TOLONG!! SILA KLIK BANNER INI..

Khamis, Ogos 04, 2011

Ceramah Mat Sabu Terbaru!! (video)

Mat Sabu: Malaysia & Myanmar The Most Undemocratic In Southeast Asia




Iklan Penaja
 


Jawapan Kepada Puak-Puak Umno Yang Kurang Didikkan Agama..!!

6 ulasan:

  1. tak kira siapa.. BN or PAS, yang fitnah orang pasti tak tertanggung dosanya.. jika 1 orang percaya kata2 fitnah anda, bayangkan jika 1 juta orang percaya fitnah anda, berapa banyak dosa dah tu??? bagilah ceramah yang membawa kepada kebaikan, ni ceramah mengutuk orang lain jer, kerja mengutuk, cukup bulan terima gaji.. cuba bagi ceramah untuk menjana ekonomi negara or negeri ker, ade gak faedah nye. cuba try sekejap lupakan sengketa.. sama2 tingkatkan ekonomi, tolong rakyat yang miskin sama2.. cuba aku kutuk ko hari2, ko marah tak? cam gitulah kalau ko kutuk orang lain hari2?? orang marah jugak?? pastu siapa yang nak mengalah, takde sape yang akan mengalah, dah tu nak gaduh sampai bila, bila yang nak bersatu ni... api nie tak boleh dipadamkan dengan api, boleh padam ngan air, lagi satu kalau budak kecik senang nak lentur, nie dah tua bangka hati dah keras nak lentur kena cari cara lembutkan hati, nie kutuk2 24jam sampai ape faedah nye... dah takde idea lain ke?? masalah lain berlambak lagi, banyak lagi masalah lain yang perlu diselesaikan, nie duduk bagi ceramah mengutuk je, ape faedah kepada ank2 muda yang susah, tak berpelajaran, menganggur, masalah sosial..... tak paham betula lah aku ngan orang zaman sekarang nie..... cuba diam dari mengutuk orang sebentar!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hidayah itu tidak same kdg2 kita hanya Islam pade keturunan..sbb itu kite tidak suka pade ape yg ade pade ajaran Islam yg syumul...

      Padam
    2. Manusia yang tidak mahu menerima nasihat orang lain (kearah kebaikan) memang sepatutnya dikutuk. Ceramah-ceramah sebegini perlu sentiasa diadakan kerana ia memberikan gambaran sebenar tentang apa yang berlaku di dalam negara kita, yang mana maklumat-maklumat sebegini tidak akan diperolehi melalui media-media arus perdana. Kalau penceramah tersebut didapati menyebarkan fitnah, buat repot polis. Saman. Melalak kat sini pun tak guna juga.

      Padam
  2. aku sokong dgn yg atas nie..zaman sekarang mslh sosial makin meningkat..cube kt sume bersatu padu untuk menangani segala isu yg ade..kt nie sesame manusia..dudok satu rumpun..lbh baik kita b'muafakat..b'kerjasama..byk anasir diluar sane mannti kite sume b'pecah belah..mereka hanya bertepok tangan melihat kite sume b'balah..

    BalasPadam
  3. salamun alaik
    aku tak tau nak undi apa kali ni
    tengok pada bn....ok dah kali ni bagi aku orang pencen hadiah pilihanraya

    BalasPadam
  4. Engko tahu ape,kalau perkara x betul,baru jadi fitnah..kalau perkara betul penyelewengan yang dibuat,kite tidak panggil fitnah..woi...habis tu,nak undi pemimpin mcm UMNO OR BN,tobat qiamat pun aku x undi..kecuali pemimpin umno dah,sedar sebelum rumah kate pergi kubur kate mari sini....

    BalasPadam

Tapak Iklan Murah..

Your image is loading...

Hanya RM5 Sebulan [ Tempah sini ]

MESIN CETAK DUIT..ATM CEPAT DUIT...
WOOWWW!! BONUS KOMISEN TAK MASUK AKAL..NAIK!! NAIK!! NAIK!! NAIK!!
KEDAI ONLINE TERKINI!! BACA IKLAN PUN DAPAT BONUS..HOT!! DAFTAR NOW!!
DARI 0 HINGGA JUTAWAN HANYA DENGAN H/P.

TAK RUGI APA PUN...ANDA BACA IKLAN DEKAT SINI ANDA DAPAT BONUS RM400.00.. LUAR BIASA...SERTAI NOW!!!


JAM TANGAN LELAKI DAN WANITA

KAMI MEMBELI TIN ALUMINIUM SECARA ONLINE..

MINYAK URUT LUAR BIASA!! BOLEH PANJANG, BESAR DAN TAHAN LAMA ZAKAR ANDA.
MINYAK URUT LUAR BIASA BOLEH PANJANG, BESAR DAN TAHAN LAMA ZAKAR ANDA. Make Money at : http://bit.ly/best_tips Make Money at : http://bit.ly/best_tips

Make Money at : http://bit.ly/best_tips
CERIAKAN ISTERI ANDA DENGAN TONGKAT ALI ORIGINAL.
Duit Dari Internet WOW Lumayan Tidak Dijangka-Jangka.

TerBaru dan Terkini!! Untuk usahawan internet.
Menjana Income Lumayan dengan www.VglobalBiz.net Memang Bestnya....


MENJADI FENOMENA, NAK TAK NAK SEMUA ORANG TERLIBAT...DAFTAR CEPAT!!


JADILAH JUTAWAN
BLOG PERTAMA DI MALAYSIA.
Rahsia Abang @ Suami Lambat Pancut [POWER!!]

" SYUKUR PADA MU TUHAN " kerana memilih aku menerima mesej ini..


Minyak pelincir unggul yang menampilkan teknologi pelinciran terkini
Program "WANG CASH" Dari Kami [ Usahawan Internet ]

Produk Untuk Minda Anak - Anak - CNI Young Intelmax [ Iklan Penaja ]

Panduan Memasak Menghasilkan Kek Coklat Yang Sedap [ IKLAN VIP ]

Pil Untuk Lelaki Yang Lemah Tenaga Batin......Power!!!


Bio Velocity™ Sleep Mate [ IKLAN VIP BERBAYAR ]


KAIN, BAJU KURUNG DAN TELEKUNG TERKINI!! [ UNTUK RAYA ]


CARA TERKINI!! JANA WANG MELALUI ONLINE SENANG!!! KLIK SEKARANG!!

Catatan Terkini...

HANYA RM10.00 SEBULAN
[ Tempah sini ]

Iklan VIP
http://www.kekcoklat.com/images/banner/banner468.gif

Iklan Penaja

Iklan Penaja
JOMHosting.NET Malaysia Cheap Web Hosting

DERMA IKHLAS KEPADA KAMI SILA " KLIK " IKLAN DI BAWAH.

Blog Agen Dsai Ikut..

CARTA BLOG PR POPULAR..!!

P.R.O - fm

Catatan Popular Daripada Agen Dsai