Iklan Penaja 1

Picture

Sabtu, Ogos 19, 2017

Hot!! : YDP Pas Permatang Pauh makan bersila bersama Najib

Omar (dua dari kiri) makan bersila bersama Najib di Politeknik Seberang Prai.


Yang Dipertua PAS Permatang Pauh Omar Hassan hadir sama meraikan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam program makan bersila sempena Majlis Kenduri Pemimpin Bersama Rakyat di Politeknik Seberang Perai, tengahari tadi.
Omar dirakam duduk bersila bersama Najib dan para pemimpin Umno dalam majlis tersebut sebelum juadah dihidangkan.
Najib dalam lawatan kerja sehari ke Pulau Pinang hari ini.
Beliau tiba di Pangkalan Udara TUDM Butterworth pagi tadi disambut Pengerusi Barisan Nasional negeri, Teng Chang Yeow dan Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri, Datuk Seri Zainal Abidin Osman.
Atur cara perdana menteri dimulakan dengan menghadiri mesyuarat bersama kepimpinan Barisan Nasional dan Umno negeri di sebuah hotel di Seberang Jaya.
Selepas itu, beliau menyertai ribuan hadirin dalam Majlis Kenduri Pemimpin Bersama Rakyat di Politeknik Seberang Perai.
Pada sebelah petang, Najib akan menyempurnakan Majlis Pelancaran Rangka Tindakan 2.0 Wilayah Ekonomi Koridor Utara di Relau sebelum mengakhiri lawatannya dengan melawat Projek Perumahan Kos Sederhana di Sungai Nibong.
Omar (kanan) dan Idris (tengah) ketika majlis pelancaran jentera pilihan raya Pas Pulau Pinang 17 Julai lalu.
Pas Pulau Pinang 17 Julai lalu menyatakan hasrat untuk bertanding semula di Parlimen Permatang Pauh pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.
Hasrat itu dinyatakan Omar ketika berucap di majlis pelancaran jentera pilihan raya Pas Pulau Pinang di Kubang Semang  yang dirasmikan naib presiden Pas Idris Ahmad.
Bercakap kepada pemberita, Idris memberitahu Pas masih membuat kajian kerusi-kerusi yang bakal ditandingi parti itu berdasarkan laporan Pas negeri dan kawasan.
“Kami mungkin bertanding 120 atau 140 kerusi di seluruh negara. Di mana kita akan bertanding bergantung pada keputusan kepimpinan tertinggi.
“Kami perlukan laporan dari jawatankuasa negeri yang mengkaji kerusi berkenaan,” kata Idris.
Kerusi Permatang Pauh sebelum PRU 1999 ditandingi Pas. Namun setelah menjalinkan kerjasama dengan parti-parti pembangkang, kerusi parlimen itu ditandingi PKR.
Kerusi parlimen Permatang Pauh kini diwakili presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.
mdl
Picture

72 ulasan:

  1. Itulah satu penampilan yang ditunjukkan oleh PAS, berpolitik matang dan sejahtera, takkan nak duduk mengangkang pulak.

    Kahkahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Punyalah taksub kpd dap hinggakan sesama islam bersila pun amat dicurigai..

      Tapi bila si kafir kristian evangelis duduk bersila di masjid waktu berbuka puasa terus dianggap setaraf dgn ulamak islam..

      Padam
    2. Salam semua.

      Minta maaf, lama tak join. Busy sikit.

      Kalau politik matang dan sejahtera, takkanlah alamat Climate Protector pun tak tahu hahahaha!!!

      Itu politik bodoh namanya hahahahaha!!!!

      Padam
    3. Punyalah taksub dengan PAS sampaikan orang datang masjid difitnahnya kristian evangelis!!!

      Yang datang tu ada yang Buddha, Hindu, dan lain-lain. Adakah buddha dan Hindu tu sama dengan Kristian evangelis???

      Tetapi tahulah, parti yang bodoh, pemimpin PAS alamat Primate Protector Sdn. Bhd. pun bodoh tak tahu, tu yang walaon bodoh sangat sampai tak kenal kritian ke buddha ke atau lain-lain agama!!! Bodohlah katakan!!!

      Kata pepatah orang dulu-dulu guru kencing berdiri, murid kencing berlari, PAS pulak kena kencing hahahahahahaa!!!

      Padam
    4. Busy????,,,kahkahkah....busy dengan akviti dunia atau busy duduk kat masjid???

      Lantak kau la busy ke tak busy ke...kau tiada nilai pun kat sini, semua hujah kau bukan boleh mewakili pemimpin sanjungan kau, kau hanya diperbodohkan saja..terutamanya Madey....

      Kahkahkahkah....

      Padam
    5. Bersila denga Madey atau Lim Kit Sial dan makan satu talam itu baru dikira taksub!!!

      Dulu mahazalim, dulu mahafiraun sekarang dah jadi mahasuci, PH adalah satu alat untuk mencuci seperti mesin basuh....semua kekotoran akan dicucikan termasuk dosa manusia...

      Kahkahkahkah.

      Padam
    6. Islam ada ke membezakan aktiviti dunia atau dudk masjid???

      Islam mana yang kau belajar??? Islam Hadi Memali ke???

      Hahahhahahaaa!!!

      Orang yang diperbodohkan pemimpin yang bodoh alamat Climate Protector pun tak tahu adalah orang yang bodoh!!!

      Macam mana orang yang bodoh macam kau kata orang lain bodoh???

      Siapa nak percaya??? Hahahahahah bodohnya nau-zubillah.

      Padam
    7. Apa kaitan makan satu talam dengan Tun Mahathir dan Lim Kiat Siang dengan taksub???

      Kau ni betul ke tak betul???

      Kalau perkara mahazalim, mahafiraun tu jangan salahkan kami pulak. Baik kau salahkan almarhum Dato' Fadzil Noor.

      Dahulu Iblis dikenali dengan nama Azazil yang doanya mustajab. Apabila Allah menyatakan bahawa ada di kalangan para malaikat yang akan mengingkari Allah. Semua malaikat bimbang dan berjumpa dengan Azazil untuk didoakan supaya terselamat. Azazil berdoa untuk semua malaikat kecuali dirinya sendiri. Akhirnya jadi Iblis.

      Dato Fadzil Noor doakan Mahathir panjang umur hampir di banyak ceramah yang disertainya. Sekarang Mahathir dah lihat sendiri akibatnya dah insaf bersama rakyat.

      Dato Fadzil Noor terlupa doakan Hadi hahahaha!!!!

      Tengoklah Hadi sekarang, penjilat syiah kafir laknatullah dan penyokong pembiaya filem lucah the wolf of the wall street hahahaha!!!

      Tak tua bangka kutuk tak sedar diri dah makin banyak buat maksiat pulak dah!!!

      Walaon bodoh mana tahu. Pemimpin bodoh tak tahu alamat Climate Protector yang disokongnya!!!

      Eloklah, hanya si bodoh menyokong si bodoh hahahahah!!!

      Padam
    8. Aku sedang fikir ini, yang kata 1% undi Melayu pada Amanah datang daripada kaji selidik yang mana???

      Adakah datang daripada YDP PAS Padang Serai yang kata di Penang tak boleh azan???

      Atau adakah datang daripada YDP PAS Gombak yang kata pesta onani di Pulau Pinang???

      Ataupun adakah datang daripada Nasruddin Hassan At-Tantawi, tak sempat bicara pun mahkamah suruh tarik balik kenyataan dan bayar???

      Persamaan mereka semua yang merupakan pemimpin-pemimpin PAS adalah, mereka semua penipu hahahaha!!!

      Bila penipu siapa yang nak percaya??? Walaon taksub je yang percaya!!! Nak bagi sedapkan hati sendiri konon kuatlah macam tu hahahaha!!!

      Majlis Tun Mahathir di Kepala Batas dihadiri lebih 3,000 orang. Majlis PAS pada 6 Julai 2016 yang dihadiri Hadi Awang di Kuala Kangsar yang datang 200 orang je!!!

      Siapa yang sokongan tinggal 1% sekarang???

      Patutlah Hadi makin kerap masuk hospital sakit jantung. Terkujat hahahahaha!!!

      Padam
    9. Kalau walaon tu memang jenis suka lari soalan.

      Soalan tadi orang hindu, buddha dan sebagainya yang datang waktu berbuka di masjid tu semuanya Kristian Avengalis ke???

      Kalau nak tulis tu simpan sikit bodoh tu hhaahahaa!!!

      Takkanlah Hindu, Buddha dengan Kristian Avengalis tak boleh beza hahahaha!!!

      Itu yang tak dapat beza Islam dengan Syiah tu hahahahaa!!!

      Bodoh sangat!!!

      Padam
    10. Sekarang ni pentaksub dap lihat hannah yeo bila bersila terus jd lebih mulia dri ustazah2.. ntahlaa

      Padam
    11. Pentaksub DAP ke pentaksub PAS??? Korang dah fitnah di Penang tak boleh azanlah, pesta onanilah sekarang nak fitnah Hannah Yeo pulak???

      IQ korang letak di mana??? IQ alamat Climate Protector pun tak boleh cari agaknya, itu yang agama Buddha, Hindu dan lain-lain dipukul rata menjadi Kristian Evangelis hahahaha!!!

      Sebab IQ rendah hahaha!!!

      Padam
    12. Sekarang pentaksub-pentaksub Hadi dah berkurangan.

      Jangan lupa yang datang ceramah Hadi di Kuala Kangsar 200 orang je hahahhaaa!!!

      Dalam 200 orang tu termasuklah Ahmad Idris serta calon parti itu kawasan Parit Dr Najihatussalehah Ahmad. Tolak pemimpin2 PAS dan unit amal. tinggal 100++ je orang yang datang!!!

      1% pada diri PAS sendiri hahahahahaha!!!!

      Padam
    13. Kau jangan jadi bodoh, sampai tak tahu nak beza aktiviti dunia dengan aktiviti di masjid.

      Aktiviti dunia macam aktiviti lgbt tu, dilarang oleh Islam, faham!!!

      Aktiviti dunia macam berjudi di pusat judi kat Penang!!!

      Berpesta arak dipremis-premis haram!!!

      Aktiviti yang menyibukkan diri sendiri dengan kelakuan maksiat, macam Zairil Khir contohnya!!!!

      Biasanya yang sibuk ni golongan lgbt lah.

      LBGT ni lah yang paling mudah diperbodohkan oleh pemimpin haprak!!!

      Kahkahkahkah...

      Padam
    14. ATGFN doakan Madey panjang umur supaya boleh nampak kerosakan yang Madey lakukan, dah sekarang kau pulak yang sanjung Madey.

      Yang tuduh Madey mahafiraun, mahazalim tu siapa, Mat Sabu and geng la sekarang disanjung oleh puak2 lgbt macam kau pulak.

      Kalau setakat Mat Sabu and the geng atau puak2 kau tak perlu Azizil cukup hanya syaitan yang bertaraf prebet untuk menyesatkan kalian semua.

      Insaf kat mana tu? Cer bagi pencerahan sikit? Anwar dah dikira tak meliwat lagi la atau Madey dah mengaku ianya satu fitnah?

      Bodoh dan bengap siapa yang percaya dengan lakunan Madey-Anwar.

      Kalau kau tuduh tanpa bukti kau kata kau ni bukan manusia kau adalah babi lesbian...

      Kahkahkahkah

      Padam
    15. Aktiviti lgbt maksud kau macam fitnah YDP Gombak ke hahahahahaaahahaha!!!!

      Sejak bila aktiviti dunia tu aktiviti lgbt je???

      Otak kau letak kat mana??? Lutut??? Hahahahahahaa!!!

      Padam
    16. Friday, 3 March 2017
      ‘Gay lifestyle on the rise in Kelantan’

      BY SIRA HABIBU


      KOTA BARU: The rising number of homosexuals in Kelantan reflects PAS’ failure in promoting the true Islamic way of life, says Deputy Rural and Regional Development Minister Datuk Ahmad Jazlan Yaakub.

      PAS leaders claim to champion Islam but cannot even tackle the rise in such an un-Islamic way of life, he said.

      “I was shocked when a Deputy Home Minister announced that the rising number of HIV cases in Kelantan was also attributed to homosexual activities.

      “This is serious. All this while, we thought the number of HIV cases here was going up mainly because of the sharing of needles among drug addicts,” Ahmad Jazlan, who is also Kelantan Umno deputy chairman, said after opening the Poly-Tech Mara college open day here yesterday.

      On Tuesday, Deputy Home Minister II Masir Kujat revealed the state Health Department’s report attributing the rising number of HIV cases in Kelantan to promiscuity and an unhealthy lifestyle, including switching sex partners.

      Masir noted that HIV infections caused by homosexual activities doubled from 10 in 2015 to 20 last year.


      Read more at http://www.thestar.com.my/news/nation/2017/03/03/gay-lifestyle-on-the-rise-in-kelantan-ahmad-jazlan-increase-reflects-pas-failure-to-champion-islamic/#xWw9p0JWcid0LbSA.99

      Padam
    17. Kau tak tahu sebanarnya, kau tahu siapa buddha dan siapa hindu dan siapa avengelis kristian?

      Mereka semuanya ada agenda mereka, macam golongan lgbt jugak ada agendanya sendiri.

      Kalau kau nak tahu siapa syiah kau tanya Mat Sabu.

      Banyak dosa kau dengan TGHA, aku doakan kau sempat jumpa dengan TGHA untuk memohon maaf sebelum ajal datang.

      Tapi payah jugak la kalau dah terjerumus dengan maksiat hati dah jadi hitam!!!

      Padam
    18. 1% tu dah dikira beruntung dari 0%!!!

      Kahkahkahkah, PANdir, PANdir.

      Padam
    19. Cerita pasal LGBT konon, kenapa di bawah kerjaan PAS Kelantan banyak HIV disebabkan gay???

      Itulah bala Allah beri, gay meningkat di Kelantan hahahahahaaaa!!!!

      Kau cerita macam-macam kat atas tu, satu je soalan, kenapa Kelantan banyak gay hahahahaha???

      Adakah kerajaan PAS Kelantan sekarang secara tidak langsung menggalakkan gay???

      Bodoh punya budak. Tuduh macam-macam. Rupa-rupanya Kelantan yang meningkat gay hahaha!!!

      Lain kali sebelum tuduh pastikan kerajaan PAS Kelantan tak meningkat gay hahahaha!!!

      Kerajaan Islam apa macam tu. SYiah je yang banyak gay!!!

      Dah terpengaruh syiah ke hahahaha???

      Padam
    20. Kat Penang memang la, semua yang berkaitan dengan Islam akan dilarang dan diperincikan, maklum la pemimpin yang diangkat jadi KM pun dari golongan kafir.

      Kalau berkaitan dengan maksiat kat Penag lah tempanya, sebab pemimpin kafir mana ambil tahu pasal halal dan haram.

      Padam
    21. Sekarang ramai penyokong PAS berdiam diri, pasal mereka ni ambil pendekatan lebih baik diam dari bercakap sebabnya mereka ni menjaga iman mereka, itu sebab kau kata PAS tiada sokongan lagi.

      Pemimpin PAS hebat2 belaka, penyokong2 PAS pulak mempunyai akal yang matang bukan macam penyokong Pakatun Harampan yang selalu riuh rendah walhal habuk pun tarak macam kau la nobody, tiada isi.

      Kahkahkahkahkah....

      Padam
    22. Puak-puak LGBT tu banyak diternak di Kelantan hahahaha!!!

      Banyak kes HIV pasal ramai gay di Kelantan hahahahaha!!!
      Rupanya Babi gay dan lesbian tu diternak di Kelantan rupanya hahahahaaa!!!!

      Orang insaf dan berubah. kalau dulu maha firaun sekarang dah kembali kepada rakyat takkan nak panggil dia maha firaun lagi???

      Contohnya ketua dewan ulama PAS Pahang tunjuk kote dalam FB sekarang dah insaf taknak tunjuk kote dah, takkan nak panggil dia penunjuk kote dalam FB hahahaha!!!!

      Tak payahlah nak cabar aku pasal babi lesbian konon!!!

      Kau tu tuduh Anwar beraksi dalam majalah lucah Jepun sampai sekarang tak boleh beri nama majalah tu dengan keluaran berapa, kau lah babi lesbian tu hahahaha!!!

      Tak pun kau tunjuk mana satu kenyataan mahkamah yang mengatakan Anwar tak boleh jawab air mani sedalam 4 sm??? Tak ada pun hahahaha!!!!

      Kerajaan PAS Kelantan sedang ternak babi gay rupanya hahahaha!!!

      Patutlah meningkat kes HIV!!!!

      Banyak buat kerja maksiat kepada Allah!!!!

      Padam
    23. Baguslah almarhum Dato Fadzil Noor doakan Mahathir. Yang aku tahu, almarhum terlupa doakan Hadi!!!

      Patutlah menyokong pembiaya filem lucah teh wolf of the wall street, rupanya kaki maksiat hahahahaa!!!!

      Islam menghukum atas apa yang nyata, Hadi awang jilat syiah terang2 nak sokong apa???

      Aku sedang fikir kenapa aku kena sokong Hadi Memali tu hahahahaha???

      Makin bodoh je aku tengok orang tua tu. Dari segi kelulusan agama Dr MAZA lagi tinggi. Diiktiraf oleh antaranya ulama terkenal Syeikh Mat Noor al-Hafiz. Ini dalam Persatuan Ulama pun Anwar tolong rekemen, berlagak!!!

      Padam
    24. Dah tahu siapa Buddha, Huindu dan sebagainya kenapa kau pukul rata semuanya Kristian Evangelis??? Kau tak rasa bodoh ke kau buat macam tu???

      Semua orang ada agenda. Kalau kau tak ada agenda hidup kau tu binatang!!!

      Agenda LGBT ada di kelantan!!! Meningkat HIV di Kelantan akibat seks songsang hahahahaa!!!

      Tak payah nak tanya Mat Sabu, aku pun tahu syiah tu apa. Yang aku tahu, kau yang tak tahu hahahahaha!!!!

      Hadi Awang tu sokong perompak duit rakyat biaya filem lucah!!! Baik kau suruh dia minta maaf dengan rakyat cepat2. Lagipun dia dah tertekan sakit jantung tu, selau sangat buat maksiat!!!

      Jangan lupa kau nasihatkan Hadi dah banyak kerja2 syirik Hadi lakukan terutamanya menyamakan Allah dengan makhluk!!! Suruh dia taubat nasuha. Dosa syirik Allah tak ampunkan kecuali bertaubat!!!

      Kau pun jangan lupa kau kata ada video vip Malaysia melakukan seks yang disahkan oleh pengurus kilang jepun kau tu mana bukti???

      Dah tu kau tak faham-faham kau tu banyak dosa dengan VIP Malaysia tu menabur fitnah!!! Aku doakan kau sempat jumpa Anwar memohon maaf pasal majalah lucah Jepun yang kau kata dia beraksi tu, video yang kau kata disahkan oleh pengurus kilang Jepun kau tu dan kau kata Anwar kote dia bengkok tu dengan China doll!!!

      Tapi payah jugak la kalau dah terjerumus dengan maksiat hati dah jadi hitam!!!

      Karang jadi macam walaon PAS, tuduh macam2 tempat sendiri bergelumang gay hahahahaa!!!

      Padam
    25. Tadi kau tuduh sokongan Melayu kepada Amanah 1%, sekrang kau dah terima agaknya yang 1% tu untuk PAS rupanya hahahaha!!!

      Parti tak laku!!!

      Maksudnya yang lain 99% sokong parti lain hahahaha!!!

      Itulah walaon, tuduh LGBT tempat sendiri bercambah gay!!!

      Tuduh Pandir sendiri rupanya bodoh!!!

      Memang kalah teruklah PAS kali ni. Tengok walaon pun dah tak ada harapan!!!

      Padam
    26. Kalau kat Penang semua berkaitan dengan Islam akan dilarang, kenapa MCA kata Kerajaan DAP Penang mengutamakan orang Islam???

      Sebenaranya kau ni ada bukti ke main semberono macam Mohamed Hafiz Mohamed Nordin ahli PAS yang mengetuai demo fatwa, sekali bila orang tanya fatwa mana, tak boleh jawab!!! Dah tak boleh jawab bagi penampar hahahaha!!!

      Mana bukti kau???

      Kau kata maksiat kat Penanglah tempatnya. Kenapa Kelantan yang banyak HIV akibat gay hahahaha???

      Agaknya dah terpengaruh kafir syiah kot, halal-haram ikut Hadi hahahaha!!!

      Padam
    27. Sekarang ramai penyokong PAS berdiam diri, sampai nak derma seorang RM5 untuk kes saman Sarawak Report pun mereka taknak.

      Dari bulan April kutip derma sampai bulan Julai dapat RM 78,000++ je. Apa ke hal? Rupanya walaon yang masih aktif tinggal 15,000++ je hahahaha!!!

      Betullah macam kau cakap, penyokong2 PAS yang mempunyai akal yang matang pulak rupanya ramai yang dah taknak jadi walaon lagi hahahaha!!! Sampai derma pun mereka taknak!!! Baik makan sendiri sebab kena GST hahaha!!!

      Penyokong PAS berdiam diri sampai ceramah HAdi 200++ orang je datang termasuk pemimpin2 dan unit amal???

      Berdiam diri ke menyampah hahahahahaa???

      Padam
    28. lebih baik org kuala pergi masjid dgr ceramah agama drpd dgr ceramah hadi. dapat juga pahala...

      Padam
  2. Hehehe...nobody arahkan org taubat nasuha.Ko suruh anwar bin ibrahim taubat dulu....ada berani ker?
    Tak pon ko buat majlis khas mahdey n anwar buat pengakuan dan taubat nasuha sekali.Mana tahu kit sial pon boleh ikut sekali...hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau pun aku nak suruh buat taubat nasuha. Mana bukti kau Anwar beraksi dalam majalah lucah Jepun??? Apa nama majalah dan keluaran ke berapa??? Dah kau sendiri pun fitnah aku arahkan kau buat taubat nasuha!!!

      Yang ni kau tak payah buat majlis khas. Yang ni antara kau dan Allah. Lepas tu kau hantar email ke surat layang ke minta maaf kepada Anwar!!!

      Kau ingat kau tabur fitnah tu tak berdosa???

      AJK PAS pusat yang mengatakan kalau ada no keahlian PAS masuk syurga pun berdosa tau!!! Agama pun korang jual hahahaha!!!

      Aku arahkan kau dulu, dah terang2 memfitnah, tak payah buat majlis. Kau dengan Allah je, ada berani???

      Padam
    2. Ko ni bodoh lah...ko gay ker?
      Anwar bin ibrahim mmg tak pernah beraksi dlm majalah lucah jepun.
      Yang ada adalah klip2 video dlm bentuk gmbr aksi kote bengkok dia memuki chinadoll ada dlm majalah jepun.Nak fitnah apa????Ko google jer mmg ada dakwaan tersebut.
      Takyah spin sana sini lah nobody babi oi.Salah anwar tak jaga kote dia...
      Betul tak???hehehehe

      Padam
    3. Kau tu macai kerja kilang je, kelulusan tak ada, jangan nak berlagak la hahahaha!!!

      Kau kata apa??? Klip2 video dalam bentuk gambar aksi kote bengkok Anwar memuki china doll adala dalam majalah jepun!!!

      Apa nama majalah tu??? Keluaran berapa??? Bulan berapa???

      Macamlah aku tak tahu kau penipu!!! Adik aku kerja Jepunlah bangsat!!!

      Memang kau fitnah!!! Tak ada satu majalah Jepun macam kau sebut!!!

      Aku cabar kau, majalah mana???

      Macai kerja kilang nak bawak fitnah pulak!!! Tak payah spin sana sinilah bahlol!!! Apa nama majalah tu??? Kau ingat depan Allah kau boleh lepas ke???

      Anwar tak reti jaga kote ke kau tak reti jaga diri memfitnah hahahaha!!! Tak ada bukti kau masuk neraka dulu hahahaha!!!

      Bodoh penya walaon lebai. Terpengaruh Hadi syiah lah tu hahahaa!!!

      Padam
    4. Apa aku pulak yg perlu takut???
      Keja kilang atau jadi banduan mcm anwar ibrahim atas kesalahan meliwat.Baik aku keja kilang jer...hehehe

      Bodoh2 pon tak lah diperbodohkan oleh kaki maksiat sehingga sanggup berguling2 atas jalanraya sedangkan penimpin berguling2 dgn chinadoll..hehehe

      Anwar lah perlu takut krn melakukan maksiat.Bodoh!!!!
      Buat susah2 jer pengikutnya berguling2 atas jalan tapi dia langsung tak berani menyahut saranan dr maza agar bersumpah laknat.

      Nobody bavi...ko tuduh org lain syiah tak berdosa ker????!!!!
      Mgkin kalipah altokong wal tarak kolam memberkati usaha ko selama ini dan mengampunkan ko..hehehe
      Kesian...klu anwar pandai jaga kemaluannya mgkin aku msh mengundi ria....hehehe.Tak apalah...ko jagalah biawak hidup tu sampai bila2.Syukur dia dh dlm jel klu tak makin parah haprak jika mahdey dan anwar dgn kepalanya masing2....hehehe

      Padam
    5. Patutlah kau tak takut memfitnah, tauhid tak ada hahahaha!!!

      Kerja kilang tak berdosa tapi memfitnah tu berdosa!!! Maklumlah kau tu macai kilang tak ada pelajaran. Tauhid dan akidah je yang mampu sebut. Makna tauhid pun tak tahu hahahaha!!!

      Ketua ulama dunia Dr Yusuf Al-Qaradhawi kata Anwar dianiaya, Presiden Turki Erdagan kata Anwar dianiaya, ahli-ahli parlimen Eropah kata Anwar tahanan politik, Human Rights Foundation mengatakan Anwar tahanan politik, banyak pahala Anwar atas kesabarannya dan penganiayaan ke atasnya.

      Kau pulak bertambah dosa. Tak bersumpah tak berdosa tapi kalau tuduh orang memuki ada klip dalam majalah Jepun tapi sebenarnya tak ada berdosa besar hahahaha!!!

      Aku berpelajaranlah bukan macam kau walaon tak ada otak, kerja kilang je!!!

      Aku tuduh syiah ingat aku tak ada bukti??? Kau tu je yang tak pernah beri bukti tapi berlagak hahahaha!!! Tak ada pelajaran, kerja kilang je yang layak hahahaha!!!

      tak payah cerita banyak, apa nama majalah Jepun yang ada klip Anwar memuki China doll tu???

      Rupanya kau yang berguling2 dengan maksiat hahahah!!!

      Kau fitnah tanpa bukti tu bukan maksiat hahahaa!!! Bodoh punya walaon. Kerja kilang tapi nak tunjuk pandai hahaha!!! Kerja lain tak layak. Maklumlah tak ada kelulusan!!!

      Padam
    6. Buat apa bergantung dgn tokoh2 luar negara krn bukan mrk yg menentukan masa dpn negara.Bukan pengundi berdaftar pon...hehehe

      Kita ada tokoh agama kita sendiri yg sgt tinggi kelulusannya spt dr maza yg bagi cdgn bersumpah laknat.Kenapa anwar tak pakai????
      Ntah2 ulama dunia sekalipun klu dia tahu cerita sbnr anwar pon akan mencdgkan anwar bersumpah laknat...hehehe

      Anwar tu bodoh...bersumpah jerlah.Habis cerita...
      Klu din pudu mampu membuat musuh politiknya senyap dgn bersumpah laknat...kenapa anwar bin ibrahim tak mampu???Tak kan krn anwar cuak ko buat dalil ko sendiri.

      Ada kelulusan tinggi pon klu dah jadi banduan atas kesalahan mendubur pon tiada erti....hehehe
      Nak bukti apa???Kena jel tu dah cukup bukti di pihak pendakwa...bodoh!!!!!

      Sapa suruh tak jaga kemaluan...hehehe


      Padam
    7. Orang kata kalau kau tu kerja dalam tong taik, hanya orang di luar tong taik tu yang tahu kau tu busuk!!!

      Sama juga kalau kau tu kerja kilang tak ada kelulusan orang di luar je yang tahu kau tu bodoh hahahaha!!!

      Nak pulak kau bersama2 walaon PAS, sama2 bodoh hahahahaha!!!

      Jadi apa salahnya Dr Yusuf Al-Qaradhawi ulama muktabar dunia beri teguran???

      Dr Maza dan Al-Qaradhawi pun tak paksa Anwar bersumpah, kau pencacai kilang je pun sibuk suruh Anwar bersumpah???

      Apa nama majalah Jepun yang ada klip Anwar memuki China doll tu???

      Kes menuduh orang berzina ni, kalau kau tak boleh beri bukti, kau ni fasiq, akan dirotan 40 kali (khilaf ulama daripada segi bilangan) dan kesaksian kau tak akan diterima dalam mana2 mahkamah Islam!!!! Kes ini diterangkan dalam Al-Quran surah An-Nur ayat 4.

      Apa cerita macai kilang??? Mana tauhid kau??? Berpandukan Al-Quran ke berpandukan kitab syiah hahahaha!!!

      Macai kilang yang bodoh lah katakan!!! Orang bodoh tak ada kelulusan memang macam ni. Terencat hahahaha!!!

      Siapa suruh memfitnah orang tak jaga kemaluan hahahahahaaaa!!!

      Bodoh punya walaon. Kaki fitnah!!! Serupa macam ramai pemimpin2 PAS!!! Bodoh tak sedar duri. Tauhid pun tak ada hahahaa!!!

      Padam
    8. Dah tahu diri dianiya bersihkan diri dulu, suruh orang yang menginayai Anwar supaya memohon maaf kepada Anwar dan keluarga.

      Bukan itu saja dengan rakyat yang telah dibedal dengan cota, disembur water canon, bernafas dalam asap dan kena ISA berapa ramai? Bagi pencerahan, betul ke fitnah? Macam Dr Yusuf Qardhawi maklum.

      Bukan diambil jadi TOP DOG kalian, jangan jadi bebal!!!

      Jangan bodohkan rakyat dengan bersihkan diri guna mesin masin basuh Pakatun Harampan!!!

      Kalau tanya Yusuf Qardhawi sekali pun beliau tetap berpegang pada prinsip bukan macam kalian yang tidak berprinsip, faham dulu maksud sebenar sebelum membabitkan orang lain. Kurangkan sikit bebal tu.

      Padam
    9. Zaman Mahathir Anwar tak pernah didapati bersalah kes liwat!!!

      Kau tunjukan aku bukti kalau kau ada. Jangan kau nak berdalih pulak kes ni di Malaysia!!!

      Yang menganiaya Anwar tu kau. Kenapa kau taknak minta maaf???

      Mana majalah Jepun yang kau kata ada klip Anwar memuki China Doll???

      Mana tauhid dan akidah kau????

      Patutlah Allah laknat walaon sebagai babi!!! Tak bertauhid!!!

      Kau tu bodoh macai kilang je, pelajaran pun tak tinggi, apa yang kau tahu??

      Padam
  3. Nobody...ko kata kelulusan dr maza lbh tinggi.Klu tinggi kenapa anwar bin ibrahim cuak bersumpah laknat atas saranan beliau.
    Adakah anwar bin ibrahim benar2 bersalah hingga takut dilaknat Allah swt?
    Atau anwar bin ibrahim tak pandang pon standard kelulusan dr maza?

    Kesian bila pengikut terlalu taksub dgn pendubur dan pemuki.....hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku tanya kau, bersumpah tu wajib ke tak dalam Islam dalam kes ini??

      Kalau tak wajib suka hatilah dia nak buat ke tak!!!

      Sekarang ni banyak orang jual agama!!! Contohnya Tan Sri Rahim Thamby Chik dan kawannya Datuk Eskay Abdullah bersumpah memainkan agama. Sebelum bersumpah sembahyang sunat satu rakaat hahahaha!!! Mana dia belajar entah!!!

      Anak saudara dia sendiri kata dia penipu!!!

      Yang taksub dengan pendubur gay di Kelantan hahahahaaa!!!

      HIV meningkat hahahahaha!!!

      Allah tunjuk jual agama dapatlah bala Allah hahahaha!!!

      Cuak ke Anwar???

      Yang cuak sakit jantung tak baik2 Hadi nampaknya hahahahaaa!!!

      Terpenjara sendiri. Itulah, lain kali jangan jadi kaki maksiat!!!

      Jangan syirikkan Allah. Taubat nasuha jelah hahahahaa!!!

      Padam
    2. Mokhtar Senik yang tunjuk kote dalam fb untuk merosakkan janda bernama fika tu kau taknak suruh bersumpah ke???

      Orang jual agama memang macam ni. Geng sendiri cover line. Islam apa macam ni??? Islam tunjuk kote dalam fb hahahhaha!!!!

      Padam
    3. Bersumpah tak wajib tapi klu nak bersihkan nama dan maruah ko ikutlah sunah yg diajar oleh nabi.Ko faham tak..bodoh!!!
      Ambiklah pengajaran dpd cerita2 zaman nabi dan bukan sekadar nak cover anwar brahim ko spin pulak ttg sumpah laknat tu.
      Kesian lah dr maza mengaji tinggi2 tapi saranan dia tak dipakai oleh anwar brahim.
      Hal mokhtar senik tu aku tak peduli.Anwar brahim yg pernah berdegar2 bekhutbah atas mimbar dan dituduh mendubur dan memuki perlu melakukan sumpah laknat utk membersih nama dan maruah dia.Lagipun korang nak dia jd pm malaysia yg seterusnya kan?Tak kan lah negara kita pm puak lgbt kot...betul tak????
      Satu dunia dh tengok aksi video dia memuki chinadoll dan keberanian mangsa liwat bersumpah laknat anwar mendubur dia.Hissshhh...laknat negara dpt pemimpin mcm tu.Nampak sgt munafik.Betul tak wahai nobody babi????!!!!
      Hehehehe.....

      Padam
    4. Nobody...lupa pulak.Siapa yg syirikkan Allah swt????
      Yg gagal jaga kemaluan tu kena taubat nasuha.Ko tahu siapa dia???
      Hehehehe

      Padam
    5. Islam ala LGBT, puak2 haprak mana nak ambil tahu pasal tauhid dan akidah mereka lebih mementingkan habuan duniawi je!!!!

      Yang sokong mereka dikira suci tak kira la LGBT ke, avengelis kristian ke, G25 lagi la hanyut dalam buaian duniawi!!!

      Mereka semua akan disucikan dengan mesin basuh ala haprak!!!!

      Bila la agaknya mereka ni nak faham dengan tuntutan tauhid dan akidah!!

      Na'uzubillah.

      Padam
    6. Tauhid apa kau ada???

      Orang yang ada tauhid takkan cakap ada video klip Anwar memuki China doll dalam majalah Jepun kalau benda tu tak ada!!!

      Sekarang aku tanya tauhid kau, apa nama majalah Jepun yang ada klip video Anwar memuki China Doll tu???

      Kau sendiri haprak kerja kilang je pun, nak cerita pasal tauhid, rupanya kaki fitnah!!!

      Tak payah cakap aku pasal tauhid kalau kau sendiri tak ada tauhid!!!

      Penipu macai kilang!!!

      Allah dah tunjuk PAS kata jahanam PAN, PAS sendiri yang jahanam!!! panggil DAPigs PAS sendiri jadi PIGS!!!

      KAta LGBT kerajaan PAS Kelantan pulak pengeluar gay yang sedang meningkat naik hahahahaaa!!!

      Tauhid dan akidah jual agama tu bukan tauhid dan akidah tu hhahaha!!!

      Adakah orang tu bertauhid yang sebenarnya jika dia tuduh Anwar ada klip2 video memuki China Doll dia sendiri tak boleh tunjuk nama majalah tu??? Bodoh punya walaon lebai hahahaha!!! Kerja kilang, pendidikan pun rendah hahahaa!!!

      Padam
    7. Apa pengajaran daripada cerita zaman nabi yang berkaitan dengan sumpah Anwar???

      Kau cakap pasal sunnah yang diajar nabi, sunnah yang mana???

      Aku ingatkan kau, kau tu pelajaran tak ada, hati2.

      Kau cakap pasal pengajaran daripada cerita zaman nabi sebutlah apa pengajarannya???

      Pengajaran cerita zaman nabi ialah berlaku adil!!!

      Mokhtar Senik dan Anwar sama-sama manusia, sama-sama orang Islam, kenapa kau tak peduli hal Mokhtar Senik???

      Nabi ada bezakan ke orang nak jadi PM ke tak???

      Ini menunjukkan kau sendiri tak ikut pengajaran daripada cerita2 zaman nabi!!!

      Kau sendiri tak ikut nabi, Islam apa kau ni???

      Patutlah kau dilaknat oleh Allah sebagai babi!!! Dah jadi babi pun tak insaf2???

      Kau jangan kelentong akulah satu dunia tengok aksi video Anwar memuki china doll!!!! Penipu macam kau yang bodoh macai kerja kilang je pun jangan nak temberang aku!!!

      Dalam Islam kalau kau nak tuduh orang berzina kepala zakar dia mesti nampak jelas masuk dalam puki!!!

      Dalam video kau tu ada tak nampak dengan jelas zakar Anwar masuk dalam puki China Doll tu???

      Kau bagi link tu, aku nak tengok!!! Kalau kau tak mampu beri kau pemfitnah.

      Sudahlah, aku pun dah tengok video palsu tu. Mana ada nampak kote Anwar memuki china doll hahahaha!!!

      Kantoi menipu lagi hahahahaha!!!

      Kalau kau tak boleh buktikan pada kami semua Anwar masukkan zakar dia dalam puki China doll tu, kau yang munafik hahaha!!! Kaki fitnah hahahaa!!!!

      Babi tu untuk kaki fitnah macam kau. PAS is PIGS hahahaha

      Walaon PAS is walaon babi hahahahaa!!!

      Nak tuduh Anwar memuki konon aku cabar tunjuk bukti zakar Anwar masuk puki China doll sampai sekarang tak boleh beri hahahaha!!!!

      Dasar macai kilang je pun hahahaa!!!

      Padam
    8. Sebanyak 13,272 kes rogol membabitkan kanak-kanak direkodkan antara 2010 hingga Mei lalu.

      Berdasarkan rekod polis, pada tempoh sama sebanyak 6,014 kes cabul dicatatkan, 1,796 kes sumbang mahram dan 1,152 kes seks luar tabii.

      Kelantan tidak tersenarai pun, Selangor lah yang menjuarai perbuatan yang tidak senonoh ni dan amat disukai oleh golongan LGBT.

      Padam
    9. Bodoh bangang ko ni yer!!!...hehehe
      Klu majalah tu ada dijual di malaysia bolehlah aku tunjuk dpn lubang hidung ko serta wakaf dgn anwar sekali..hehehe

      Bertauhid konon????
      Tuduh org syiah tu ada tauhid ker????

      Cai...selagi anwar bin ibrahim gagap bersumpah laknat...rakyat akan mghukum dia sebagai pendubur dan pemuki sampai dia mati.Kesian kan???

      Dulu bolehlah org percaya dgn kata2 dan lakonan dia.Skrg nie minta maaflah cai.Depan pintu mahkamah kes anwar dah makin kurang dh rakyat menjenguk anwar.Mgkin ko dan mahdey jer kot...hehehe

      Padam
    10. Golongan yang hanyut mana ada ikut sunnah Rasulullah SAW, mereka ikut sunnah mereka sendiri je, melawan fitrah manusia itulah sunnah mereka, elok mereka ni ditarbiyah dengan tertib supaya kembali kepada fitrah asal manusia bukan mempertahankan mereka dari perbuatan keji mereka dengan alasan mereka berkasih sayang. Musuh mereka yang sebenar telah berjaya memesongkan mereka dan mereka sendiri pun tidak pernah terfikir dengan akal yang dianugerahkan.

      Padam
    11. Yang ni daripada The Star

      Friday, 3 March 2017
      ‘Gay lifestyle on the rise in Kelantan’

      BY SIRA HABIBU


      KOTA BARU: The rising number of homosexuals in Kelantan reflects PAS’ failure in promoting the true Islamic way of life, says Deputy Rural and Regional Development Minister Datuk Ahmad Jazlan Yaakub.

      PAS leaders claim to champion Islam but cannot even tackle the rise in such an un-Islamic way of life, he said.

      “I was shocked when a Deputy Home Minister announced that the rising number of HIV cases in Kelantan was also attributed to homosexual activities.

      “This is serious. All this while, we thought the number of HIV cases here was going up mainly because of the sharing of needles among drug addicts,” Ahmad Jazlan, who is also Kelantan Umno deputy chairman, said after opening the Poly-Tech Mara college open day here yesterday.

      Padam
    12. Yang ni daripada Sinar Harian

      TERKINI] Pelajar 17 Tahun Ditahan Dalam Kes Rogol 38 Lelaki
      Seorang pelajar berusia 17 tahun, suspek ke-15 ditahan polis berhubung kes dua remaja perempuan yang didakwa dirogol 38 lelaki dalam kejadian di sebuah rumah kosong di Ketereh, di sini, minggu lalu.
      sinarharian.com.my
      F8d4Image via ammboi.com
      Suspek lain yang turut ditahan sebelum ini.
      Suspek ditahan di sebuah rumah tanpa nombor di Kampung Jenereh Bongkok, Pulai Chondong, Machang

      Padam
    13. Jun 5, 2017 - Menurut Harian Metro, empat lelaki telah ditahan polis di antara 3 hingga 7 petang kelmarin selepas dipercayai terbabit dalam kes rogol.

      Padam
    14. Kau yang hanyut. Kalau kau tak boleh berlaku adil dengan Anwar dan Mokhtar Senik, kau dah terkeluar daripada sunnah Rasulullah hahahaha!!!

      Kau lah yang patut ditarbiah sebab kau tu bodoh tak ada pelajaran. Orang tak pandai macam kau perlu diberi pelajaran lagi hahahaaa!!!

      Contoh2 budak yang tak pandai ialah, bila aku tanya nama majalah jepun yang ada klip Anwar memuki China Doll dia tak boleh bagi hahahaa!!!

      Sunnah Rasulullah ke menuduh tak ada bukti!!!

      Sekarang kalau akal kau tak terpesong mana bukti majalah Jepun yang ada klip tu???

      Fitrah yang kau cakap tu tak terpakai pada pemfitnah tak ada bukti macam kau hahahaha!!!

      Macai kerja kilang je pun. Itu yang bodoh sangat tu!!!

      Padam
    15. 91 kes rogol di Kelantan dalam 5 bulan... - Berita Harian Online ...
      https://ms-my.facebook.com/bhonline/posts/10152405170100600
      Translate this page
      KOTA BHARU: Sebanyak 91 kes jenayah rogol dilaporkan di Kelantan dalam tempoh lima bulan pertama tahun ini dengan 88 daripadanya berjaya ...

      Padam
    16. 'Polisi agama ketat, tapi HIV paling tinggi di Kelantan' - Malaysiakini
      https://www.malaysiakini.com/news/376054
      Translate this page
      Mar 17, 2017 - Pemimpin MCA negeri itu juga menyangkal pendirian moral Nasrudin dengan mendakwa masalah sosial dan kes rogol semakin meningkat di ...

      Padam
    17. Aku peduli apa....
      Selagi anwar tak bersumpah laknat...rakyat akan mganggap dia sebagai pendubur dan pemuki...hehehe

      Keja kilang tak sebodoh banduan atas kesalahan mendubur...hehehe

      Padam
    18. Kelantan tak tersenarai konon!!! Penipu macam kau memang kaki nak cover bukti!!!

      Yang aku google je berlambak!!!

      Kenapa HIV akibat gay meningkat di Kelantan???

      Yang aku tahu sampai sekarang kau tak boleh beri video lucah Anwar yang betul2 Anwar masuk zakar dalam puki China Doll!!!

      Kaki pemfitnah, penipu macam kau memang tak layak kerja kat mana2 kecuali kilang, sebab bodoh sangat hahahaha!!!

      Padam
    19. Yang syirikkan Allah ramai dalam PAS hahahah!!!

      Yang gagal jaga diri memfitnah tak boleh beri bukti tu kena taubat nasuha. Aku tahu kaulah orangnya hahahhaaa!!!

      Kaki fitnah tak ada otak, cakap je terus kantoi hahaha!!!

      Padam
    20. Dah kau sendiri pun duduk Malaysia, kau pun tak pernah tengok majalah Jepun tu, macam mana kau tahu ada klip Anwar memuki China Doll???

      Kau tu macai kerja kilang je pun, yang kau pergi tabur fitnah benda yang kau tak pernah tengok nak buat apa???

      Adik aku kerja kat Jepunlah, kau jangan nak temberang benda2 yang kau reka!!!

      Macam aku tak tahu kau tu memfitnah!!!

      Dah kau tu memfitnah, tauhid apa yang kau ada???

      AKu bukan macam kaulah bahlol, cakap Kelantan tak ada kes, bersepah gay sampai meningkat kes HIV!!! Dah terang2 dalam laporan akhbar kau nak spin lagi???

      Kalau nak heret aku kes syiah, pastikan kau ada bukti kukuh. Jangan macam kes kau memfitnah Anwar. Kau sendiri pun tak pernah tengak majalah tu kau nak reka buat apa???

      Rakyat tak bodoh macam kau yang kerja kilang tak ada pelajaran nak hukum orang yang tak bersalah dengan benda yang tak wajib dia buat!!! Baik kau kesiankan diri kau kantoi tak pernah tengok majalah Jepun tu siap reka2 cerita pulak!!!

      Ada beza orang yang pandai dengan orang yang tak ada pelajaran layak kerja kilang je. Menipu sekejap je kantoi hahaha!!!

      Dulu orang bolehlah percaya dengan kata2 dan lakonan hadi. Sekarang ni maaflah macai kilang. Hadi ceramah pun 200 orang je datang hahahaha!!! Dah kantoi tak laku!!!! Itu yang tertekan sampai sakit2 tu!!!!

      Salah Hadi jugak, kenapa dia nak orang2 bodoh macam kau je dalam parti dia. Kan ke dah jadi bodoh hahahahaa!!!

      Padam
    21. Terasa ke????

      Kahkahkahkah...

      Padam
    22. Aku pun peduli apa...

      Sejak bila pula kau mewakili rakyat!!!! Rakyat pun tahu kau bodoh tak ada kelulusan!!!

      Bodoh tu sebab kau tak layak kerja lain hahahaha!!!! Anwar berkorban untuk negara!!!!

      Kau pulak memfitnah Anwar ada klip memuki China Doll dalam majalah Jepun. Mana bukti. Apa nama majalah tu???

      Kerja kilang tak sebodoh fitnah orang hahahahaha!!!

      Patutlah hidup kau merempat. Lepas ni ekonomi lagi teruk kilang kau pun pindah ke Vietnam baru kau tahu kau memang bodoh hahahaa!!!

      Macam mana kau nak kerja lain??? Kau tu tak pandai!!! Memang takdir kaulah sebab memfitnah orang hahahaha!!!

      Sekarang pun dah merempat ada hati cakap kau tu tak bodoh hahahaha!!!

      Padam
    23. Terasa kenapa walaon ni bodoh tak dapat beri nama majalah Jepun yang ada klip Anwar memuki China doll!!!

      Terasa patutlah Allah laknat pas sebagai babi hahahaha!!!

      Kaki fitnah hahahaha!!!

      Majalah Jepun yang kau kata tu kau sendiri tak pernah tengok hahahaha!!!!

      Terlalu bodoh. Patutlah merempat kerja kilang je!!!

      Padam
  4. Syukurlah akhirnya kerja2 cybertroopers pas berhasil juga.. hasilnya apa? Hasilnya sokongan kpd pan oleh melayu bertambah kurang daripada 5% kpd 1% shj.. tahniah tuan2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mungkin masa PRU 14 nanti sokongan melayu kepada PANdir akan jadi 0% hendaknya.

      Terbubar la PANdir dengan sendirinya, tak perlu tunggu arahan dari DAPigs untuk bubar.

      Kahkahkahkahkah....

      Padam
    2. Syukurlah cybertrooper PAS semuanya bodoh2 belaka hahahaha!!!

      Tiap2 tahun kata menang tiap2 tahun kalah hahahaha!!!!

      Dulu kalah kat Terengganu, Perak dan Kedah. Kali ni kat Kelantan pulak hahahaha!!!

      Rakyat Kelantan pun tak mahu PAS, banyak gay hahahahaa!!!

      Padam
  5. Kerja kilang tak sehina banduan atas kesalahan mendubur...hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puak lgbt jer yg msh setia jadi pengikut banduan tersebut..hehehe

      Kesian dan malang buat para pemuja....hehehe

      Padam
    2. Banduan yang difitnah mendubur jauh lebih mulia daripada pemfitnah yang bodoh macam kau!!!

      Patutlah Allah laknat sebagai babi, kaki fitnah!!!

      Tauhid dan akidah tak ada hahahah!!!! Bila tak ada akidah itu yang cakap ada klip Anwar memuki china doll dalam majalah Jepun. Macamlah aku tak boleh cari kalau ada hahaha!!!

      Puak gay bercambah di Kelantan apa cerita??? Siap HIV meningkat lagi???

      Serambi Mekah dah tukar Serambi Maksiat ke hahhahahaa!!!

      Menternak gay di Kelantan rupa2nya. Patutlah makin banyak HIV!!!

      Tanda2 kemurkaan Allah lah tu hahahaha!!! Sebab tak ada tauhid dan akidah hahahaha!!!

      Kerja kilang macai bodoh je. Tauhid pun tak ada hahaha!!!

      Padam
  6. Tahniah tuan2 cybertroopers pas.. walaupun tanpa upah kita berjaya menjadikan ianya 1%.. dan pihak lawan pula walaupun dengan upah tapi tetap tinggal 1% only.. nampak takk?

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive