Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Januari 29, 2016

PANAS!! : PARTI DAP BUAT PEMIMPIN UMNO KEPANASAN...WAJIB BACA.

 Kaunter Tabung Haji

DAP menuntut audit menyeluruh dan telus ke atas penyata kewangan Tabung Haji yang menunjukkan kerugian sebanyak RM351 juta.

Timbalan Bendahari Agong DAP Nga Kor Ming berkata, audit yang telus adalah wajib untuk menjamin supaya wang simpanan 8 juta umat Islam di Tabung Haji terjamin dan tidak terjejas.
"Penyata kewangan Tabung Haji bagi tahun kewangan 31 Disember 2014 menunjukkan rizab terkumpul negatif iaitu kerugian terkumpul sebanyak RM351 juta.

"Dengan kata lain, sekiranya pendeposit-pendeposit Tabung Haji mahu mengambil kembali simpanan sebanyak RM54.358 bilion, semua aset Tabung Haji adalah tidak cukup untuk membayar simpanan tersebut dan kekurangan dana adalah sebanyak RM351 juta," ujar Kor Ming yang juga Ahli Parlimen Taiping.

Keadaan ini, katanya menjadi lebih serius apabila Bank Negara memberi amaran menerusi suratnya kepada Menteri berkenaan berhubung aset Tabung Haji yang lebih rendah daripada liabilitinya, iaitu 98 sen aset berbanding RM1 liabiliti.

Beliau menambah, tindakan segera perlu diambil sebelum Tabung Haji menanggung kerugian yang lebih besar dan satu audit penuh yang telus adalah perlu demi
menjamin hak-hak pendeposit.

"Kerajaan digesa menubuhkan jawatankuasa khas yang berkecuali untuk menjalankan audit penuh dan jawatankuasa tersebut perlu bertanggungjawab kepada Parlimen.

"Laporan audit perlu dibentang kepada Dewan Rakyat untuk diperiksa demi menjamin hak-hak pendeposit," ujarnya.

mdl

IKLAN PENAJA Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini :

http://autod9.com/army
http://www.kelabsimkad.com
 


 
http://iklanviral.blogspot.my/

2 ulasan:

  1. Tangkap jerung2 yg mengepalai TH tu termasuk pengerusinya

    BalasPadam
  2. Bila ditanya lagi Malaikat " awak ada duit tapi mengapa tak menunaikan fardhu haji? Maka jawablah dgn lidah yg fasih,duit saya telah habis dirembat oleh syaitan-syaitan ada dikeliling TH.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...