Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Mei 06, 2012

Wan Azizah nasihat Azmin lawat ibunya


Wan Azizah

SHAH ALAM - "Azmin sebaiknya melawat dan menziarahi ibunya kerana itu salah satu tanggungjawab beliau sebagai anak," kata Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Beliau ditemui wartawan pada Majlis Makan Malam Bersama Pemimpin Pakatan Rakyat di bandar i-City di sini, malam tadi.
Diminta mengulas kenyataan oleh ibu Azmin, Dr Wan Azizah berkata: "Saya menasihatkan kepada Azmin supaya pergi berjumpa dengan ibunya."

Ibu Azmin, Che Tom Yahaya berkata, pintu rumahnya belum tertutup buat Azmin, Timbalan Presiden PKR.

Menurut Che Tom, dia masih mengharapkan anaknya itu pulang semula ke pangkuan keluarga, untuk menautkan kembali hubungan yang sudah terjurang antara Azmin dengan adiknya, Umi Hafilda.
“Saya dan abahnya (Allahyarham Ali Omar) sudah berikan dia didikan yang cukup, ilmu akhirat, adat resam, budi bahasa. Sebagai ibu, saya sayangkan dia dan harap dia berubah," katanya.

Mengulas mengenai klip video seks yang dikaitkan dengan Azmin, Dr Wan Azizah berkata, itu adalah satu helah Umno yang tidak boleh diterima.
"Ini satu cara Umno yang telah saya lalui, kalau ikut hukum syarak, kena bawa empat saksi, kena ikut betul-betul cara Islam.

"Kalau nak bandingkan (isu) Presiden MCA (Datuk Seri Dr Chua Soi Lek) pun ada juga, tapi dia (Soi Lek) mengaku, politik tidak sepatutnya begini," kata beliau lagi.

Isteri kepada Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim ini juga berkata, orang ramai boleh berdebat mengenai sesuatu isu berkaitan negara, tetapi tidak harus membawa politik ke tahap yang "tidak elok."

Majlis makan malam itu anjuran Dewan Pemuda Pas Kelantan turut dihadiri Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat; Timbalan Pengerusi DAP, Dr Tan Seng Giaw; Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad dan Ketua Dewan Pemuda Pas Kelantan, Abdul Latif Abdul Rahman.
Program itu yang dihadiri hampir 1,000 orang bertujuan mengumpul dana Dewan Pemuda Pas Kelantan bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang./SinarHarian

KEMPEN KUBURKAN UMNO/BN PADA PRU13 (SOKONG SILA KLIK)   
 
   Artikel Yang Wajib Di Baca Oleh Umat Islam Malaysia!!!  
  DSAI Jawab Tuduhan Umno Isu Israel
#Anda Bakal Jutawan Online##
    

1 ulasan:

  1. Salam Tuan,

    Bukan hanya ustaz yang cakap.

    Dunia kedoktoren juga kata, apabila seseorang itu sudah dekat ajalnya :

    1. Cakap tidak macam biasa
    2. Cakap merapu
    3. Otak tidak berfungsi tepat
    4. Permintaan pbenda yang pelik-pelik
    5. Organ semacam tidak berinterkasi antara satu sama lain
    dll.

    Maka kita lihat apa rupa UMNO sekarang :

    1. Presiden UMNO bila mula start ceramah (macam di Kelantan tempoh hari), ha .. sudah merepek, Cakap bukan macam PM, tapi macam Ketua Gangster yang rasa dirinya terancam. Takut menggila.

    2. Pimpinan UMNO tidak stabil. Kementerian yang wanita sepatutnya pegang, dipegang oleh suara garau.

    3. Apa saja kes rasuah berbilion, UMNO tidak terasa sakitnya, bahkan semakin seronok.

    4. Bawah UMNO, polis yang sepatutnya jaga rakyat, pukul rakyat pula, macam gerombolan singa meratah seekor kijang.

    5. UMNO sudah pekak tua, bincang suara rakyat di parlimen, telinga mereka bertebat, macam orang tua "eehh..ehhh..ngeehhh" habis pekak, marahkan orang lain pulak.

    6. Maka ini bermakna UMNO BN, sudah dalam keadaan Na'Zak.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...