Khamis, Disember 15, 2011

Anwar Ibrahim Bakal Di Bebaskan!! - Ramalan

BN akan kalah teruk...???

Dalam kajian berdasarkan pelbagai laporan perisikan, telah menunjukkan bahawa Bn akan kalah teruk pada PRU13. Pemerhati politik mendakwa, Najib mahukan Anwar dipenjara dan seterusnya mengumumkan tarikh untuk pru13 dalam tempoh tersebut. Najib akan mendakwa bahawa bukannya dia yang membuat keputusan memenjarakan Anwar, tetapi hakim yang telah membuat keputusan.
Semalam melepak dengan otai2 Najib di Pan Pacific Glenmarie, sengaja gua pancing ayat Mahkamah akan buat keputusan Anwar bersalah dan kompom penjara 20 tahun... hahahaha...

Lembu2 Najib Razak mengelengkan kepala...
"No way... tak mungkin Najib akan biarkan diri dia kotor dan dipersalahkan. Anwar akan bebas bro.... ini semuanya game beb... asalnya memang nak kenakan Anwar, tetapi dalam situasi umno dan najib makin teruk sekarang ini umno mesti pulihkan imej Najib Razak dan parti. Terbalikkan perancangan asal dan bebaskan Anwar akan meraih kepercayaan rakyat beb..

Ramai jangkakan Anwar akan kena simpan, tapi risikonya tinggi beb pada umno, apatah lagi Dato Seri... mesti kena sumpah seranah punya, anak2 muda dan rakyat pasti gelak dan berpaling tadah terutama yang atas pagar, susah umno macam ni...

Apabila Anwar di istiharkan Mahkamah sebagai tidak bersalah dan bebas dari pertuduhan maka Najib akan mengeluarkan statement bahawa Mahkamah Malaysia bebas dan tiada campur tangan politik. Secara tidak langsung kepercayaan kepada bn akan kembali, terutamanya kepada orang2 melayu.

Isu ini akan dimainkan dalam seminggu dua oleh media umno, sehingga rakyat berasa yakin bahawa pentadbiran beliau telus dan adil... Anwar pula yang akan terkedu, apa yang dia jangkakan semuanya meleset. Selepas itu barulah Dato Seri Najib umumkan tarikh Pilihanraya-13. Sempat ke masa untuk Anwar spin balik game Najib... tak sempat bro..."
Wowwww.... gua pun terfikir ada juga logiknya, hanya dengan menterbalikkan agenda... maka ianya akan meraih keuntungan dan meletakkan lawannya dalam keadaan terdesak.... canteeeekkkk jugak game nih... macam yahudi punya kepala hotak laaaa.... hahahaha...

Walau apa pun tunggu jelah keputusannya... bagi gua kalau Anwar terpenjara... apa ada hal, kalau dia bebas pun takda hal jugak..., bab dia di aniaya atau teraniya itu urusan pihak yang menganiya, itu antara beliau, puak2 tu dan Allah. Hari Akhirat itu Wajib... so terpulanglah pada mereka2 yang dah bergelar Haji tuuuu... hahahaha...

Cuma jasanya mengetuai dan menjadi kepala kepada perubahan kerajaan itu yang menjadi hal pada gua... hahaha... Asal Bukan Umno gua ok... jer.... AKU CELOK KAT blog I.S.A



1 ulasan:

  1. transformasi besar UMNO

    (( Peringatan Terakhir )) - Saya Mahu Menang Tanpa Tanding

    -------

    "Kehancuran Generasi Baru - Bala besar untuk BN"


    PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

    Media BN Media Porno - Wartawan2 BN B.ODOH dan T.OLOL T.OLOL

    Alat BN - Blogger-blogger BN hanya jadi Anjing..

    'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling BO.DOH ( dalam BN ) ...

    Penyalahgunaan kuasa, politik wang, akhbar porno, transformasi palsu, penghinaan akar umbi - UNDI BN UNDI HARAM

    ---------

    >>> Saya mahu menang tanpa bertanding semua jawatan dalam parti dalam pemilihan UMNO 2012 <<<


    * Saya akan bertanding Jawatan Presiden UMNO..

    * Saya akan bertanding Jawatan Timbalan Presiden UMNO..

    * Saya akan bertanding Jawatan Naib Presiden UMNO..

    * Saya akan bertanding Jawatan MT..

    * Saya akan bertanding Jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia..

    * Jawatan Ketua Wanita dan Ketua Puteri UMNO dibubarkan...




    p/s: Saya mahu sapu bersih jawatan di atas... Siapa yang 'booking' jugak, 'pendek umur' dan mohon cepat 'mati' lepas PRU ke-13 ( termasuk yang bersubahat )..


    p/s: Aku memang ahli UMNO tapi dah tak berminat dan tak hingin langsung nak berjuang utk UMNO, generasi muda mahupun generasi baru ( jangan perasan wahai pemimpin2 BN yang B.ODOH dan T.OLOL )..








    --------

    Wartawan2 BN Bo.doh, P.uki.mak,si.al, but.oh. b.abi. anjing..
    ( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

    Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..


    Babi Betul!

    Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

    Triple fuck atas dahi kau

    Pantat mak kau la~

    Butuh Pak Hang!

    Pegi Mampos La Bodoh!

    Bapak Ulamak , Anak Pukimak


    Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

    Terima kasih sangat2 korang memang terbaekk!! Terharu aku~ huhuhuhu

    Lancau la lu

    tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

    Saya suka berak sambil hisap rokok ~

    MaSUk AIr Lah KOU

    Sengal~

    P.ukimak hang !

    Pergi mampos lah kau s.ial

    KO Pehal P.ukimak

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng