Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Januari 30, 2016

PRU14 : PARTI PAS KENA MENHORMATI PKR

 Azmin Ali

KOTA BHARU - Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengharapkan parti politik pembangkang mengekalkan prinsip 'satu lawan satu' dalam PRU14 akan datang, biarpun Pas kini enggan bekerjasama dengan PKR, DAP dan Parti Amanah Negara (Amanah). 

Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali berkata, parti politik pembangkang perlu mengikat persefahaman atas dasar bersama untuk mengekalkan  asinsip berkenaan.

"Kalau kita boleh mengikat persefahaman ini atas dasar bersama ... saya percaya kita akan beri kesan yang cukup positif dalam pilihan raya umum akan datang," katanya kepada pemberita selepas menghadiri taklimat tertutup PKR Kelantan di sini, hari ini.
  
Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas adakah PKR akan membantu Amanah, sebuah parti serpihan Pas untuk bertanding di Kelantan pada PRU14 akan datang. 

Mengulas lanjut, Mohamed Azmin yang juga Menteri Besar Selangor berkata kerjasama terjalin antara PKR dan Amanah perlu dihormati Pas walaupun Pas menolak untuk berada dalam Pakatan Harapan yang turut disertai DAP. 

Pas, yang dahulunya sekutu PKR dan DAP dalam Pakatan Rakyat, telah keluar daripada pakatan itu ekoran pergeseran politik.

sh

IKLAN PENAJA Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini :

http://autod9.com/army
http://www.kelabsimkad.com


 
http://iklanviral.blogspot.my/

3 ulasan:

  1. Nak satu lawan satu di Kelantan boleh aje... Biar PAS tentukan kawasan mana yg PAS nak bertanding dulu.. Lepas tu pandai2 lah PKR berbahagi2 dgn PAN akan kerusi2 yg tinggal..

    BalasPadam
  2. Mu nak masuk bertanding di kelate jugok ko wan Rosli weii..
    G tulo hadi awe di marang je la
    Dio nok kaloh doh tu ngan Rahman bakar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Habis tu takkan nak biarkan virus PAN menular di Kelantan.. Tidak sesekali..

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...