Iklan Penaja 1

Picture

Khamis, Ogos 04, 2011

8 ulasan:

  1. tak kira siapa.. BN or PAS, yang fitnah orang pasti tak tertanggung dosanya.. jika 1 orang percaya kata2 fitnah anda, bayangkan jika 1 juta orang percaya fitnah anda, berapa banyak dosa dah tu??? bagilah ceramah yang membawa kepada kebaikan, ni ceramah mengutuk orang lain jer, kerja mengutuk, cukup bulan terima gaji.. cuba bagi ceramah untuk menjana ekonomi negara or negeri ker, ade gak faedah nye. cuba try sekejap lupakan sengketa.. sama2 tingkatkan ekonomi, tolong rakyat yang miskin sama2.. cuba aku kutuk ko hari2, ko marah tak? cam gitulah kalau ko kutuk orang lain hari2?? orang marah jugak?? pastu siapa yang nak mengalah, takde sape yang akan mengalah, dah tu nak gaduh sampai bila, bila yang nak bersatu ni... api nie tak boleh dipadamkan dengan api, boleh padam ngan air, lagi satu kalau budak kecik senang nak lentur, nie dah tua bangka hati dah keras nak lentur kena cari cara lembutkan hati, nie kutuk2 24jam sampai ape faedah nye... dah takde idea lain ke?? masalah lain berlambak lagi, banyak lagi masalah lain yang perlu diselesaikan, nie duduk bagi ceramah mengutuk je, ape faedah kepada ank2 muda yang susah, tak berpelajaran, menganggur, masalah sosial..... tak paham betula lah aku ngan orang zaman sekarang nie..... cuba diam dari mengutuk orang sebentar!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hidayah itu tidak same kdg2 kita hanya Islam pade keturunan..sbb itu kite tidak suka pade ape yg ade pade ajaran Islam yg syumul...

      Padam
    2. Manusia yang tidak mahu menerima nasihat orang lain (kearah kebaikan) memang sepatutnya dikutuk. Ceramah-ceramah sebegini perlu sentiasa diadakan kerana ia memberikan gambaran sebenar tentang apa yang berlaku di dalam negara kita, yang mana maklumat-maklumat sebegini tidak akan diperolehi melalui media-media arus perdana. Kalau penceramah tersebut didapati menyebarkan fitnah, buat repot polis. Saman. Melalak kat sini pun tak guna juga.

      Padam
    3. DENGAN IBU GOMES DIHONGKONG
      ANDA PASTI DI BANTU KARNA KAMI SUDAH MEMBUKTIKANYA
      Pusat Pesugihan di Tanah Jawa Timur
      Apakah anda mempunyai masalah dibawah ini:
      - Kesulitan Ekonomi
      - Banyak Hutang
      - Rejeki Seret
      - Susah Mencari Pekerjaan
      - Susah jodoh
      - Pasangan Selingkuh
      - Sakit menahun dan di vonis dokter tidak akan bisa sembuh
      - Belum Mempunyai keturunan

      Ki DARMO Siap menjadi perantara hajat dibawah ini: jual beli tuyul
      -Pesugihan Dana Gaib-Pesugihan Tuyul
      - Pesugihan Tanpa tumbal
      - Pesugihan Kakang Kawah Adi Ari-ari
      - Pesugihan Tuyul
      - Pesugihan Buto Ijo
      - Pesugihan Nyi Blorong
      - Pesugihan Kembang Kantil
      - Pasang Susuk kembang Kantil
      - Pelet Mimi lan Mintuno
      - Pengasihan Semar Mesem
      - Pengasihan Jaran goyang
      - Memisahkan Pasangan Selingkuh
      - Pengobatan Kanker, HIV, dll
      - Ritual Memohon Keturunan
      - Backing Usaha
      - Pengisian Benda Pusaka
      - Mengusir Hantu dll
      - Pencalonan Lurah, Camat dll
      - Ritual Enteng Jodoh
      ATAU BERMINAT ANGKA TOGEL DI JAMIN TEMBUS 2D,3D,4D,5D,6D,7D,
      ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI DARMO--http://sayajual-awakbeli.blogspot.com

      Apakah anda sudah malang melintang alias kesana kemari ikhtiar mencari, dukun, paranormal, kyai dll, tetapi belum cocok atau jodoh. Maka tidak ada salahnya anda ikhtiar bersama Kami.dengan HUBUNGGI NOMOR -AKI DARMO 082-310-142-255

      Padam
  2. aku sokong dgn yg atas nie..zaman sekarang mslh sosial makin meningkat..cube kt sume bersatu padu untuk menangani segala isu yg ade..kt nie sesame manusia..dudok satu rumpun..lbh baik kita b'muafakat..b'kerjasama..byk anasir diluar sane mannti kite sume b'pecah belah..mereka hanya bertepok tangan melihat kite sume b'balah..

    BalasPadam
  3. salamun alaik
    aku tak tau nak undi apa kali ni
    tengok pada bn....ok dah kali ni bagi aku orang pencen hadiah pilihanraya

    BalasPadam
  4. Engko tahu ape,kalau perkara x betul,baru jadi fitnah..kalau perkara betul penyelewengan yang dibuat,kite tidak panggil fitnah..woi...habis tu,nak undi pemimpin mcm UMNO OR BN,tobat qiamat pun aku x undi..kecuali pemimpin umno dah,sedar sebelum rumah kate pergi kubur kate mari sini....

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum Wr Wb

    Nama saya Henry Gunawan, saya memiliki kemunduran yang sangat besar dalam bisnis saya beberapa waktu yang lalu dan saya tidak memiliki apa-apa, dalam proses ini mulai meminjam dari beberapa teman untuk bertahan hidup dan keluarga saya menderita krisis keuangan saya, pada bulan Desember 2018 saya mendengar tentang sebuah perusahaan pinjaman online melalui seseorang yang datang ke sebuah kafe untuk mencetak beberapa dokumen yang terdokumentasi dan saya terpaksa bertanya tentang perusahaan itu dan dia hanya menjelaskan beberapa hal kepada saya dan memberi saya alamat email perusahaan, ketika saya kembali ke rumah saya dengan cepat buka internet dan hubungi perusahaan dan saya mendapat tanggapan dari mereka segera dan itulah bagaimana saya memulai proses, saya meminta pinjaman 800jt dan saya diminta untuk menyelesaikan beberapa langkah lain dan menyerahkan KTP saya dan dalam dua hari kemudian setelah saya telah sepenuhnya menyelesaikan proses saya menerima pinjaman dan perusahaan segera mengirim beberapa dokumen kepada saya, untuk mengisi, menandatangani dan menyerahkan kepada mereka. hari ini saya orang yang sangat bahagia dan saya telah membangun bisnis lagi. Allah akan terus memberkati Femi Otedola Loan Firm

    Ada dua hal yang membantu saya.Saya berada di tempat yang tepat pada waktu yang tepat, Allah mengirim wanita-wanita itu ke kafe itu untuk mencetak dokumen-dokumen itu ketika saya masih di sana.Kedua, saya tidak membiarkan apa yang dikatakan orang lain berkecil hati, teman-teman saya menertawakan saya dan mengatakan ada begitu banyak penipuan online, saya berkata pada diri sendiri bahwa saya akan mengambil kesempatan itu. hari ini saya yang memiliki senyum terakhir, jadi saya berjanji untuk membagikan kabar baik ini.jika Anda memiliki masalah keuangan dan Anda mencari perusahaan Pinjaman 100% yang sah untuk mendapatkan pinjaman, ini adalah kesempatan Anda. Saya ingin memperkenalkan Anda kepada Femi Otedola Loan Firm, mereka dapat dipercaya dan dapat diandalkan. mereka telah membantu saya dan saya dapat dengan berani menyarankan Anda menghubungi mereka dan meningkatkan keuangan Anda.

    Hubungi Mereka Dengan.

    Perusahaan: Femi Otedola Loan Firm
    Email: femiotedolaloanfirm@gmail.com
    WA: +1(469)464-5833
    Panggil mereka dengan: +1(469)464-5833


    Detail pribadi saya adalah:

    Nama: Henry Gunawan
    E-mail: henrygunawan583@gmail.com
    Negara: Indonesia

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive