Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Mei 23, 2014

[ TERKINI!! ] BUKTI NAJIB RAZAK LEMAH..

 
Tindakan anggota Pemuda Umno yang mengancam untuk membakar pejabat DAP semalam didakwa mencerminkan kelemahan pentadbiran Datuk Seri Najib Razak.

Pengerusi biro undang-undang DAP Gobind Singh Deo berkata, aksi keganasan itu menjadi peringatan tegas terhadap politik Umno dan kelemahan Najib yang gagal menunaikan janji-janji pembaharuan.

“Saya tuntut beliau sebagai pengerusi BN, sebagai pemimpin Umno untuk menjawab.

"Kita perlu tahu apa pandangannya terhadap apa yang berlaku semalam.

“Sebagai pemimpin, beliau mesti pikul tanggungjawab penuh terhadap apa yang berlaku,” tambahnya.

Pengerusi DAP Tan Kok Wai pula turut menyalahkan Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin ekoran insiden itu.

“Bukan hanya Khairy, tetapi seluruh Umno, (dan) presiden Umno sendiri.

“Sebabnya, insiden sebegini bukan kami pertama, Pemuda Umno berlagak macam samseng dalam banyak acara,” katanya. [Baca berita penuh]

Semalam, sekumpulan anggota Pemuda Umno mengadakan bantahan di ibu pejabat DAP di Jalan Pudu kerana tidak puas hati dengan tindakan seorang anggota DUN Pulau Pinang daripada parti itu yang menggelar pemimpin Umno celaka.

Selain ungkapan menghinanya, sebuah papan tanda besar DAP juga ditumbangkan.


Sebelum itu, dalam bantahan di DUN Pulau Pinang, sekumpulan peserta perhimpunan menceroboh DUN, memaksa usul tergempar diadakan dan ketua pembangkang negeri daripada Umno kemudiannya memohon maaf.

Sementara itu, Setiausaha Pemuda DAP Tan Hong Pin (kiri) berkata, pencerobohan terhadap DUN dan perhimpunan di depan pejabat DAP semalam melanggar prinsip dan amalan demokrasi serta Akta Perhimpunan Aman 2013.

“Kami akui bahawa setiap warganegara mempunyai hak bersuara dan hak berhimpun seperti mana yang kami senantiasa perjuangkan.

“Bagaimanapun kami berpendapat bahawa setiap hak ini ada asas dan batasnya,” katanya yang juga ADUN Mengkibol. 
 
mk

1 ulasan:

  1. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Kota: _______________ Malacca
    pekerjaan: _ Pemilik bisnis
    Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya melamar Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

    Aplikasi / Pusat Kontak
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...