Iklan Penaja 1

Picture

Khamis, Ogos 04, 2011

7 ulasan:

  1. tak kira siapa.. BN or PAS, yang fitnah orang pasti tak tertanggung dosanya.. jika 1 orang percaya kata2 fitnah anda, bayangkan jika 1 juta orang percaya fitnah anda, berapa banyak dosa dah tu??? bagilah ceramah yang membawa kepada kebaikan, ni ceramah mengutuk orang lain jer, kerja mengutuk, cukup bulan terima gaji.. cuba bagi ceramah untuk menjana ekonomi negara or negeri ker, ade gak faedah nye. cuba try sekejap lupakan sengketa.. sama2 tingkatkan ekonomi, tolong rakyat yang miskin sama2.. cuba aku kutuk ko hari2, ko marah tak? cam gitulah kalau ko kutuk orang lain hari2?? orang marah jugak?? pastu siapa yang nak mengalah, takde sape yang akan mengalah, dah tu nak gaduh sampai bila, bila yang nak bersatu ni... api nie tak boleh dipadamkan dengan api, boleh padam ngan air, lagi satu kalau budak kecik senang nak lentur, nie dah tua bangka hati dah keras nak lentur kena cari cara lembutkan hati, nie kutuk2 24jam sampai ape faedah nye... dah takde idea lain ke?? masalah lain berlambak lagi, banyak lagi masalah lain yang perlu diselesaikan, nie duduk bagi ceramah mengutuk je, ape faedah kepada ank2 muda yang susah, tak berpelajaran, menganggur, masalah sosial..... tak paham betula lah aku ngan orang zaman sekarang nie..... cuba diam dari mengutuk orang sebentar!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hidayah itu tidak same kdg2 kita hanya Islam pade keturunan..sbb itu kite tidak suka pade ape yg ade pade ajaran Islam yg syumul...

      Padam
    2. Manusia yang tidak mahu menerima nasihat orang lain (kearah kebaikan) memang sepatutnya dikutuk. Ceramah-ceramah sebegini perlu sentiasa diadakan kerana ia memberikan gambaran sebenar tentang apa yang berlaku di dalam negara kita, yang mana maklumat-maklumat sebegini tidak akan diperolehi melalui media-media arus perdana. Kalau penceramah tersebut didapati menyebarkan fitnah, buat repot polis. Saman. Melalak kat sini pun tak guna juga.

      Padam
    3. DENGAN IBU GOMES DIHONGKONG
      ANDA PASTI DI BANTU KARNA KAMI SUDAH MEMBUKTIKANYA
      Pusat Pesugihan di Tanah Jawa Timur
      Apakah anda mempunyai masalah dibawah ini:
      - Kesulitan Ekonomi
      - Banyak Hutang
      - Rejeki Seret
      - Susah Mencari Pekerjaan
      - Susah jodoh
      - Pasangan Selingkuh
      - Sakit menahun dan di vonis dokter tidak akan bisa sembuh
      - Belum Mempunyai keturunan

      Ki DARMO Siap menjadi perantara hajat dibawah ini: jual beli tuyul
      -Pesugihan Dana Gaib-Pesugihan Tuyul
      - Pesugihan Tanpa tumbal
      - Pesugihan Kakang Kawah Adi Ari-ari
      - Pesugihan Tuyul
      - Pesugihan Buto Ijo
      - Pesugihan Nyi Blorong
      - Pesugihan Kembang Kantil
      - Pasang Susuk kembang Kantil
      - Pelet Mimi lan Mintuno
      - Pengasihan Semar Mesem
      - Pengasihan Jaran goyang
      - Memisahkan Pasangan Selingkuh
      - Pengobatan Kanker, HIV, dll
      - Ritual Memohon Keturunan
      - Backing Usaha
      - Pengisian Benda Pusaka
      - Mengusir Hantu dll
      - Pencalonan Lurah, Camat dll
      - Ritual Enteng Jodoh
      ATAU BERMINAT ANGKA TOGEL DI JAMIN TEMBUS 2D,3D,4D,5D,6D,7D,
      ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI DARMO--http://sayajual-awakbeli.blogspot.com

      Apakah anda sudah malang melintang alias kesana kemari ikhtiar mencari, dukun, paranormal, kyai dll, tetapi belum cocok atau jodoh. Maka tidak ada salahnya anda ikhtiar bersama Kami.dengan HUBUNGGI NOMOR -AKI DARMO 082-310-142-255

      Padam
  2. aku sokong dgn yg atas nie..zaman sekarang mslh sosial makin meningkat..cube kt sume bersatu padu untuk menangani segala isu yg ade..kt nie sesame manusia..dudok satu rumpun..lbh baik kita b'muafakat..b'kerjasama..byk anasir diluar sane mannti kite sume b'pecah belah..mereka hanya bertepok tangan melihat kite sume b'balah..

    BalasPadam
  3. salamun alaik
    aku tak tau nak undi apa kali ni
    tengok pada bn....ok dah kali ni bagi aku orang pencen hadiah pilihanraya

    BalasPadam
  4. Engko tahu ape,kalau perkara x betul,baru jadi fitnah..kalau perkara betul penyelewengan yang dibuat,kite tidak panggil fitnah..woi...habis tu,nak undi pemimpin mcm UMNO OR BN,tobat qiamat pun aku x undi..kecuali pemimpin umno dah,sedar sebelum rumah kate pergi kubur kate mari sini....

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive