Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Oktober 16, 2011

AMK Jelajah Malaysia!!! Bongkar Kejahatan UmnoBN Yahudi Kepada Rakyat..!!

AMK jelajah Malaysia pertahan Anwar, bongkar Scorpene

KUALA LUMPUR: Angkatan Muda KEADILAN Malaysia (AMK) akan menjelajah seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak, sebagai persiapan menghadapi Pilihan Raya Umum ke 13 akan datang.
Dalam siri jelajah yang dinamakan ‘Jelajah Untuk Muafakat & Penyebaran Maklumat’ atau ‘Jumpa Rakyat’ itu, AMK akan membongkar pelbagai isu semasa termasuk perbicaraan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan skandal Scorpene.

Perbicaraan Fitnah II menyaksikan terbaru, pakar tulang belakang Jerman, Dr Thomas Hoogland, dan bekas teman sekampus Mohd Saiful Bukhari-pengadu dalam kes itu- memberi keterangan di mahkamah.
Selain isu itu, AMK juga dijangka mendedahkan rasuahScorpene, membabitkan pemberian komisen berjumlah lebih RM500 juta  yang kini sedang difailkan di Mahkamah Tinggi Perancis.

Manakala belanjawan yang dikemukakan Pakatan Rakyat serta agenda yang terkandung dalam Buku Jingga, juga akan dikupas dalam siri jelajahnya ke seluruh negara.

“AMK akan memastikan maklumat dan penerangan disampaikan kepada setiap anggota seperti perkembangan kes fitnah terhadap Datuk Seri Anwar dan kelebihan Belanjawan Pakatan Rakyat 2012 yang diciplak oleh Belanjawan kerajaan Barisan Nasional.

“Begitu juga isu skandal rasuah kapal selam Scorpene dan manifesto Buku Jingga perlu diperjelaskan kepada rakyat,” kata Timbalan Ketua Penerangan AMK, Rozan Azen Mat Rasip.

Menurut Rozan, program Jumpa Rakyat yang dikendalikan Biro Penerangan AMK itu akan menumpukan fokus kepada lebih 90 kawasan Parlimen dan Dewan Undangan Negeri yang bakal ditandingi KEADILAN bermula November ini.

Justeru satu rangka lanjutan tersusun bagi meneruskan kerja tersebut melalui siri program telah pun bermula di Sik dan Padang Besar di Kedah pada Jumaat, 14 Oktober lalu.

Maklumat program ‘Jumpa Rakyat’ dan perkembangan terkini Angkatan Muda KEADILAN boleh diperolehi dengan melayari laman web www.angkatanmuda.net..KeadilanDaily

Pil Untuk Lelaki Yang Lemah Tenaga Batin..Power!!!!!

Free Advertising - Get millions of visitors for your website for FREE!

Menyokong Perjuangan DSAI
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...