Iklan Penaja 1

Picture

Rabu, Mei 14, 2014

[ PANAS!! ] TUN MAHATHER SUDAH HILANG AKAL KAH KAH KAH KAH KAH KAH..

  Foto Hiasan.

JAKARTA - INDONESIA. Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menyelar tindakan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi ceramah mengenai tamadun dan nilai-nilai Islam di sebuah universiti di Indonesia, baru-baru ini.

Dr Mahathir berkata Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu tidak mempunyai hak untuk menyampaikan kuliah agama kerana beliau sendiri berdepan dengan isu moral.

"Kalau nak cakap pasal Islam mesti praktik sekurang-kurangnya, tidak buat yang dilarang oleh agama.
"Saya hairan kerana diterima orang macam ini (Anwar) cakap pasal tajuk yang dia tiada hak sama sekali," katanya kepada pemberita selepas menerima anugerah Doktor Kehormat dari Universiti Islam Negeri Syarif Hidayatullah di sini, hari ini.

Pada masa sama, Dr Mahathir hairan dengan tindakan penganjur yang sanggup mengundang Anwar untuk memberi ceramah berkaitan agama.

Beliau berkata ramai dalam kalangan pemimpin yang bercakap mengenai Islam tetapi dari segi amalan dan cara hidup mereka berbeza dengan apa yang dituntut oleh agama.

Media Indonesia baru-baru ini, melaporkan Anwar diundang untuk menyampaikan ceramah eksekutif bertajuk 'Nilai-Nilai Islam dan Kebangkitan Semula Ummah Islam' di kampus Universiti Al-Azhar Indonesia.

sh

7 ulasan:

  1. Agaknya pasal Anwar ta ada kilang arak macam anak dia ta? Atau Anwar ta bunuh Ulama di Memali.Atau Anwar ta kasi lesen judi kpd Vincent Tan.ha ha ha ha

    BalasPadam
    Balasan
    1. cukup la tu mahathir,kalau hang baik sangat dan tau tentang perilaku anwar bila mahkamah panggil kau untuk beri keterangan apasal kau tolak,kau ni tua tak sedar diri lah...manusia macam kau ni mampos lagi baik lah???

      Padam
  2. Kerajaan Indonesia pun satu hal. Jemputlah Mahathir beri ceramah bertajuk 'Bagaimana untuk membuat fitnah dengan jayanya'. Kalau tajuk ni Mahathir adalah individu yg amat tepat untuk diundang.

    BalasPadam
  3. Sesiapa pun boleh berkomentasi isu ini tetapi soal kebenaran semua kita sudah tahu..terpulanglah pada pendapat masing2 kebenaran sudah pasti menang kerana izin yg maha esa harap semua sedar, cuma allah swt berkuasa utk menentukan siapa yg dijadikan pemimpin ..

    BalasPadam
  4. Orang tua ni nak ulas mengenai moral Anwar, pirrahh! Tangan dia sendiri berlumuran dgn darah mangsa di Memali, menghina islam, mempertikaikan tindakan mufti Selangor (arwah), pengikut anti hadis dan macam2 lagi perbuatan jelik. Hoi Mahathir! Hang sedaqla diri hang tu, moral hang kat mana. Hang sanggup haramkan parti sendiri untuk membina empayar dan dinasti hang, awat hang ingat kami tak tau? Busuk hati tak habis2 mamak pedukang ni, habis melayu dikencingnya. Itu pun melayu masih senang diperbodohkan lagi dan lagi.

    BalasPadam
  5. Eh eh apasal Indonesia jemput Anwar? sepatutnya jemputlah che det... Saya panjangkan doa Allahyarham Uzt Fadhil Noor, semoga Allah panjangkan usia Dr Mahatir.. Amin. Nak tengok macamana kesudahannya.. Amin

    BalasPadam
  6. Datuk Aziz Sattar meninggal umur 80++ tapi tak dengar dia memburukan dan mengaibkan orang lain. Dr. Mahathir....???????? banyak perkara silap dilakukannya tapi masih mengaku bersih. Kita nasihatkan sementara ALLAH masih lanjutkan usia kamu, diharap berusahalah berjumpa orang orang yang pernah diaibkan mahupun yang dizalimi. Kamu tidak akan rugi berbuat begitu, ALLAH dapat mengampunkan dosa kamu tetapi terhadap manusia ia patut ditentut. Siapa yang benar mahupun berdosa terhadap se-seorang tidak penting. ALLAH amat suka pada perbuatan maaf-memaafi, tak caya tanya ulama muda UMNO. Tak tahu lah jika mereka mereka ini bertuhan yang lain selain ALLAH. Usia menghitung hari sila usahakan semua ini andai dah menghadap ALLAH tiada sesalan.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive