Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Jun 05, 2013

MB Selangor Yakin Saifuddin Mampu Bantu Laksana Manifesto PR Di Selangor


SUK Saifudin copy

SHAH ALAM 5 JUN : Pelantikan Datuk Saifuddin Nasution Ismail sebagai Pegawai Perhubungan Politik di Pejabat Menteri Besar dilihat dapat membantu Kerajaan Negeri dalam melaksanakan manifesto Pakatan Rakyat yang dibentangkan pada Pilihan Raya Umum Ke 13 lalu.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata Kerajaan Negeri mempunyai kuasa untuk melantik mana-mana individu yang layak bagi membantu menjayakan usaha Kerajaan Negeri.

“Tak payah bincang (perjelas) apa yang dilakukan Kerajaan Negeri untuk mencari individu yang mempunyai keupayaan untuk melaksanakan manifesto yang kita bentangkan dalam PRU13 lalu,” katanya dalam sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Exco Selangor, di Pejabat Kerajaan Negeri, di sini.

Abdul Khalid menambah Kerajaan Negeri akan mengadakan pertemuan dengan Saifuddin bersama pegawai Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) pada minggu depan bagi membincangkan usaha meningkatkan pembangunan luar bandar yang akan diterajui Setiausaha Agung PKR itu.

Pelantikan Saifuddin diumumkan oleh Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam Kongres Kali Ke 9 parti itu di Petaling Jaya bulan lalu.

Dalam masa yang sama, katanya, isu tuntutan PAS dan DAP terhadap jawatan yang setara dengan Saifuddin turut akan dibincangkan dalam pertemuan itu.

Selangorku

Admin : Secara peribadi setuju sangat perlatikan Datuk Saifuddin Nasution Ismail..
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...