Khamis, Februari 10, 2011

1 ulasan:

  1. kah kah kah...ini baru masuk akal...kah kah kah11 Februari 2011 1:48 PG

    aku cadangkan semua blogger PR atau bebas yang menyokong PR atas nama RAKYAT patut menyiarkan FORUM BICARA RAKYAT pada blog masing-masing.

    Kehebatan RAFIZI ( yang berulangkali terpaksa menjawap dua soalan dari panel ) jauh lebih baik daripada KETUA PENGARAH ISIS DATUK DR MAHANI ZAINAL ABIDIN yang kononnya PAKAR EKONOMI tetapi tidak memahami langsung peralihan KUASA MEMERLUKAN REFORMASI SEBAGAI TUNGGAK KEHADAPAN.

    YB KAMALANATHAN...Dengan riak yang tertekan secara psikologinya dia sebagai YB BIDAN TERJUN berbanding dengan RAFIZI yang nampak bersahaja tanpa membuat catatan untuk membalas setiap pertanyaan.

    Credit untuk RAFIZI kerana segala fakta sudah tersedia didalam ingatan dan dia telah membuat HOMEWORK yang baik untuk RAKYAT berbanding dengan DATUK DR MAHANI yang lebih cenderung kearah dasar KAPITALIS dimana, pengurangan 19 billion subsidi IPP, RAKYAT tidak akan mendapat faedahnya. Sedangkan pada awal perbincangan RAFIZI telah menekankan TIGA PERKARA...

    1. REFORMASI POLITIK

    2. DARIPADA REFORMASI POLITIK RAKYAT MENDAPAT LABA.

    3. DARIPADA REFORMASI POLITIK INI, RAKYAT DAPAT MENGURANGKAN KOS BEBANAN SARA HIDUP.

    Didalam ISLAM, HIJRAH ITU PERLU. Hijrah akan membuka LEMBARAN BARU DIDALAM HIDUP. Teras no.1 yang dikatakan oleh RAFIZI seolah-olah menyahut seruan ISLAM.

    Jadi aku berbesar hati jika, semua blogger PR atau BEBAS yang menyokong RAKYAT menyiarkan rakaman forum ini sebagai satu PENGHORMATAN kepada RAFIZI yang mewakili PAKATAN RAKYAT atau lebih sedap kalau kita sebut RAKYAT, dengan secara professional menjawap soalan berserta dengan FAKTA yang boleh dianggap sebagai SATU HIJRAH.

    JIKA FORUM INI DIGANTIKAN DENGAN DEBAT ANTARA ANWAR DAN NAJIB, ANDA YANG DILUAR SANA SUDAH TENTU BERSYUKUR DENGAN ANUGERAH ALLAH YANG MAHA AGUNG DIATAS KURNIAAN AKAL DAN FIKIRAN YANG TELAH DIBERIKAN.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng