dato. Ya saya juga menjangkakan akan ada serangan balas dari pihak yang benci pada Dato. Jangkaan saya tepat sekali, maka keluarlah tulisan dari Rakyat Salor.

Entahlah mengapa lari isu yang disebut? Isu yang disebut oleh Dato adalah jelas & tepat. Rakyat Salor salah membuat perbandingan sebenarnya dengan membawa isu yang telah dijawab oleh Dato dalam Sinar Harian (online) minggu lepas.

Biarlah, paling kurang, luahan Dato telah mengembalikan harapan hak kami yang telah dirosakan oleh pihak YIK.

Sekian
Guru
Maahaad Muhammadi Lilbanin
Kota Bharu

 
http://iklanviral.blogspot.my/

1 ulasan:

  1. PAS wakil Yahudi dan cuba khinati pergerakan Islam. Islam yg indah dikotorkan oleh pemimpin PAS yang munafik dan berjubah ulama. MasyaAllah.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng