Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Januari 06, 2016

PANAS!!! : PEMIMPIN UMNO SANGAT DUKACITA DENGAN PARTI PAS..kikikiki

 

Seorang pemimpin bahagian Umno mengecam apa yang didakwanya sebagai satu tindakan terburu-buru daripada Majlis Syura Ulama PAS yang menolak kerjasama lebih rapat dengan kerajaan dan memberi amaran bahawa ia merugikan ke arah penyatuan umat Islam di negara ini.

Ketua Umno Cheras Datuk Syed Ali Alhabshee Syed Ali berkata demikian ketika mengulas pengumuman majlis syura ulama hari ini bahawa PAS tidak akan menyertai Umno mahupun menjadi sebahagian daripada pemerintah BN.

"Hari ini, sudah jelas kepada umat Melayu di negara ini bahawa PAS yang enggan bekerjasama dengan Umno, mereka terlalu oportunis dan hanya mementingkan agenda politik," katanya yang dipetik melalui blog.

Beliau berkata adalah adalah amat mendukacitakan kerana PAS mengambil sikap menolak salam perpaduan yang dirintis oleh Umno menerusi keyataan terbuka Datuk Seri Najib Razak semasa ucapannya pada Perhimpunan Agung Umno baru-baru ini.

Ini, kata Syed Ali, bertentangan dan tidak mencerminkan prinsip asas parti itu yang kononnya berjuang atas landasan Islam.

Beliau berharap PAS akan menimbang semula keputusannya kerana Umno ikhlas mahu kerjasama mereka untuk memastikan perpaduan di kalangan orang Melayu-Islam.

Beliau juga berkata Majlis Syura Ulama sepatutnya mengadakan pertemuan atau perbincangan tidak rasmi dengan Umno sebelum membuat sebarang keputusan yang dilihat tidak menguntungkan kepada perkembangan politik orang Melayu.

Syed Ali berkata walaupun beliau menghormati pendirian PAS, Umno bukan sebuah parti picisan yang perlu merayu untuk menjalin kerjasama dengan parti berkenaan.

Katanya, Umno mewakili majoriti orang Melayu dan berada pada kedudukan yang cukup baik untuk membentuk sebuah kerajaan yang dinamik melalui BN.

"Jelas mereka tidak mempunyai iltizam untuk berusaha membawa penyatuan umat berasaskan kepentingan masa depan orang Melayu," katanya.

mk

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?
Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :
Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement
Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan
Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan
Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army 


 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...