Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Disember 30, 2014

Berita PR : Kit Siang ziarah TG Nik Abdul Aziz


KUALA LUMPUR: Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang meluangkan masa menziarahi Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM), Kubang Kerian.

Kit Siang ditemani Timbalan Presdien PAS, Mohamad Sabu yang turut serta dalam penyerahan bantuan banjir Kelantan pagi semalam, lapor Roketkini.

Dalam kiriman Kit Siang di laman mikro twitter, beliau dimaklumkan oleh bekas menteri besar itu bahawa bencana banjir yang berlaku kali ini adalah antara terburuk, dan tidak pernah dialami sepanjang 23 tahun Kelantan di bawah pentadbiran Tuan Guru Nik Abdul Aziz.

Kit Siang turut meluangkan masa melihat keadaan sekitar bandar Kota Bharu dan melawat mangsa banjir yang ditempatkan di Sekolah Maahad Muhammadi Lelaki, yang kini diubah menjadi pusat pemindahan.

“Mereka yang dipindahkan ke sini disediakan keperluan asas dan makanan, tetapi sudah tentu keadaan tidak sama seperti di rumah.

“Semua orang berharap banjir akan reda, supaya mereka boleh kembali ke rumah mereka,” tulisan Kit Siang dipetik dari laman Facebooknya.

hd

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...