Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Februari 02, 2014

PKR Wanita P.Pinang persiap jentera bantu kempen Anwar di Kajang

SHAH ALAM 1 FEB: Wanita PKR Pulau Pinang mempersiapkan jenteranya untuk turun padang ke DUN Kajang bagi memberikan sokongan padu kepada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menjadi calon.

Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Norhayati Jaafar, berkata jentera PKR Wanitanya akan terus mempamerkan solidariti dengan kepimpinan Anwar dengan memastikan kemenangan mutlak diperolehi.

logo-pkrKatanya, Wanita PKR Pulau Pinang yakin dan percaya Anwar merupakan calon yang amat sesuai berdasarkan ketokohan dan keberanian beliau.

“Dalam politik Malaysia hari ini kita amat memerlukan seorang pemimpin berjiwa rakyat seperti beliau dalam memikul bebanan tugas dan tanggungjawab yang amat besar ini.

“Diseru semua ahli terutama yang berada bersama-sama di dalam perjuangan landasan Pakatan Rakyat untuk berhenti dari membuat tanggapan dan spekulasi negatif,” katanya dalam satu kenyataan media.

Beliau berkata, tugas dan misi sekarang adalah untuk mempertahankan kerusi DUN Kajang pada pilihan raya kecil akan datang dan memastikan Pakatan Rakyat memperolehi majoriti lebih besar pada kali ini.
EZY

Selangorkini

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...