Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, September 16, 2015

TERBONGKAR!! : PAS SERTAI HIMPUNAN BAJU MERAH BERSAMA UMNO..

Pas punca penyertaan himpunan di luar jangka

KUALA LUMPUR - Penganjur perhimpunan baju merah, Tan Sri Annuar Musa mengakui beliau ada menghubungi pemimpin Pas untuk mempelawa parti itu untuk serta dalam program itu.

"Saya akui saya berhubung secara langsung dengan pimpinan Pas, Datuk Takiyuddin Hassan, secara tidak rasmi mereka tidak halang ahli-ahli datang, itu pun sudah cukup bagi kita.

"Saya tak tahu (berapa ahli Pas hadir) sebab saya diberitahu secara tidak formal, mereka menjanjikan 10,000 ahli akan turut hadir," katanya kepada pemberita selepas berakhirnya Himpunan Baju Merah di Padang Merbok, di sini, hari ini.

[ARTIKEL BERKAITAN: 'Baju merah' mulai banjiri Padang Merbok]

Persekutuan Silat Kebangsaan Malaysia (Pesaka) sebelum ini mengumumkan untuk mengadakan perhimpunan Rakyat Malaysia Bersatu di lokasi sama.

Dalam masa sama, Pengerusi Gabungan NGO Melayu Malaysia, Datuk Jamal Md Yunos sebelum ini mengumumkan memberi komitmen untuk mengumpul sehingga 30,000 ahlinya dalam perhimpunan baju merah itu.

Ditanya tentang khabar angin mengatakan Ketua Pemuda Pas Pusat, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz hadir pada perhimpunan itu, hari ini, beliau bagaimana tidak dapat mengesahkannya.

"Saya terima visual di hadapan Padang Merbok bahawa Nik Abduh bersama dengan kumpulan pengiringnya.

"Sama ada dia hadir atau tidak, yang saya pasti ahli-ahli Pas juga bersama, kalau tidak seramai ini kita, semua datang, saya ucapkan ribuan terima kasih," katanya lagi.

sh

3 ulasan:

  1. PAS TAK SALAH TAPI SEGELINTIR PEMIMPINNYA KUNUN ULAMA TAPI MEMBAWA ONAR PADA LEBEL ISLAM SEPERTI
    1. Pemimpin yg bermulut longkang yg membarua, mentolol dan menjebon Jemaah sendiri.

    2. Mengamalkan kekarutan Baiah mencagar isteri. Kenapa tak lump sum ahli pun cagar bini masing-masing

    3. Muktamar dah kata putus dgn DAP tapi masih terhegeh - hegeh pegang jawatan di Penang. Sayang elaun ke. Maruah macamana ?????

    4. Dulu nama pasal anjing tapi kini nama babi pulak dalam kongres

    5.Sebelum muktamar bukan main nak halau mat sabu dan rakan, tapi lepas muktamar bila nak tubuh parti baru MEROYAN pula lebai lebai semua

    6. Paksa yb yg keluar letak jawatan. Gila ka, kalau letak 5 tahun tak boleh bertanding pilihanraya.

    7.SAYA sedih PKR curi YB Pas, ini sudah menghina, memperlekeh PAS. Tp ajak join Pakatan 2.0 tp curi MP Pas. Ini khianat jadi Pas mesti tinggalkan PKR dengan meletak jawatan exco di Selangor. Woii depa curi MP Pas tu. Tak kan nak tengok ja, Lain la kalau Amanah yg curi kurang la rasa kena KENCING nya. Mana Maruah Pas.

    AKHIRNYA AKU MEMERHATI KELAKU MEREKA SEPERTI AKU MEMERHATIKAN USTAZ USTAZ SAMPUL.....selamat tinggal pas yg akan bungkus di pantai barat dan jd suam suam kuku di pantai timur kerana 3 penjuru. YG CANTEEK UMNO AKAN KEMBALI DI KELANTAN.

    BalasPadam
  2. komen ko ntah ape2...tak ade sape suruh ko masuk pas...x de sape halang ko keluar...kalah menang bukan alasannya...

    BalasPadam
  3. Perjuangan Islam dh jd x ikhlas... tu yg takut pada bayang2 sendiri... dh x dpt beza antara perjuangan islam dgn perjuangan mat sapu...

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...