Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Disember 08, 2015

PANAS!! : KENYATAAN BERANI PEMIMPIN UMNO..PASTI NAJIB X LENA TIDOR..

KUALA LUMPUR - Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin mencadangkan agar Presidennya, Datuk Seri Najib Tun Razak berehat daripada jawatannya sebagai Perdana Menteri buat seketika sehingga kemelut yang melanda negara hari ini selesai.

Muhyiddin membuat cadangan itu semasa berucap di hadapan lebih 5, 000 orang yang hadir pada ceramah beliau di Kelab Sultan Sulaiman Kampung Baru, di sini, malam ini.

Bekas Timbalan Perdana Menteri itu berkata, Najib perlu berehat daripada jawatannya bagi memberi ruang kepada pihak berkuasa menyiasat isu yang membelenggu negara terutamanya dalam skandal 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan derma RM2.6 bilion.

"Saya cadangkan Perdana Menteri berehat seketika. Adil? Berehat bukan berhenti, supaya siasatan dapat berjalan bebas, telus, adil tak ada orang syak wasangka.

"Ada pemangku, tak apa lah rehat sebulan dua bulan atau masa yang diperlukan. Ambil cuti sehingga kes selesai. Jika tak terlibat balik semula sambung tugas, saya doa (Najib) tak terlibat.

 http://autod9.com/army


[ARTIKEL BERKAITAN: SPRM sahkan hantar pegawai temui penderma RM2.6b]

"Dengan cara ini orang akan yakin bahawa tiada campur tangan. Saya percaya kalau buat begitu nama dan imej Umno dapat dibersihkan," katanya.

Muhyiddin yang berbaju Melayu Merah mendapat tepukan gemuruh apabila isu 1MDB dan derma RM2.6 bilion itu dibangkitkan.

sh

 
 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...