Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Januari 22, 2016

PANAS!! : NURUL IZZAH ANWAR CABAR BOS SPR YANG BARU.

Nurul Izzah Anwar

SHAH ALAM - Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang baharu, Datuk Seri Mohd Hashim Abdullah digesa membuktikan badan itu bebas daripada tekanan politik dalam tempoh tiga bulan.
Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar berkata pengalaman Mohd Hashim  sebagai timbalan badan itu selama 16 bulan lalu sepatutnya dapat dimanfaatkan untuk melunaskan kredibiliti SPR yang tercalar.

"Lebih 250,000 rakyat turun ke jalanan melahirkan kekecewaan terhadap SPR dilihat mengguna kuasa untuk mengekalkan kuasa sebuah barisan politik semata-mata," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Mohd Hashim yang sebelum ini selaku Timbalan Pengerusi SPR dilantik sebagai pengerusi baharu SPR berkuat kuasa Ahad lalu.

Pelantikan Mohd Hashim, 62, bagi menggantikan Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof yang tamat tempoh perkhidmatan setelah mencapai usia 66 tahun pada Sabtu lalu, seperti termaktub dalam Fasal (3) Perkara 114 Perlembagaan Persekutuan.

Perkara itu diumumkan Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Dr Ali Hamsa sambil berkata ia telah mendapat perkenan Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah mengikut Fasal (1) Perkara 114 Perlembagaan Persekutuan.

Mengulas lanjut, Nurul Izzah juga mencabar Mohd Hashim membuat beberapa perubahan segera termasuk reformasi sistem pilihan raya agar benar-benar bersih dan adil.

"SPR perlu mendaftarkan pengundi secara otomatik apabila mencapai umur 21 tahun, kempen pilihan raya umum yang lebih panjang, dan akses media yang adil bagi kesemua parti politik yang bertanding," jelasnya.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement
Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan

Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

3 ulasan:

  1. Selamat datang ke House of gereja Illuminati di mana anda boleh menjadi kaya terkenal dan popular dalam kehidupan, Sertai persaudaraan Great Illuminati di seluruh dunia, Kami berada di sini untuk membantu anda menukar dan mengubah hidup anda dengan cara yang paling positif. menyertai Illuminate kultus dalam talian hari ini dan mendapatkan wang segera 55 juta dolar dengan rumah percuma di mana-mana anda memilih untuk hidup di dunia dan juga mendapat 300,000 dolar bulanan gaji Jika anda berminat sila emailkan bawah illuminatihomeofrichs@gmail.com OR Call untuk menyertai +2349033375429 Jika anda tidak mahu untuk menyertai Illuminati tidak membaca mesej ini. Peraturan * Anda mestilah berumur 18 tahun. * Anda tidak perlu membincangkan rahsia Illuminati kepada sesiapa. * Kami tidak berminat untuk sesiapa yang telah mendapat pengetahuan mereka tentang Illuminati berdasarkan apa yang mereka telah mendengar dari Media Massa (Berita atau Seni Persembahan), Conspiracy Ahli teori (Authors Amatur atau Profesional atau Spekulator), Internet Khabar angin, atau bid'ah lain. * Sebaik sahaja anda menyertai Illuminati dalam tempoh seminggu daripada keahlian anda, anda akan mencapai matlamat yang paling besar dalam kehidupan dan juga mempunyai kekayaan dan kemasyhuran. * Tidak ada yang membuang mesej daripada GREAT Illuminati jika dibuang orang itu akan disiksa siang dan malam. * Kegagalan untuk memaksa kepada perintah dan peraturan GREAT Illuminati akan melihat kemasyhuran dan kekayaan anda diambil kembali. *. Salah satu peraturan Illuminati adalah "Kami tidak bercakap mengenai Illuminati" jadi saya tidak boleh mengatakan terlalu banyak mengenainya di sini. Jika anda benar-benar berminat kembali kepada kami melalui E-mel: illuminatihomeofrichs@gmail.com ATAU hubungi +2349033375429 Jangan bermain permainan minda.

    BalasPadam
  2. Ia ada untuk memberikan kebebasan kepada Kemanusiaan. Organisasi ini aman. Illumminati berada di semua bahagian dunia. Organisasi ini mengalu-alukan setiap orang untuk menyertai. Tidak ada pengorbanan manusia dalam bentuk apapun di Illuminati.

    Kami mengambil orang, semua jenis, lelaki, wanita dan orang muda. Untuk menyertai Illuminati, hanya mengambil masa 30 minit, menjadi kaya hanya boleh mengambil 2 jam. Kami mempunyai banyak kelebihan dalam Illuminati.
    Kami memberi ahli kami $ 3,000 setiap minggu.
    Kami memberi ahli kami $ 2,000,000 / = setiap bulan.
    Ahli kami bebas untuk pergi ke mana-mana negara pilihan mereka pada bila-bila masa.
    Sekiranya seseorang memberi kami ahli, kami memberi orang itu dengan segera $ 1000 US Dollar setiap orang yang dia bawa untuk menyertai kami.
    Ramai orang telah menyertai kami, Pastors, Pemuzik, Usahawan, Guru, Selebriti, Peladang, Pelakon Filem. NGO dan lain-lain yang tidak dapat kami jelaskan di halaman ini.

    Sertai kami hari ini dan menjadi kaya, hantar e-mel ke: illuminatisupreme01@gmail.com
    Anda boleh menyertai hari ini dan mengubah hidup anda. atau hubungi kami di whatsapp +2349038521315

    BalasPadam
  3. Salam dari ORDER OF THE ILLUMINATI yang agung kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persaudaraan Illuminate di mana anda boleh memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa ada pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 500,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baharu kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama peluang dalam hidup ini untuk mereka menjadi terkenal.

    FAEDAH DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI ILLUMINATE.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 500,000 USD.
    2. KERETA Sleek Dream baharu bernilai USD $ 200,000 USD
    3. Rumah idaman yang dibeli di negara pilihan anda dan banyak lagi

    CATATAN; anda boleh menyertai persaudaraan Illuminati dari mana-mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dsb.,

    NOTA: jika anda berminat sila hubungi kami melalui kami
    e-mel: greatilluminati94@gmail.com

    Salam TEMPLE ILLUMINATE AMERIKA SYARIKAT

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...