Rabu, April 24, 2013

Soalan 'HOT' kepada Ustaz Azhar Idrus.... Panas!!


Q- kenapa ustaz tak masuk bertanding jadi calon? mesti ustaz menang besar kalau bertanding di Pekan :D

UAI-soalan mu ni cari baloh ning..dengor molek,dlm nk buat sesuatu benda,kena ada minat..kite dok minat jadi calon ni kite minat cakap buwi (beri) kuliah je pasal hok ni hok kite reti..kalu kite jd yb kang,baru nok kuliah org panggil suh smayang jenazoh ade org mati..kalu panggil kenduri kawen sedak jugok..hihi tapi kite pandai cakap je mengajok orang ramai supaya pilih kepimpinan hok yg menjalankn melaksanakan perintah agama..macam di Selangor,kite buleh buwi kuliah di mana2 masjid,bebas..nu Masjid Shah Alam atas 13k, bawoh 20k tu pun dok muat..bersyukurlah majlis2 ilmu makin banyok dan makin ramai org minat majlis ilmu..di Penang,ketua DAP kata "uai,u pilih saja mana tempat u mau bagi ceramah" kan sedap dengor tu..jadi lepas 6 Mei ni kalau Selangor dirampas balik memang kite dokleh doh nak buwi ceramoh kuliah di masjid2 lagi..jadi buatlah pilihan yg bijok demi syariat Islam terlaksana di bumi ni pasal ni Bumi Allah,kite bina masjid rumah Allah jadi kite kena guna sebaiknya..

UAI-Masjid Bandar Jengka Pusat
via: Koleksi Printscreen Ustaz Azhar Idrus.


Admin : Sungguh mulia Ulama kesayangan admin dan rakyat malaysia.... Tidak meminta-minta untuk jawatan dan merendah diri... 
Pas Negeri Terengganu kerugian besar kerana tidak mencalonkan UAI pada PRU13 ini... Kalau lah UAI di calonkan di mana-mana DUN.... sudah pasti 1 DUN dalam tangan.... Ini sebagai pendapat admin x ada kena mengena dengan orang lain...

0 comments:

Catat Komen

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng