Jumaat, Julai 22, 2011

8 ulasan:

  1. Sistem demokrasi yg kotor akan jatuh setandang...tak kira kerajaan atau pembangkang...Tuhan akan gantikan dgn sistemNya melalui orgNya....dunia dah terlalu hancur akibat dari sistem bikinan yahudi laknatullah ini....janji Tuhan pasti berlaku

    BalasPadam
  2. CCTV biasa di letak tempat yang tinggi bukan dihadapan kenderaan.

    Saya belum pernah melihat CCTV di letak di tempat rendah begitu

    BalasPadam
  3. memang dah agak apa pun bukti yg dikeluarkan oleh pihak polis atau para bloger...puak2 pakatan haram akan spin punya.....bukti tentang kejijikan nuar brahim dah puluhan di keluarkan dan ada antaranya dah terbukti dimahkamah ianya adalh benar...tapi mcm biasa....anwar terlalu suci pd kau orang....semua polis jahat..tak boleh pakai tapi bila ada masalah kau orang cari polis jugak...dasar hipokrit...

    BalasPadam
  4. mana boleh percaya kepada puak2 fasik (umno)

    BalasPadam
  5. kami kena sucikan la pemimpin kami...
    macam korang juga ... sucikan tok jib kau.

    BalasPadam
  6. meme CCTV tu polis sengaja letak kt situ awal2 lg..dia target dah nk langgar mat sabu kt tmp tu..hang x nmpak ka CCTV tu...tuu kat kaki lima tuu..hahhaha Maharaja Lawak semakin mejd-jd lawaknya..:D

    BalasPadam
  7. Eh ada tak video macam mana tergadainya Pulau Batu Putih dan Tergadainya Tanjong Pagar..? Kalau ada nak tengok juga..

    BalasPadam
  8. 1- Polis tak ada niat nak langar.. nampak motosikal cuma hempit ke tepi jalan aja,

    2- Motor buat u-turn langar bahu jalan dan terlangar fender sebelah kanan kereta polis yang jalan lorong kanan (bukan ke sepatutnya kereta jalan lorong kiri kita mandu sebelah kanan?)

    3 - Tapi kalau tengok simulation memang niat polis nak hempit motor. Tak salah kan hempit motor? Salah ke..?

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng