Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Disember 04, 2011

UMNO Sudah Lama Melembu!!!! Bangsa Melayu - GB

Sebenarnya UMNOlah selama ini yang menjadikan bangsa Melayu terbangsat!

Dengan sistem kehidupan yang jauh dari nilai-nilai luhur dan murni yang dituntut oleh Allah dan RasulNya, UMNO dengan fahaman kebangsaannya telah menyuburkan sistem kehidupan neo-jahiliyah dimana ciri-ciri sekularisma (memisahkan aktiviti kehidupan dengan agama) begitu menebal - sehingga tiada lagi neraca pahala dan dosa di dalam kehidupan seharian.

Akibat daripada itu, masyarakat dilanda dengan pelbagai penyakit di dalam setiap aspek sosial, ekonomi dan politik.

Di dalam aspek sosial budaya hedonisma hidup subur sehingga mengakibatkan pelbagai masalah di kalangan remaja.

Di dalam aspek politik, demi mempertahankan kuasa dan takut kalah, SPR dan sekalian agensi kerajaan diperkudakan, warga asing dengan mudah diberikan taraf warganegara, sanggup melantik agen Yahudi sebagai penasihat parti dan seumpamanya.

Sementara di dalam aspek ekonomi, amalan rasuah, kronisma, tamak haloba, penindasan berlaku secara wewenangan. Tiada bukti kezaliman dan kekejaman paling dasyat selain daripada rompakan hasil royalti minyak negeri kelantan, sebuah negeri yang diperintah oleh umat Islam sendiri.

Lantaran kezaliman dan kekejaman UMNO itu, bertempiklah mereka dengan bagaimana dan apa cara sekalipun, Allah tetap akan menurunkan mereka dari takhta kerajaan dengan menggantikan dengan parti yang lain.

Bahawa janji Allah itu benar:



Wahai orang yang beriman! Sesiapa di antara kamu yang terkeluar dari ajaran agamanya, maka Allah akan gantikan mereka suatu kaum yang Allah kasihi mereka dan mereka juga mengasihi Allah, mereka bersifat lemah-lembut terhadap orang yang beriman dan tegas terhadap orang engkar, mereka berjuang pada jalan Allah, dan mereka tidak takut celaan orang yang mencela. Yang demikian itu adalah limpah kurnia Allah yang diberikan-Nya kepada sesiapa yang dikehendaki-Nya; kerana Allah Maha Luas limpah kurnia-Nya, lagi Meliputi Pengetahuan-Nya. [Surah Al-Maidah : 54]

Buktinya: (sila klik untuk baca)


 Pil Power Untuk Lelaki!!!!
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...