Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, November 18, 2015

PANAS!! : 20 CAWANGAN UMNO MAHU NAJIB LETAK JAWATAN...

 Lepaskan jawatan, Umno bukan milik Najib
KAJANG - Selepas 13 Umno cawangan Teluk Kemang mendesak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak melepaskan jawatannya Oktober lalu, semalam Umno Sepang pula tambil membuat perkara sama menentang kepimpinan parti.

Kumpulan yang disertai sembilan wakil dalam bahagian Sepang itu berkata, ahli Umno perlu mempertahankan parti keramat itu, bukannya individu tertentu.

Ketua Umno Cawangan Rista Villa Perdana, Rushdan Mohamed berkata, Umno bukan milik peribadi Datuk Seri Najib, dan mereka berharap perkara yang membimbangkan sekarang diselesaikan segera sebelum Umno dan BN ditolak dalam PRU14 akan datang.

"Saya tak nampak hari ini apaila bersama akar umbi, bersama pengundi bahawa Umno dan BN akan dipilih sekali lagi.

"Jadi saya amat berharap dan merayu kepada Datuk Seri Najib Tun Razak untuk meletakkan jawatan sebagai Perdan Menteri dan seterusnya Presiden Umno, jika Datuk Seri sayangkan parti keramat ini, sudah sampai masanya kerana masa diberikan lama sekali untuk Datuk Seri selesaikan masalah," katanya dalam satu sidang media khas semalam.

Beliau yang juga bekas Pengarah War Room BN Sepang ketika PRU13 lalu menegaskan, terdapat lebih 20 cawangan dalam Sepang setuju dengan tindakan ini.

sh
 
 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...