PANAS!! : DAP JAWAB PEMBOHONGAN USTAZ HADI..PARAH..


DAP membidas Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang kerana mendakwa parti itu menyokong Perjanjian Perkongsian Trans Pasifik (TPPA) kerana masyarakat Cina menguasai perdagangan di negara ini.

Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata dalam satu kenyataan hari ini bahawa parti itu 'bingung' dengan tuduhan 'tidak masuk akal' Hadi dan menurutnya rakyat Malaysia menjangkakan kenyataan perkauman seumpama itu hanya akan datang daripada Umno.
Beliau berkata pembohongan tidak berasas itu menunjukkan PAS sekarang bukan sahaja bekerjasama dengan Umno tetapi juga mengamalkan 'politik kotor dan fitnah' terhadap DAP.
Lim Guan Eng juga mengingatkan Hadi bahawa TPPA dimulakan oleh Umno dan bukan DAP, manakala perjanjian itu diketuai oleh Amerika Syarikat bagi menyekat pengaruh geopolitik China.
"Jika Hadi begitu anti Cina, dia tidak sepatutnya menentang, tetapi menyokong TPPA bagi menyanggah China.
"Mengapa Hadi tidak menyalahkan atau mengkritik Umno? Atau menerangkan kegagalannya menasihatkan Umno bagi menyanggah TPPA, sejak menjadi penasihat kepada kerajaan pusat BN?" soal Lim.
Kenyataan Hadi itu dibuat semasa himpunan Bantah TPPA Sabtu lalu.
DAP dan PAS berbalah sejak kerajaan Kelantan berkeras melaksanakan hudud. Kedua-dua parti itu akhirnya berpisah selepas wakil PAS mengecam DAP di muktamar parti itu pada Jun tahun lalu.
Semenjak itu, kedua-dua parti itu saling tuduh menuduh, terutama selepas Hadi mengisytiharkan dirinya sebagai penasihat kepada kerajaan BN.

mk

IKLAN PENAJA Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army 


 
http://iklanviral.blogspot.my/
Previous
Next Post »

23 ulasan

Write ulasan
An Anonymous
AUTHOR
25 Januari 2016 7:19 PTG delete

Kalau benar2 menentang mana rakyat mesia berbangsa cina turun perhimpiunan bantahan TPPA kelmarin?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Januari 2016 7:38 PTG delete

Kan TUANG presiden kata..demo2 ni kerja org2 yg suka.mengambil kesempatan

He4

Reply
avatar
Ramboo III
AUTHOR
25 Januari 2016 10:45 PTG delete

Mereka org kafir sentiasa berselindung di sebalik topeng kuffarnya..siapa yg kita ingin percaya dan ikut utk membela agama islam? Dap kah? Sudah kah dengar pendedahan razali di mana dap merancang utk menguasai putrajay seterusnya menjadikan spt singapura? Bangunlah umat, politik seharusnya bertongkatkan agama..sapot ulamak tolak taghut.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Januari 2016 2:55 PG delete

kenapa di musuhi DAP yang terang terang menentang UMNO/BN? ada kah halal untuk MCA & Gerakan kita menyokong. Sekarang dah nampak secara jelas PAS dah terpesong dalam perjuangan selepas pemergian TGNA.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Januari 2016 7:46 PG delete

yg pergi berunding dgn kapir tppa, tu org melayu umno. yg akan tandatangan perjanjian tu pun org melayu umno. knp marah pd cina dap?

yg perintah negara ini dr merdeka hingga kini, org melayu umno. yg serah singapura kpd mendiang LKY, org melayu umno. yg beri lesen bina kilang arak, org melayu umno. yg beri lesen judi, org melayu umno. yg roboh masjid, org melayu umno. yg bunuh melayu memali, org melayu umno.

knp ramai melayu begitu mudah diperbodohkan oleh org politik? guna akal. jgn harap org lain berfikir utk kamu

Reply
avatar
Abdul Said
AUTHOR
26 Januari 2016 7:57 PG delete

Tak hairanlah mengapa masyarakat umum fikiran berkecamuk, huru hara dan kelam kabut kalau orang yang kononnya ulamak pun teruk juga.

Reply
avatar
Abdul Said
AUTHOR
26 Januari 2016 8:02 PG delete

Orang Melayu (kalau boleh dipanggil Melayu) yang bijak dan menjadi ketua ialah Almarhum Sultan Sir Omar Bolkiah. Bila peminum-peminum arak datang dari Malaya dan menjajakan gagasan Malaysia, Almarhum menolak!! Ini adalah kerana Almarhum sayangkan rakyatnya, sayangkan negerinya dan juga sayangkan ugamanya.!! Keadaan hari ini adalah bukti-bukti tentang kebijaksanaan beliau mentadbir negaranya!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
26 Januari 2016 8:04 PG delete

Org yg dah sahih ulamak pun kau kata teruk..kemana agaknya kau nak bwk pemikiran anak2 kau agaknya..nak hormati ulamak atau umarak LGE??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
26 Januari 2016 8:11 PG delete

Sebab kita tahu UMNO ni dah mengarutlah yg kita bg peringatan akan agenda DAP seterusnya..kita bukan anti cina tapi anti DAP yg terang2 anti Islam..cuba kau tgk 'kekuatan' PAN yg menggiler sokong DAP..adakah PAN ni boleh diharapkan oleh kita utk menegur atau menghalang DAP Dr agenda kuasai mesia nih??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Januari 2016 10:49 PG delete

jgn marah rakyat yg menantang atau tidak

jika cina turun ramai menentang tppa, mereka akan dianggap racial dan nk cetus 13 Mei dan dianggap menentang najib

kenapa marah yg tk turun menantang.. marahlah yg nk sain tppa

kenapa bodoh sgt.

kalau aku cina pun aku tk turun nnti aku dituduh diambil tindakan mcm2 oleh puak assobiyah melayu yg kuat fitnah ni

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Januari 2016 1:50 PTG delete

Ulamak boleh ponteng prlimen,label mlabel..bkrjasama dgn umngok,duit guru yik dh jelaskn?n pling teruk ulama tgok porno tpi mintak dap yg byar..kau lak hormat dgn mic n mca tu pebenda..nak ngata pmikiran org..pmikiran kau tu mcm tong taik.puiihh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Januari 2016 7:39 PTG delete

Balik2 salahkan cina...nama saja Islam tapi cara dakwah bukan Islam betul2 tak berkesan...malulah pada orang kafir...kalau betul Islam buat cara islamlah tunjukan tauladan baik kepada bukan Islam...jangan fikir melayubsaja Islam...cina Islam di negara China lebih ramai dari penduduk Malaysia yang pelbagai agama dan bangsa...bila hidup tertekan salahkan cina...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Januari 2016 7:42 PTG delete

Balik2 salahkan cina...nama saja Islam tapi cara dakwah bukan Islam betul2 tak berkesan...malulah pada orang kafir...kalau betul Islam buat cara islamlah tunjukan tauladan baik kepada bukan Islam...jangan fikir melayubsaja Islam...cina Islam di negara China lebih ramai dari penduduk Malaysia yang pelbagai agama dan bangsa...bila hidup tertekan salahkan cina...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Januari 2016 8:17 PTG delete

An anonymous tu kat blog lain kena tibai dah..msuk lak kat sini..sian wan rosli..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Januari 2016 10:34 PTG delete

Ni kenyataan gila babi..babi gila pun tak wat gini

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Januari 2016 10:15 PG delete

Biasalah tu .. Kena tibai = kena boikot kerana mengeluarkan hujah yg tiada hujah balas oleh pihak lawan..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Januari 2016 10:22 PG delete

Bukan salahkan cina lah bangang.. Kita sekadar salahkan DAP yg hanya bermain wayang dlm menolak TPPA..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Januari 2016 10:23 PG delete

Ohh maknanya nak suruh anak kau hormat umarak LGE lah lebih dari ulamak yg lain..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Januari 2016 3:13 PTG delete

Aku hormat mereka krana mreka brpgang pd prinsip keadilan..bukan mcm tuang presideng kau tu..flip flop,u turn n pling truk jilat kahak sndiri nk krjasama dgn umngok bn yg prmainkn isu hudud..ulamak kau tu ularrmak..bukn ulamak.ulamak ul fulus..alfulussufiddunia wal mampos bil akhirah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Januari 2016 3:15 PTG delete

Bukan tiada hujah blas tpi kau yg tak terbalas hujah n fakta mreka ahkirnya kau cabut lari mana2 blog yg agak sunyi..puiihh

Reply
avatar
5 Julai 2016 2:11 PTG delete

Ramadah PELUANG HOLIDAY PINJAMAN PELABURAN:

Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda berminat untuk mendapatkan jenis pinjaman? Atau adakah anda bimbang kewangan ?. Adakah anda mempunyai hutang untuk membayar? Kami memberi pinjaman kepada mana-mana bahagian dunia, kadar faedah pinjaman kami adalah 2% setiap annul tempoh dirundingkan tanpa mengira lokasi atau status kredit. Untuk mendapatkan pinjaman hari ini hubungi kami melalui syarikat alamat e-mel di: Theresaloancompany@gmail.com laman web kami (sglfirm.org/theresaloancompany)

NOTA: Kami memberi maksimum (USD100,000.00 $ / €) ETC Permintaan Kredit mestilah dinyatakan dalam dolar AS atau EURO, rupiah, RM dan apa-apa wang yang digunakan lain.

pencari pinjaman yang berminat untuk mengisi borang permohonan pinjaman di bawah perjanjian itu ..

(MAKLUMAT PEMINJAM)

Nama penuh:......................
AGE .............................
STATUS PERKAHWINAN ..................
Alamat: ...........................
Negara ....................................
Negara ...................................
Telefon: .....................................
E-mel: .....................................
Pekerjaan: ................................
Pendapatan bulanan: ............................
Agama: ..................................
Jumlah Diperlukan sebagai pinjaman: .....................
Tempoh Pinjaman: .............................
Tujuan pinjaman: ................................
Jaminan: ................................
Adakah anda memohon pinjaman sebelum ini?
Adakah anda bercakap atau mendengar bahasa Inggeris? .............................

Terima kasih kerana kami menanti Response pantas anda, kami bersedia untuk melayani anda.
Theresa Pinjaman Syarikat Pinjaman Limited

Reply
avatar
IVANA LUKA
AUTHOR
6 September 2017 3:19 PG delete

Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk membetulkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Cari tidak lebih lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang terlupakan !! Kami memberi pinjaman kepada syarikat, entiti persendirian dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (ivanaluka04@gmail.com)

APLIKASI DATA

1) nama ...........................
2) Negara .......................
3) Alamat ......................
4) Gender ........................
5) status perkahwinan .............
6) Kerja ................
7) Nombor Telefon ...........
8) kedudukan di tempat kerja .....
9) pendapatan bulanan ....................
10) jumlah pinjaman .........
11) tempoh pinjaman .....
12) Pinjaman destinasi ..................
13) Tarikh kelahiran ........................

terima kasih.

Reply
avatar
IVANA LUKA
AUTHOR
6 September 2017 3:33 PG delete

Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk membetulkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Cari tidak lebih lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang terlupakan !! Kami memberi pinjaman kepada syarikat, entiti persendirian dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (ivanaluka04@gmail.com)

APLIKASI DATA

1) nama ...........................
2) Negara .......................
3) Alamat ......................
4) Gender ........................
5) status perkahwinan .............
6) Kerja ................
7) Nombor Telefon ...........
8) kedudukan di tempat kerja .....
9) pendapatan bulanan ....................
10) jumlah pinjaman .........
11) tempoh pinjaman .....
12) Pinjaman destinasi ..................
13) Tarikh kelahiran ........................

terima kasih.

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes