Iklan Penaja 1

Picture

Sabtu, Februari 12, 2011

10 ulasan:

  1. Ceramah Kutip Derma Rakyat untuk DISONGLAP dan sap-sap-suey.Lu tau gua tau sudah la AKAUNTIBILITI AND INTEGRITI MANA ADAK?

    BalasPadam
  2. joecharlie......

    terima kasih kerana sekurang-kurangnya anda mendengar juga ceramah ini.

    BalasPadam
  3. pakatan rakyat saya sebagai rakyat nak bagi tau sikit bahawa tolong turun ke bawah dan dengar rintihan rakyat dan apa yang rakyat mahukan adakah rakyat perlukan bangunan mencakar langit sebagai contoh rakyat perlukan perjuangan demi mengatasi masalah runcit rakyat sayur,cili ,ikan,bawang dan keperluan harian yang lain minyak masak,petrol rakyat di bebankan dengan pelbagai kenaikan barang ,cukai yang tak berapa nampak tapi terpaksa bayar kerana mereka tetap memerlukanya cukai servis,cukai hiburan contoh KFC rakyat dikena kan cukai servis yang sepatut nya syarikat tersebut bayar tapi pengguna yang tanggung cukai kerjaan yang di kenakan keatas mereka yang untung syarikat-syarikat besar dan itu sepatutnya di ketengahkan dan di perjuangkan oleh PR bak kata najib denyut nadi rakyat perlu di ambil tahu..................tolonglah

    BalasPadam
  4. Singapura rakyatnya yang tak ada kerja dapat 700 dollar sebulan. US lagi banyak. Harga barang mehal pun depa boleh hidup. Malaysia dapat telok.

    BalasPadam
  5. malaysia kalau tulong rakyat misti ambil kira keuntungan politik yang pemimpin songlap berbilion ringgit rakyatlah yang menanggong beban termasok dogol yang bernama joecharlie.

    BalasPadam
  6. joechrlie....
    kami penyokong pr apabila kami mendema untok parti sebanyak rm1atau 2 itu ikhlas tapi yang kami marah apabila pemimpin mentahkedarah berjuta malah berbilion2 duit hasil dari cukai milik negara hak kami dan semua rakyat malaysia,jangan jadi mata kamu seperti mata dajjal laknatuLLAH buta sebelah.

    BalasPadam
  7. aku memang puji anwar ibrahim ckp pasal kelemahan pentadbiran malaysia skrng ni.TV3 dan TV1 serta utusan kamu tidak pernah laporkan benda yang baik2 pembangkang. Kerja kamu memberitahu rakyat btapa kerajaan skrng ni hebat dan berdaya maju. padahal bila anwar ckp dm ceramah baru aku tahu lubang pekong kamu semua. aku cukup heran bin ajaib, petronas untung 70 biion ringgit setahun tp harga minyak mcm tu jugak. Orang trengganu masih hidup dlm kesusahan tak dpt nak turun ke laut......pemimpin dia hidup dlm kemewahan dan tidur nyenyak mcm x ada apa2 yg berlaku. duit royalti tu klau anda nak tahu adalah hasil minyak tmpat anda sendiri. Allah masih sayangkan kita tu sebab Dia bgi minyak lagi. Kalau Dia Stopkan minyak tak keluar lg padan muka hang semua. Sudah lah buat mcm2 kat rakyat. Sepatutnya Trengganu jadi bandaraya paling kaya kat msia.

    BalasPadam
  8. KAMI BERDIRI TEGUH DI BELAKANG DATOK SERI ANWAR IBRAHIM DAN PAKATAN RAKYAT. LAWAN TETAP LAWAN DAN SAYA HARAP DATO SERI ANWAR IBRAHIM JANGAN GENTAR DAN TAKUT. SATU TUMBANG 10 LAGI AKAN BANGKIT MELAWAN MEREKA YANG DURJANA. HIDUP ANWAR IBRAHIM DI MUKA BUMI INI DAN SAYA YAKIN HARAPAN KE PUTRAJAYA TETAP AKAN TERLAKSANA. INSYAALLAH. TAKBIR ALLAHUAKBAR !!!!!!

    BalasPadam
  9. Saja dkat2 pru13 kwn2dok tanya pangkah ape men..saya jwb org kita mudah lupa yg tv3 ulang kes saiful dgn eskay,rtc&sl satu hr puluh kali..hampa tak kesian ka kat paksheh ..nak cari mkn dgn plitik jgn la naya dia sampaicm tu

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive