Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Julai 21, 2013

NGO Umno!! Marah Kepada Pemuda PAS... Bagi Admin Pemuda PAS Terbaik!!!!

NGO Melayu umno kecam Pemuda PAS kerana kutuk penculikan

Satu gabungan NGO Melayu umno mengecam Dewan Pemuda PAS  Malaysia (DPPM) kerana mengutuk penculikan dan serangan terhadap Ng Mun Tatt, yang dituduh menghina Islam oleh penculiknya.

"Sebelum DPPM  menyalak tidak tentu arah dalam usaha menagih populariti dengan mengeksploitasi isu ini, kami berharap pihak PAS membuat penyelidikan yang mendalam terlebih dahulu.

NONE"Ng (kanan) hanya sekadar membuat penafian (bahawa dia
menghina Islam) tanpa dikemukakan apa-apa bukti sehingga DPMM menganggapnya cukup untuk berlari menyembah pemuda Cina tersebut," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Gabungan yang digelar 'Gabungan NGO  Umno -Melayu' itu merujuk kepada kenyataan Setiausaha Pemuda PAS, Khairul Faizi Ahmad Kamil yang mengutuk penculik tersebut kerana menggunakan agama untuk mewajarkan tindakan jenayah mereka.

Khairul Faizi memberitahu Harakahdaily semalam bahawa penculik tersebut, yang juga turut memukul Ng, adalah pihak yang menghina Islam.

Bagaimanapun, gabungan itu mendakwa PAS sendiri bersekongkol dengan DAP yang didakwanya sebuah parti yang amat rasis.

Ng telah diculik pada 16 Julai dan kemudiannya dibebaskan dalam keadaan bogel dengan kata-kata "saya menghina Islam" tertulis di badannya selepas keluarganya membayar wang tebusan.

Keluarga  Ng telah menafikan pemuda itu telah menghina Islam dan penculikannya  adalah semata-mata untuk mendapat wang daripada keluarga.

Bagaimanapun, Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata semalam, walaupun penculikan itu didorong untuk mendapatkan wang, tetapi ia juga adalah satu tindak balas terhadap blogger seks Alvin Tan dan Vivian Lee yang didakwa menghina Islam.

Malaysiakini

Admin : Kah kah kah kah.....Pemuda PAS Terbaik!!!!!! Ngo umno Bangang!!!!!!!!!!
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...