Rabu, Disember 23, 2015

KENYATAAN PANAS!! : USTAZ HADI BAKAL DI TOLAK AHLI AKAR UMBI PAS...

 Image result for Hadi bakal musnahkan PAS?

SHAH ALAM – Ahli-ahli akar umbi Pas didakwa akan menolak Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagaimana sesetengah ahli Umno menolak kepimpinan Presiden mereka, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Bekas Ahli Parlimen Batu Berendam, Tamrin Tun Ghafar berkata, ia akan berlaku akibat daripada tindakan kedua pemimpin yang mengambil keputusan untuk melakukan kerjasama antara parti.

“ALLAH sudah beri amaran jangan sesekali bersekongkol dengan mereka yang cuba menutup kejahatan mereka dengan menggunakan ayat-ayat al-Quran dan hadis.

“Masanya akan tiba ahli Pas akan tolak Abdul Hadi seperti juga ahli Umno akan tolak Najib,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

 http://teautonetwork.com/1444 

Anak kepada bekas Timbalan Perdana Menteri, Allahyarham Tun Ghafar Baba ini turut melahirkan simpati terhadap beberapa pemimpin Pas.

“Najib bercakap tentang loyalty (setia pada pemimpin), Abdul Hadi bercakap tentang wala' (setia pada pemimpin). Bezanya satu guna bahasa Melayu, satu lagi guna bahasa Arab.

“Besar kemungkinan mereka ini menganggap ahli-ahli mereka (Umno dan Pas) tak faham isi kandungan al-Quran dan hadis seolah-olah mereka seperti 'lembu cucuk hidung' akur apa sahaja pemimpin mereka kata,” katanya lagi.

sh
 
http://iklanviral.blogspot.my

8 ulasan:

  1. Kalau tamrin faham indication yg ditunjukkan masa muktamar sehinggalah mengorbankan pemimpin2 yg mesra DAP pasti beliau tahu bhw ahli2 PAS lebih benci pada DAP wpun kpd UMNO juga mereka benci..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Indication apanya?? Senarai chai dewan ulama dan fitnah dr geng ustaz ke atas prifessional dh berjalan lama

      Padam
    2. Ada 2 senarai chai.. Akhirnya yg dicintai ialah ulamak jugak bukan professional mesra DAP!!

      Padam
  2. Kita tunggu dan lihat jela.. hmmm

    BalasPadam
  3. Dua dua presiden ini harus di tolak..sebab dua2 nya ada hidden agenda

    BalasPadam
  4. Walaun sudah bankrap modal untuk mengampu Hj Hadi maka terpaksalah guna modal memburukkan dan memfitnah DAP walhal dalam hal PAS nak bermukah dengan UMNO ni tak ada kene mengena dengan DAP. PAS lebih bermusuh dan benci kepada DAP dari UMNO? Sebab? DAP yang mungkir janji untuk membentangkan RUU 355 Hj Hadi kat Parlimen? DAP yang telah membalun duit sebanyak 2.6 billion? DAP yang telah menyekat duit royalti Terengganu dan Kelantan? DAP yang telah menekan dan mengekang pendakwah2 Islam dinegeri2 yang ia kuasai? DAP yang telah khianat serta tikam belakang dengan meletakkan calonnya pada kawasan yang sudah diperuntukkan kepada rakan PR? DAP yang telah menuduh Presiden PKR sebagai tidak layak menjadi pemimpin (MB)? DAP yang telah melakukan kezaliman terhadap rakyat dengan mengenakan cukai GST?

    Adakah kerana DAP telah melakukan semua perkara2 itu, maka PAS lebih benci kepada DAP dan cukup sayang dengan UMNO? Itu yang dikatakan logik orang gila atau logik orang bodoh! Sebab walak membuta tuli, akal pun dah simpan kat lutut dan siku rupa2nya! Pemimpin mereka sendiri sudah nak bermesra dan berdakap dengan penzalim2, masih nak tuduh orang lain sebagai pengkhianat serta musuh Islam?

    Nick.
    Cape Tiger.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Patut kau bersyukur kita guna faktor DAP.. Sebenarnya keperluan utk membenci PAN x perlukan faktor DAP.. Mana tak nya, x ke bangang declare kat DAP nk wat parti Islam lepas tu bila DAP suruh langgar sumpah bai'ah dan harta wakaf terus PAN patuh.. Malulah kat DAP tu.. DAP tgk itu Islam manyak mudah ikut cakap kita olang.. Bagus bagus wa suka wa suka...

      Padam
  5. hari yang baik untuk semua orang malaysia, nama saya Puan aisha bukafia, tinggal di bandar bandar george, sila, saya ingin berkongsi kesaksian hidup yang sebenar saya di sini pada platform ini untuk semua rakyat Malaysia supaya berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman atas internet, Allah telah trully memihak kepada saya melalui ibu yang baik Puan Emiliana

     Selepas beberapa tempoh cuba untuk mendapatkan pinjaman daripada institusi kewangan, dan ditolak sentiasa, jadi saya memutuskan untuk memohon melalui pinjaman dalam talian tetapi saya telah ditipu dan saya kehilangan 5,000MYR, kepada seorang wanita di Arab Saudi.

     i menjadi begitu terdesak dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan seorang kawan saya yang kemudian intorduce saya kepada Puan Emiliana yang juga pemilik sebuah organisasi pinjaman global, jadi kawan saya meminta saya untuk memohon dari Puan Emiliana, jadi saya summorned keberanian dan dihubungi Puan Emiliana.

     Saya memohon untuk jumlah pinjaman Rp80,000MYR dengan kadar faedah yang lebih rendah daripada 2%, jadi pinjaman yang diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dibuat pada pindahan kredit, disebabkan oleh hakikat bahawa ia tidak memerlukan cagaran dan jaminan untuk pemindahan pinjaman, Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen daripada mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang daripada dua jam wang pinjaman itu telah didepositkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah jenaka sehingga saya menerima panggilan daripada bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 80,000MYR. Saya begitu gembira kerana akhirnya Allah menjawab doa saya dengan pesanan pemberi pinjaman saya dengan pinjaman asal saya, yang boleh memberikan apa yang diinginkan hati saya.

    Semoga Allah memberkati Ibu Emiliana untuk membuat adil hidup saya, jadi saya cadangkan sesiapa yang berminat dalam mendapatkan pinjaman untuk sila hubungi Puan Emiliana melalui e-mel: emilianawilson11@gmail.com untuk pinjaman anda

    Akhir sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda semua kerana sudi meluangkan masa untuk membaca kesaksian hidup yang sebenar saya mengenai kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam kehidupan anda.
    satu lagi nama saya mrs aisha bukafia, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: mrsaishabukafia@gmail.com.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng