Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Disember 19, 2015

PANAS!! : KERANA UMNO DAN PAS..DAP DI FITNAH...

Lim Guan Eng

GEORGETOWN - Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng meminta beliau tidak dikaitkan dengan kerjasama Pas dan Umno kerana ia adalah hal keluarga kedua-dua parti itu.

Beliau berkata, laporan polis dibuat oleh Pengarah Komunikasi Bahagian Penerangan Kerajaan Negeri, Yap Lee Ying berhubung mesej palsu yang menggunakan akaun Twitter miliknya.

“Dari senarai mesej dalam akaun Twitter saya, mesej palsu tidak dipaparkan. Ini menunjukkan, saya atau Lee Ying sebagai admin yang menguruskan laman media sosial saya tidak pernah menulis perkara itu.

“Saya tidak pernah mengeluarkan mesej berhubung kerjasama Pas dan Umno. Janganlah kaitkan saya dalam hal ini. Saya tidak mahu masuk campur kerana ini hal keluarga Pas dan Umno,” katanya kepada media di sini, semalam.

http://autod9.com/army 

Menurutnya, maklumat ini adalah palsu dan berniat jahat kerana cuba mengaitkannya dengan kerjasama yang dijalinkan Umno dan Pas.

“Saya tidak pernah keluarkan komen apabila Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak tawar untuk adakan kerjasama dengan Pas. Bagi saya, itu hal mereka, jangan kaitkan saya dan DAP dalam hal ini,” katanya.

Guan Eng berkata, tindakan itu adalah taktik kotor sengaja mengheretnya dalam isu Pas dan Umno.

“Sejak perhimpunan agung Umno 2015, saya tidak pernah keluar kenyataan berhubung kerjasama kedua-dua parti itu. Saya hanya sebut MCA kerana ia salahkan saya apabila Umno dan Pas bekerjasama,” katanya.

sh
 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...