Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Disember 15, 2015

EDISI TERDESAK!! : UMNO MENGHARAPKAN PAS UNTUK TERUS BERKUASA..

 Muzakarah

ALOR SETAR - Keterbukaan Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam menghulurkan tali silaturahim kepada Pas demi kepentingan perpaduan,  kata Ahli  Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Mahdzir Khalid.

Beliau berkata, tindakan Perdana Menteri itu tidak lain adalah untuk kebaikan parti dan kini terpulang kepada pihak Pas untuk memberikan respons.

"Beliau (Perdana Menteri) dah bagi laluan untuk tujuan penyatuan sebab pada kita perpaduan adalah yang terbaik pada parti, kalau hadapi pilihan raya jadi keutamaan," katanya kepada pemberita selepas majlis penyampaian sumbangan pakaian sekolah dan penyerahan elaun kepada pengerusi dan setiausaha Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung di sini, hari ini.  

 http://autod9.com/army 
DAFTAR AUTODOWNLINE SEKARANG!!
 
[ARTIKEL BERKAITAN: ‎Pertemuan Najib-Hadi tak wajar disensasikan

Najib ketika menyampaikan ucapan dasar pada Perhimpunan Agung Umno 2015 Khamis lepas berkata, Umno menghulurkan 'tali silaturahim' kepada Pas untuk bersama-sama membina dan membangunkan negara ini mengikut syariat Islam selepas "disepak dan diterajang keluar" oleh rakan-rakan  pembangkangnya.

Ketika diminta mengulas mengenai isu buku teks yang dikatakan tidak cukup di beberapa negeri di utara, Mahdzir yang juga Menteri Pendidikan berkata, buka teks sedang dicetak dan akan dihantar ke negeri terbabit.

sh
 
 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...