Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, Januari 11, 2016

PAKATAN HARAPAN : ISU RAKYAT AGENDA UTAMA.


Pakatan Harapan enggan terjerumus dalam polemik politik tidak menguntungkan rakyat selepas PAS hari ini menyatakan pendiriannya terhadap salah satu parti dalam gabungan itu sekali lagi.

Dalam kenyataan bersama dibuat PKR, DAP dan Parti Amanah Negara (AMANAH), gabungan itu menyatakan polemik berpanjangan hanya akan mengalihkan perhatian mereka daripada memperkatakan isu kepentingan rakyat, selain "membendung keborosan Umno dan BN".

"Malah polemik politik berlebihan itu tidak disenangi rakyat dan memberi kelebihan kepada Datuk Seri Najib Razak untuk kekal berkuasa," kata kenyataan itu.

Ia ditandatangani Setiausaha Pakatan Harapan, Datuk Saifuddin Abdullah; Setiausaha Agung PKR, Rafizi Ramli, Setiausaha Organisasi, DAP Anthony Loke; dan Setiausaha Agung AMANAH, Anuar Tahir.

Pagi tadi PAS menyatakan selain Umno, AMANAH adalah musuh baru parti itu selepas kewujudannya dilihat bakal menyebabkan pengagihan kerusi dalam pilihan raya berubah.

PAS masih bekerjasama dengan PKR tetapi memutuskan hubungan dengan DAP selepas mereka pernah bersama-sama membetuk Pakatan Rakyat.

Kemunculan AMANAH kemudian membentuk gagasan baru iaitu Pakatan Harapan.

Timbalan Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man pula menegaskan parti itu tidak akan menyerahkan kerusi yang ditandinginya kepada parti lain walaupun tetap dengan prinsip mahukan pertandingan satu lawan satu dengan BN.

Sementara itu salah seorang tokoh AMANAH, Hanipa Maidin, berkata partinya tetap menganggap PAS sebagai rakan.

Melalui Twitter, Ahli Parlimen Sepang itu menulis: "PAS mengisytiharkan AMANAH sebagai musuhnya. Biarlah. Kami (AMANAH) tetap menganggap PAS sebagai kawan kami walaupun sesetengah kawan boleh bersifat sangat nakal".

mk

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?
Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :
Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement
Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan
Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan
Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army 



 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...