Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Februari 19, 2013

PUKULAN MAUT UNTUK UMNO/BN... KAH KAH KAH.


ADMIN : PAKATAN RAKYAT BERTAMBAH KUAT DAN AKAN TIDAK PECAH!!!!!! APA YANG DI HARAPKAN OLEH UMNO/BN...... PAS,PKR DAN DAP AKAN JADI PEMERINTAH LEPAS PILIHANRAYA KE 13 NANTI...... INSAALLAH...... AYUH RAKYAT BANGKIT!!!! KEMPEN KUBURKAN UMNO/BN SILA KLIK DAN LIKE SINI

PKR, DAP sentiasa bersama Pas
Teresa Kok - Shuhaimi Shafiei
Teresa Kok, Shuhaimi Shafiei
 
SHAH ALAM – Kenyataan Pas akan keluar Pakatan Rakyat (PR) jika kerjasama merugikan parti itu menjawab segala propaganda Barisan Nasional (BN) kononnya PR tidak meletakkan perlembagaan sebagai perjuangan utama.

Ketua Penerangan PKR Selangor, Shuhaimi Shafiei berkata, kenyataan itu akan menutup mulut pimpinan Umno dan BN yang sering memfitnah kononnya PR tidak menjaga perkara tersebut.

Menurutnya, beliau yakin PR akan kekal dan tidak berlaku seperti mana harapan yang diletakkan oleh BN supaya Pas keluar PR ataupun mana-mana satu parti keluar PR.

Beliau berkata, PKR juga lebih mengenali kebaikan orang Pas, niat dan perjuangan mereka di sebalik tohmahan yang dilemparkan itu kepada parti itu oleh BN.

“Kefahaman kami dalam PR, jauh lebih baik dan kami bersama menjaga hak yang termaktub dalam perlembagaan serta perkara yang sudah diputuskan dalam Buku Jingga,” katanya.

Pengerusi DAP Selangor, Teresa Kok pula mengakui sememangnya tidak pernah berlaku percanggahan yang merosakkan hubungan antara Pas, DAP dan PKR di Selangor.

Malah katanya, peluang bergabung dalam PR memberi kelebihan kepada mereka berdamping dengan kaum Melayu dan umat Islam lebih erat lagi.

“Sejak pemerintah PR di Selangor lima tahun lalu, kerjasama ketiga-tiga parti baik.

“Kalau dahulu DAP jarang berpeluang mendekati orang Melayu dan masuk kampung merayakan perayaan dan program orang Islam. Tetapi selepas bersama, ada banyak peluang untuk bersama mereka tanpa ada jurang,” katanya./SinarHarianOnline


Pil Untuk Lelaki Yang Lemah Tenaga Batin..Power!!!!!
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...