Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Januari 30, 2016

PANAS!! : PENYOKONG NAJIB BERSYUKUR..KAH KAH KAH KAH..

Najib

KOTA BHARU - Veteran Umno Kelantan dan Majlis Bekas Wakil Rakyat (Mubarak) Kelantan bersyukur kerana Perdana Menteri Datuk Seri, Najib Tun Razak telah dibebaskan daripada belenggu dakwaan penglibatan dengan isu derma RM2.6 bilion dan isu-isu yang berkaitan dengannya. 

Pengerusi Veteran Umno Kelantan merangkap Naib Pengerusi Kanan Mubarak Kelantan, Datuk Rozali Isohak berkata pengumuman Peguam Negara, Tan Sri Mohamed Apandi Ali yang mendapati perdana menteri tidak melakukan kesalahan jenayah berhubung isu-isu tersebut adalah sesuatu yang sangat dialu-alukan oleh ahli Umno dan masyarakat Malaysia amnya. 

"Setelah sekian lama isu tersebut membelenggu senario politik negara kita. Ianya dianggap sudah berakhir dengan pengumuman Tan Sri Peguam Negara," katanya dalam satu kenyataan hari ini. 
Rozali berkata segala dakwaan terhadap Najib berhubung isu-isu itu jelas menunjukkan ada beberapa pihak yang cuba menjatuhkan perdana menteri secara tidak sah. 

"Veteran Umno Kelantan berharap dengan pengumuman tersebut perdana menteri bolehlah menumpukan perhatian kepada perkara lain yang penting untuk pembangunan negara seperti isu kenaikan kos sara hidup yang dihadapi rakyat," katanya.

Rozali berkata, Veteran Umno Kelantan dan Mubarak Kelantan juga berharap semua pihak boleh menerima keputusan tersebut dengan hati yang terbuka. 

Selasa lepas, Peguam Negara membersihkan Najib daripada sebarang salah laku jenayah berkaitan isu dana RM2.6 bilion dan SRC International.

sh

IKLAN PENAJA Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini :
http://autod9.com/army 
http://www.kelabsimkad.com


 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...