Previous
Next Post »

6 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
8 September 2011 3:22 PG delete

tak kira siapa.. BN or PAS, yang fitnah orang pasti tak tertanggung dosanya.. jika 1 orang percaya kata2 fitnah anda, bayangkan jika 1 juta orang percaya fitnah anda, berapa banyak dosa dah tu??? bagilah ceramah yang membawa kepada kebaikan, ni ceramah mengutuk orang lain jer, kerja mengutuk, cukup bulan terima gaji.. cuba bagi ceramah untuk menjana ekonomi negara or negeri ker, ade gak faedah nye. cuba try sekejap lupakan sengketa.. sama2 tingkatkan ekonomi, tolong rakyat yang miskin sama2.. cuba aku kutuk ko hari2, ko marah tak? cam gitulah kalau ko kutuk orang lain hari2?? orang marah jugak?? pastu siapa yang nak mengalah, takde sape yang akan mengalah, dah tu nak gaduh sampai bila, bila yang nak bersatu ni... api nie tak boleh dipadamkan dengan api, boleh padam ngan air, lagi satu kalau budak kecik senang nak lentur, nie dah tua bangka hati dah keras nak lentur kena cari cara lembutkan hati, nie kutuk2 24jam sampai ape faedah nye... dah takde idea lain ke?? masalah lain berlambak lagi, banyak lagi masalah lain yang perlu diselesaikan, nie duduk bagi ceramah mengutuk je, ape faedah kepada ank2 muda yang susah, tak berpelajaran, menganggur, masalah sosial..... tak paham betula lah aku ngan orang zaman sekarang nie..... cuba diam dari mengutuk orang sebentar!!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Oktober 2011 5:00 PTG delete

aku sokong dgn yg atas nie..zaman sekarang mslh sosial makin meningkat..cube kt sume bersatu padu untuk menangani segala isu yg ade..kt nie sesame manusia..dudok satu rumpun..lbh baik kita b'muafakat..b'kerjasama..byk anasir diluar sane mannti kite sume b'pecah belah..mereka hanya bertepok tangan melihat kite sume b'balah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Oktober 2011 8:38 PTG delete

salamun alaik
aku tak tau nak undi apa kali ni
tengok pada bn....ok dah kali ni bagi aku orang pencen hadiah pilihanraya

Reply
avatar
hidayahku
AUTHOR
7 Jun 2012 6:49 PTG delete

Engko tahu ape,kalau perkara x betul,baru jadi fitnah..kalau perkara betul penyelewengan yang dibuat,kite tidak panggil fitnah..woi...habis tu,nak undi pemimpin mcm UMNO OR BN,tobat qiamat pun aku x undi..kecuali pemimpin umno dah,sedar sebelum rumah kate pergi kubur kate mari sini....

Reply
avatar
hidayahku
AUTHOR
7 Jun 2012 8:23 PTG delete

hidayah itu tidak same kdg2 kita hanya Islam pade keturunan..sbb itu kite tidak suka pade ape yg ade pade ajaran Islam yg syumul...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 September 2012 10:07 PTG delete

Manusia yang tidak mahu menerima nasihat orang lain (kearah kebaikan) memang sepatutnya dikutuk. Ceramah-ceramah sebegini perlu sentiasa diadakan kerana ia memberikan gambaran sebenar tentang apa yang berlaku di dalam negara kita, yang mana maklumat-maklumat sebegini tidak akan diperolehi melalui media-media arus perdana. Kalau penceramah tersebut didapati menyebarkan fitnah, buat repot polis. Saman. Melalak kat sini pun tak guna juga.

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng